The Last of Us Part 2 دنباله ای عمیق و نگران کننده است

2020-06-15
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 the-of-us-ii-screen-05-fa-us-us-25mar20

The Last of Us Part 2 19 ژوئن راه اندازی می شود.


سگ شیطان

هنگامی که اعتبار بالاخره روی آخرین ما قسمت ۲ تسکین می یابد.

تقریباً کمتر از ۳۰ ساعت در ساعت ، دو برابر طول اصلی است. اما طول تنها چیزی که در قسمت Last of Us Part 2 بزرگنمایی نگردیده است ، بسیار چالش برانگیزتر ، هذیان آور و متفکرتر از سلف خود است. همانطور که صحنه آخر به سیاهی محو می شود ، احساس خستگی رضایت بخش از احساسات خود را به خوبی تحریک می کنید و واقعاً برانگیخته می شوید.

 http://www.cnet.com/


اکنون بازی می کنید:
تماشای این :

The Last of Us Part 2 یک اثر هنری درخشان است



۷:۳۰

این احساساتی نیست که بتواند در بسیاری از بازی های ویدیویی اعمال شود ۲۰ سال گذشته در بازی مشاهده کرده است به معنی پیشبرد داستان است – تصاویر بهبود می یابد ، بازیگری صوتی به کیفیت هالیوود می رسد و مکانیک بازی پیچیده تر می شود – اما بدون متناسب خواهد برای گفتن داستان. بودجه های AAA گاهی اوقات برای چرخاندن یک داستان معنی دار استفاده می شود ، اما فقط به ندرت.

آخرین قسمت قسمت ۲ یکی از این استثناست. شما فقط باید مدل های شخصیت های الی و جوئل را ببینید ، که برای آنها صفت “زندگی” واقعی تر از تصویر است ، تا قدردانی کنید که این هفت سال کجاست و چه کسی می داند-چطور-میلیون ها شیطان شیطان در این بازی سرمایه گذاری کردند. اما وقتی بازی می کنید ، مشخص می شود که جاه طلبی واقعی Naughty Dog نه در تصاویر حاشیه ای و یا قطعات تنظیم گردیده (هرچند که هر دو حضور دارند) بلکه در داستان سعی دارد که بگوید.

در این رابطه ، آخرین قسمت از ما است. ۲ برنده است. این یک بازی گردیدید و گیرنده است ، اما موفقیت واقعی آن در داستان پردازی تحریک آمیز آن است.

آیا می توانم چراغی داشته باشم؟

این سال ۲۰۳۸ است. ۲۵ سال پیش ، یک عفونت قارچی مغزی در سراسر جهان گسترش یافت و بخش اعظم جمعیت آن را به “آلوده” تبدیل کرد. اساساً زامبی ها. پنج سال پیش در وقایع بازی اول ، جوئل با کشور الی ۱۴ ساله که از ابتلا به عفونت مصون است ، در سراسر کشور قدم می زند. منظور این بود که اویل را به عنوان محقق واگذار کند و بتواند او را برای ایجاد علاج درمانی مورد مطالعه قرار دهد ، اما با کشف الی که این روند زنده مانده نیست ، در عوض تقریباً هرکسی را در بیمارستان می کگردید تا او را از جدول عامل نجات دهد.

آخرین بخش ما قسمت ۲ آغاز می شود ، الی و جوئل در جکسون ، وایومینگ ، در یک شهرک (منطقی) از آلوده زندگی می کنند. فهمیدیم که رابطه آنها قبلاً نبوده است. بدبختی به زودی اعتصاب می کند و شما ، به عنوان الی ، خود را برای مسافرت به سیاتل پیدا می کنید تا به عقب برگردد.

آخرین قسمت قسمت ۲ تاریک است – این بار هم از لحاظ تصویری و هم به معنای واقعی کلمه. هنگامی که از طریق سیاتل پراکنده در آخرالزمانی سفر می کنید ، به سایت هایی خواهید رفت که گرفتار وحشت غیرقابل تصور بوده اند و حساب های مکتوب را از افرادی که هنگام وقوع آنجا بوده اند می خوانید. قسمت ۲ مانند پیشینیان خود ، فضای بی رحمانه ای را دارد که “کشت یا کشته گردید”. این سوال در مورد بدترین صفات ما ، بدون توسل به کلیشه سؤال می کند.

بیشتر بازی در سایه ها انجام می شود ، از محیط های زیرزمینی گرفته تا ساختمانهای متروکه با روشنایی صفر. با توجّه به این مسئله ، سگ شیطان این تعداد زیادی از شلوغی ها را با میزان مناسب و خطرناک جمع می کند. آلوده ها آنقدر فراوان نیستند که انتظار دارید گوشه و کنار در هر گوشه قرار داشته باشند ، اما به اندازه کافی فراوان هستند که می دانید ممکن است در هر گوشه ای در باگردید.

این بسیار بدتر است. شما قبل از ورود به هر ساختمان دو بار فکر خواهید کرد ، هر در را باز کنید و در هر خزنده خزنده شوید. این یک مشکل است ، زیرا شما می توانید بیشتر وسایل مورد نیاز خود را از کار بیاندازید – یعنی ورود به ساختمانها ، باز کردن درها و خزیدن از طریق نهرها.

من به عنوان یک کارگر توصیف گردیده از خود ، از تعجب من از اولین “آخرین ما” بدون حفظ هرگونه آسیب روانی واقعی و پایدار ، شگفت زده گردیدم. قسمت ۲ بسیار شکنجه‌کننده است.

مرا آسیب ببین.

-آخرین-از-ما-قسمت-ii-تصاویر-02-en-us-29may20

قسمت ۲ توجه بیشتری به الی می دهد.


سگ شیطان

همه را بکشید

در حالی که مطمئناً قسمت آخر ۲ یک سفر است ، بازی به خودی خود کمتر درباره ماجراجویی و بیشتر درباره بقا است. اما تلاش برای تهیه منابع فقط نیمی از بقای آن است. این همچنین به معنای کشتن یک دسته از آلوده و تعداد بیشتری انسان است.

هر یک از انواع مختلفی وجود دارد: آلوده می تواند دونده ، استاکر ، کلیک ، بلاتر یا شامبلر باگردید که انسان را در مراحل مختلف عفونت نشان می دهد. هر کدام نقاط قوت و ضعف مختلفی دارند. کلیک ها کور هستند ، اما فوراً شما را می کشند. استاکرها صدمات نسبتاً کوچکی را وارد می کنند ، اما در حالت گوش دادن ظاهر نمی شوند (که به شما امکان می دهد دشمنان را از بین دیوارها ببینید). Bloaters و Shamblers مخازن هستند: کند ، اما کشتن سخت است.

انسان ها گرگ یا اسکار هستند. اولی یک جناح نظامی مستقر در سیاتل است که از سگ ها برای بیرون کشیدن شما و اسلحه استفاده می کند تا شما را بکگردید. مورد دوم یک آیین مذهبی است که از کمان و فلش و همچنین سنگین هایی با محورهای غول پیکر استفاده می کند.

مبارز مانند نسخه بهبود یافته سیستم موجود در بازی های Batman: Arkham بازی می کند. به شما منطقه ای پراکنده داده گردیده است و به جرات می توانید ببینید که چگونه بسیاری از دشمنان می توانید قبل از خود ، یا یکی از اجساد شما را بکشند ، مشاهده گردیده اند. قرص هایی را جمع آوری می کنید که به شما امکان می دهد مهارت های جدیدی را باز کنید ، و پیچ هایی که به شما امکان می دهد اسلحه ها را ارتقا دهید ، که هر دو به آرامی سبک بازی خود را تعریف می کنند.

Gunplay غالباً دست و پاگیر است ، اما به روشی در نظر گرفته می شود. شما منظور شما این نیست که یک در را پایین بیاورید و همه چیز را به چشم بیاندازید. هنگامی که شلیک می کنید ، دوربین تکان می خورد و قرمز در جهت مبهم آتش پراکنده می شود. این امر به طریقی ناتوان کننده است که شما را از دور زدن منصرف می کند ، زیرا همیشه نمی توانید راه خود را از مشکل دور کنید.

بخش عمده ای از مبارزات شامل خنجر زدن در پشت جلد ، تماشای یا گوش دادن به تشخیص مکان بسیاری از دشمنان شما است. یکی از ظریف ترین نقاط قوت Last of Us Part 2 این است که چگونه این دشمنان را با صدا متمایز می کند. اسکارها از طریق سوت های بیهوده با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند ، معنای خاصی که شما را از بین می برد. گرگها به طریقی که نشان از آشنایی دارند با اجساد مردگان واکنش نشان می دهند (“آنها جان را کشتند!”). مؤثرترین و نگران کننده ترین افراد آلوده هستند. دوندگان فریاد می زنند و فریاد می زنند که مغز آنها به دلیل شیوع عفونت توجه می کند ، در حالی که وجود مضرات مضرات یک Shambler و کلیک های تند یک Clicker بیش از اندازه کافی است تا به شما اطلاع دهد که دچار مشکل هستید.

نگران کننده ترین صدا صدای سکوت است. . شما اغلب در اطراف محیط های غارنشین کمین می شوید و فقط توسط چراغ قوه روشن می شوید. شما می دانید که آلوده ها در اطراف هستند اما شما مطمئن نیستید که در آن کجا هستید. آنها را به آنها گوش فرا خواهید داد ، اما چیزی غیر از خزاندن درب یا زنگ زدگی زباله های اطراف آن نمی شنوید.

مثل من گفتم: مرا مصدوم بدانید.

 آخرین-از-ما-حالت-بازی-صفحه-08-ps4-us-24sep19

الی و یک کلیک.


سگ شیطان

ضرب و شتم تروه ها

نبرد بدون مسئله نیست. بسیاری از نبردها در محیط های عظیم و با چندین سطح انجام می شوند. شما گاهی اوقات در کنار یک حریف باقی خواهید ماند که باید قبل از حرکت بتوانید بالا و پایین جستجو کنید تا بتوانید پیدا کنید و بکشید. همانطور که گفته گردید ، تیراندازی برای قهرمانانه مساعد نیست ، اما مواردی وجود دارد که بازی شما را به سمت امواج رمبو دشمنان می کشاند ، و یک سناریوی مربع / سوراخ گرد ایجاد می کند. در جای دیگر ، بسیاری از قتل های خفائی را انجام می دهید – که شامل شما می شود تا به سمت عقب کشیدن ، چنگ زدن و ضرب و شتم حریف بپردازید – در چشمان سایر دشمنان انسانی که کنجکاوی شما را نمی بینند یا واکنشی نشان نمی دهند.

نقطه کوچک به نظر می رسد ، اما این مزخرف ترین است. برای بازی درباره هیولا هایی که صورت شما را می خورند ، The Last of Us Part 2 از واقع گرایی تحسین برانگیزی برخوردار است. این لحظات کوچک است مانند تعلیق کفر.

نمونه هایی از این در خارج از جنگ نیز وجود دارد ، بیشتر به شکل استوایی بازی های ویدیویی آشکار. مسیر شما طی یک مرحله اغلب از طریق مصنوعی طولانی می شود. با پایان دادن به چشم ، کف از زیر شما سقوط خواهد کرد ، یا شما برای پرچین پرش می کنید ، نه کاملاً آنرا بسازید و به یک منطقه آلوده آلوده شوید. به شنیدن شکایت الی از درهای قفل گردیده عادت کنید ، که مسلماً مسیری طولانی تر را طلب می کند.

اگرچه این اشتباهات تا نیمه دوم بازی احساس فرمول دارند ، اما بخش های گردیدید جنگی را رسوب می کنند و حس خطرات را تقویت می کنند. اما همه اینها فقط به بازیهای ویدئویی نمی افتد.

این لزوما چیز بدی نیست. این استراحت ها که در اکثر بازی ها آسان هستند قابل قبول است ، زیرا قسمت ۲ تا حد زیادی خود را از بالای آنها بالا می برد. این یک داستان قانع کننده است که از طریق رسانه بازی ویدیویی گفته می شود ، نه یک بازی ویدیویی قانع کننده با داستانی که در آن قصدی وجود دارد. این می توانست به عنوان یک سری فیلم یا Netflix Original کار کند. ادغام مکانیک بازی ها و داستان به حدی صاف است که حتی نقاط خفیف و خفیف نیز از آن برجسته می شوند.

اما منصفانه نیست که Last of Us Part 2 را به عنوان نوعی هیبرید آینده نگر ارزیابی کنیم. این یک بازی است – هیجان انگیز ، نگران کننده و متفکر. آماده گردیدن برای پرخوری ، تعجب و بله آسیب دیدگی شوید.

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت