۲۰۲۱ لکسوس IS سدان اسپرت جدید به نظر می رسد ، واقعاً فقط یک چهره است

2020-06-16
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت


لکسوس

لکسوس روز دوشنبه از سدان ورزشی ۲۰۲۱ IS رونمایی کرد ، و اگرچه ظاهراً واضح تر و شاداب تر از فعلی است ، اجازه ندهید که ظاهراً شما را احمق کند – این در اصل یک چهره اصلی آسانسور است ، سوار بر یک نسخه اصلاح گردیده از همان پلت فرم و با استفاده از یک فضای داخلی تقریباً یکسان است.

هر چند به نظر می رسد بسیار عالی است. حداقل ، هر صفحه بدنه خارجی جدید است ، و به نظر نمی رسد حتی شیشه درب از مدل ۲۰۲۰ منتقل شود. IS جدید دارای نمای جلوی ظاهری کمتری است که دارای یک مشبک دوقلوی حتی بزرگتر و پیچیده تر از گذشته است و مدل های F Sport دارای ورودی هوای عملکردی بیشتری هستند. ستون C لگد گردیده BMW بیشتر از آن است که در BMW های واقعی یافت می شود ، و من دوست دارم سطح زیرین را با یک خط که به جلو قوس چرخ عقب حرکت می کند ، نشان دهم.

پایان عقب IS باید اثبات شود بحث برانگیز است. از آنجا که بسیاری از مارک ها اکنون نمی خواهند به این کار بپردازند ، لکسوس چراغ های کم به پایین را با یک نوار چراغ مرکزی متصل کرده است و خوشبختانه آنها نسبت به مدل های سال ۲۰۲۰ کمتری به نظر می رسند. دیفیوزر برجسته تر است و پلاک پلاک اطراف آن کمتر زاویه دار است ، اما من واقعاً می خواهم روی درب صندوق عقب تمرکز کنم – IS اساساً یک [لبخند] پشتیبان (Bangle) دارد! من فکر می کنم از لحاظ ظاهری خوب عمل کند اما از برخی زوایا پیروز به نظر می رسد ، و مطمئناً تفرقه افکن است.

لکسوس می گوید IS جدید اولین مدل با لکسوس Driving Signature جدید خواهد بود ، یک فلسفه یکنواخت که در سراسر خط گسترش خواهد یافت. . این مارک دقیقاً معنی آن را توضیح نداده است ، اما به نظر می رسد که مدل های جدید لکسوس تمرکز بسیار قوی تری بر پویایی رانندگی خواهند داشت. IS جدید اولین لکسوس بود که در مرکز فنی جدید تویوتا مرکز فنی Shimoyama در آیچی ژاپن ساخته گردید ، که دارای یک مسیر آزمایشی ۳٫۳ مایل با تغییر در ارتفاع و انواع مختلف گوشه و سطح جاده است.

همانطور که در همان سکوی مشابه مدل فعلی وجود دارد ، چرخ دنده یکسان است ، اما IS جدید با طول و عرض ۱٫۲ سانتی متر رگردید کرده است. این خودرو جدید به لطف به روزرسانی هایی مانند پشتیبان های رادیاتور تقویت گردیده و نقاط اضافی برای جوش ، افزایش راحتی سواری و پاسخ فرمان ، در حالی که نویز و لرزش را کاهش می دهد ، سفت تر است. سیستم تعلیق اصلاح گردیده از اجزای سبک تر ، کمک فنرهای جدید A و بازوهای شوک دریچه نوسان استفاده می کند. برای اولین بار چرخ های ۱۹ اینچی در دسترس هستند و حتی پیچ های توپی چرخ قوی تر و سبک تر هستند.

 2021 Lexus IS

IS در نهایت دارای صفحه لمسی است.


Lexus

در حالی که نمای بیرونی دستخوش تعمیر کامل گردیده است ، داخلی فقط تغییرات جزئی را دریافت می کند. در حال حاضر در هر انتهای داشبورد به جای آنکه مستطیل شکل داشته باگردید ، هواکش های گرد وجود دارد ، کنسول وسط و دستبند مجددا طراحی گردیده اند و گزینه های جدید رنگ و تریم (مانند Circuit Red در این عکس ها) وجود دارد ، اما این مربوط به آن است. بزرگترین خبر در داخل ، سرگرمی است که اکنون یک صفحه لمسی است و پد مگ قدیمی را به نفع یک تاچ پد خالی می کند. صفحه استاندارد ۸ اینچی (۱ اینچ بزرگتر از قبل) نزدیک تر به درایور قرار گرفته است و صفحه نمایش ۱۰٫۳ اینچی در دسترس است. Apple CarPlay و Android Auto در آخر گنجانده گردیده اند ، و سیستم همچنین دارای یکپارچه سازی آمازون الکسا است.

پاورقی ها همانند مدل فعلی باقی می مانند. پایه اصلی چرخ عقب IS 300 از یک خط چهار توربوشارژ استفاده می کند که هنوز ۲۴۱ اسب بخار قدرت و ۲۵۸ پوند فوت گشتاور تولید می کند ، اما گیربکس هشت سرعته اتوماتیک اصلاح گردیده است. هنوز گیج کننده است ، IS 300 AWD در واقع از یک V6 3.5 لیتری V6 طبیعی aspirated استفاده می کند که ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۶ اسب بخار قدرت دارد ، و با یک اتوماتیک شش سرعته جفت می شود.

۳۵۰ ۳۵۰ در دسترس است. دارای هر دو نوع پیشرانه در پشت و تمام چرخ است و از همان ۳٫۵ لیتری V6 بهره می برد که تا ۳۱۱ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ اسب بخار قدرت دارد. IS 350 RWD از گیربکس هشت سرعته استفاده می کند ، در حالی که نسخه AWD شش سرعته را بدست می آورد. لکسوس می گوید IS 350 RWD در زمان ۵٫۶ ثانیه با سرعت ۰-۶۰ مایل در ساعت کار می کند.

 2021 Lexus IS

چرخ های ۱۹ اینچی برای اولین بار در دسترس هستند.


لکسوس

علاوه بر ضربه گیرهای بی نظیر و سایر بیت های یک ظاهر طراحی داخلی و خارجی ، اکنون بسته F Sport یک هوای سرد و یک سیستم اگزوز ورزشی (و همچنین یک ژنراتور صدای جعلی را که کمتر از آن شیفته آن هستیم) اضافه می کند. بسته جدید F Sport که اخیراً در دسترس است ، یک بسته بندی پویا هندلینگ است که تعلیق تطبیقی ​​، چرخ های BBS جعلی ۱۹ اینچی ، لهجه های فیبر کربن و کلید کارت را به همراه دارد. اتومبیل های مجهز به DHP همچنین حالت رانندگی Sport S + و یک دیفرانسیل با لغزش محدود را به دست می آورند ، که هر دو در سیستم فعلی موجود است.

مانند سایر مدل های جدید لکسوس ، IS مجموعه کاملاً کاملی از ویژگی های ایمنی را به صورت استاندارد ارائه می دهد. کنترل تردد کروز در حال حاضر در ترافیک توقف و حرکت کار می کند ، قادر به راه اندازی مجدد از ۰ مایل در ساعت است و پس از فعال گردیدن سیگنال چرخش اگر خودرو در جلو خیلی کند باگردید ، شروع به شتاب می کند. ترمز اضطراری خودکار هم اکنون علاوه بر تشخیص عابر پیاده ، دارای شناسایی دوچرخه نیز است و شامل فرمان فرمان نیز می شود و هگردیدار عزیمت خط نیز شامل مرکز خط است. سایر ویژگی های استاندارد عبارتند از: راهنمایی علائم جاده ، هگردیدار عبور و مرور ترافیکی عقب و نظارت بر نقاط کور.

لکسوس می گوید IS این پاییز به فروش می رسد ، اما هنوز قیمت گذاری اعلام نگردیده است. یک افزایش قیمت جزئی نسبت به مدل ۲۰۲۰ امکان پذیر است که باعث می شود IS 300 RWD با قیمتی در حدود ۴۰،۰۰۰ دلار شروع شود. انتظار داریم خط بالای IS 350 F Sport نزدیک به ۵۵،۰۰۰ دلار باگردید.

ما نمی توانیم بگوییم ناامید نیستیم که از سال IS21 2021 به یک بالابر سنگین تبدیل گردیده است ، اما یک ظاهر طراحی گردیده تغییر می کند ، فناوری به روزرسانی ها و وعده های واضح تر از استفاده از IS باید در برابر رقابت فزاینده مربوط به آن ، IS را رعایت کنند. و ممکن است طولی نکشید که یک IS واقعاً جدید به وجود بیاید – شایعات همچنان ادامه دارد که یک نسل بعدی IS می تواند روی سکوی پیشرانه عقب Mazda سوار شود.

 http: //www.cnet. com /


حال پخش:
تماشای این:

۵ موردی که باید درباره ۲۰۱۹ Lexus RC 350 بدانید



۳:۴۲

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
سرور ابری ایران ابرسیگما
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت