مطالعات نشان می دهد SUV ها به احتمال زیاد در میزان مرگ و میر عابر پیاده نقش دارند

2020-06-17
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 پیاده روی عابر پیاده

داده های اولیه نشان می دهد SUV در صورت تصادف با یک عابر پیاده کشنده تر است.


IIHS

آمریکایی ها قبلاً سدان های خانوادگی را بر اساس وسایل نقلیه دیگر موجود در بازار انتخاب می کردند ، اما در دهه گذشته ، SUV ها به طور گسترده ای سدان های سدان را به عنوان یک بدنه جابجا کردند. در حالی که گزینه های مصرف کننده Reverberations زیادی در صنعت خودرو ایجاد می کند ، یک مطالعه جدید نشان می دهد تعداد فزاینده خودروهای شاسی بلند در جاده می تواند به مرگ و میر بالاتر در تصادفات عابر پیاده کمک کند. .

موسسه بیمه ایمنی بزرگراه روز سه شنبه تحقیقات جدیدی منتشر کرد که نشان می دهد SUV ها در صورت تصادف عابر پیاده کشنده تر از یک خودروی سواری است. در حالی که IIHS اذعان می کند که اندازه نمونه آن کوچک است – ۷۹ تصادف که در میشیگان اتفاق افتاد را مورد بررسی قرار داد – داده ها تضاد گسترده ای دارند. نهاد ایمنی با تأمین مالی صنعت بیمه همچنین گفت که قصد دارد به مطالعه تصادفات و تحقیق در مورد SUV ها و مرگ و میرهای عابر پیاده بپردازد.

، SUV ها نسبت به خودروی سواری با سرعتی بیش از ۱۹ مایل در ساعت صدمات جدی تری به پیاده ها وارد کردند. در تصادفات با SUV هایی که از ۲۰ مایل در ساعت به ۳۹ مایل در ساعت حرکت می کردند ، ۳۰٪ از تصادفات منجر به تلفات عابر پیاده گردید. این در حالی است که ۲۳٪ تصادفات منجر به فوت یک عابر پیاده که منجر به یک اتومبیل گردید ، می شود.

با سرعتی بیش از ۴۰ مایل در ساعت ، تصادف مربوط به یک عابر پیاده در اندازه نمونه منجر به مرگ عابر پیاده ۱۰۰٪ از زمان ، اگر وسیله نقلیه موضوع باگردید. یک SUV بود. تنها ۵۴٪ از مواقع وقوع چنین تصادف منجر به یک تصادف با یک اتومبیل و یک عابر پیاده گردید. گرچه دوباره ، این یک نمونه کوچک است.

از سال ۲۰۰۸ ، مرگ و میر پیاده ها به آرامی در سال ۲۰۱۸ افزایش یافته است ، این آخرین سالی است که اطلاعات کامل در دسترس است. تلفات عابران در طی ۱۰ سال ۵۳٪ افزایش یافته است. در همین حال ، ثبت نام وسیله نقلیه نشان می دهد SUV ها سهم خود را از ناوگان خودروی آمریکایی ۸٪ افزایش داده است.

اگرچه خودروسازان برای بسیاری از SUV ها و کراس اوورها به طرح های بسیار جذاب تری توجه داشته اند ، اما این تغییرات تا حد زیادی در صورت تصادف به نفع سایر رانندگان است. که IIHS یادداشت می کند. علاوه بر تحقیق بیشتر در مورد تصادفات عابر پیاده و SUV ، IIHS همچنین قصد دارد مشخص کند مشخصات SUV کمترین خطر را برای یک عابر پیاده دارد.


اکنون بازی:
این را تماشا کنید:

Jeep Wrangler در طول تست تصادف IIHS می چرخد



۲:۴۰

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
سرور ابری ایران ابرسیگما
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت