دیمز در رسانه های اجتماعی به دلیل اجازه گسترش اطلاعات درمورد COVID-19 اعدام می کند

2020-06-17
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 pelosi-gettyimages-1217526659

سخنگوی مجلس نمایندگان مجلس ، نانسی پلوسی (D-CA) یکی از چندین قانونگذار است که خواستار شرکت های رسانه های اجتماعی است تا مسئولیت گسترش اطلاعات در سیستم عامل های خود را به عهده بگیرند.


سارا سیلبیگر / گتی ایماژ

برای به روزترین اخبار و اطلاعات در مورد همه گیر کروناویروس ، به وب سایت WHO WHO مراجعه کنید.

دموکرات های برتر در کاپیتول هیل روز سه شنبه شرکت های رسانه های اجتماعی را به دلیل عدم مسئولیت ناخوشایند بودن اطلاعات در سکوهای خود در جریان بحران COVID-19 به عهده گرفتند. نانسی پلوسی ، نماینده مجلس نمایندگان مجلس از كالیفرنیا ، گفت كه شركت های رسانه های اجتماعی مانند گوگل و فیس بوك ، مشاغل خود را برای “تقویت التهاب كننده ترین محتوا ، مهم نیست كه چقدر خطرناک یا دروغین هستند” ایجاد كرده اند.

وی افزود که حساب کاربری در حال آمدن است ، زیرا کنگره ، کارمندان این شرکت ها ، تبلیغ کنندگان و عموم مردم “به عنوان یکی کار می کنند تا چراغ روشنایی را در بخش ایجاد کنند و این اطلاعات را به صورت آنلاین توزیع کنند و با هم ، ما باید یک پیام ارسال کنیم. به مدیران رسانه های اجتماعی: شما پاسخگو خواهید بود. “

او از تبلیغ کنندگان دعوت کرد رسانه های اجتماعی بویژه برای تقویت و استفاده از اهرم های خود برای مجبور کردن شرکت های بزرگ فناوری برای مهار اطلاعات در سایت های خود.

“قدرت خود را بشناسید” ، پلوسی روز سه شنبه در جریان گفتگوی اینترنتی در مورد نقش رسانه های اجتماعی در پخش اطلاعات غیرمترقبه درباره COVID-19 به میزبانی دانشگاه جورج واشنگتن گفت:

Pelosi به سایر رهبران پیوست. دموکرات ها در کنگره ، از جمله سناتور ریچارد بلومنتال از کانکتیکات ، عضو رتبه بندی گردیده در زیرمجموعه تجارت سنا و همچنین نمایندگان نمایندگان دیوید سیسیلین از رود آیلند ، که ریاست کمیته قضایی قضایی ضد انحصار را عهده دار است ، و یان شاکوفسکی ، رئیس شورای حمایت از مصرف کننده و تجارت. کمیته فرعی

چندین متخصص پزشکی نیز به این بحث پیوستند تا در مورد چگونگی کلاهبرداری و اطلاعات دروغین تبلیغ گردیده در سایت هایی مانند فیس بوک و توییتر به آمریکایی ها آسیب بزنند.

Pelosi ، که بحث را شروع کرد ، گفت دولت آمریکا نقشی در تصویب قوانین جدید و اجرای قوانین فعلی برای محافظت از مصرف کنندگان دارد ، اما او همچنین از تبلیغ کنندگان خواست تا به شرکت ها فشار بیاورند.

“آگهی دهنده ها … قدرت دارند که سکوها را از تقویت اطلاعات خطرناک و حتی تهدیدآمیز برای زندگی بازدارند.” وی افزود: برخی از تبلیغ کنندگان قبلاً اعتراض خود را به شرکتهای بزرگ فناوری درباره عدم اطلاعات در مورد کلاهبرداری و خشونت رای دهندگان ابراز کرده اند. او گفت ما به این تعداد بیشتری احتیاج داریم.

“ما باید تبلیغات كننده را توانمند كنیم تا به اعتراض خود ادامه دهند و از قدرت آنها استفاده كنند تا شركت های رسانه های اجتماعی را به خاطر رفتار بد خود پاسخگو باشند.” “این یک تضعیف دموکراسی است. این یک چالش برای سلامتی مردم است. این فقط اشتباه است.”

اطلاعات در عصر COVID-19

بحث به عنوان سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر توسط موجی از اطلاعات غلط در مورد منشاء ویروس ، چگونگی شیوع آن و چگونگی درمان آن ، و همچنین کلاهبرداری های آنلاین فروش ماسک های صورت و مکمل های معیوب که ادعا می کنند برای درمان این بیماری سرازیر گردیده اند. کارشناسان می گویند ، همه اینها باعث گردیده است که منابع در پاسخ به بحران COVID-19 و از اطلاعات صادقانه درباره چگونگی مهار این بیماری منحرف شوند.

دکتر. سونیا استوکس ، استادیار دانشکده پزشکی Mount Sinai Icahn و همکار در مرکز امنیت بهداشتی جانس هاپکینز و تقسیم امنیت ایمنی ، در این گفتگو گفت: سه ماه پس از آنکه ایالات متحده برای مهار شیوع ویروس شروع به عقب زدگی کرد. ، او هنوز در تلاش است تا اطلاعات نادرست در مورد ویروس و درمان های احتمالی را که مردم آنلاین خوانده اند ، برطرف کند.

“به من گفته گردیده كه راه مقابله با اطلاعات نادرست پزشکی ارائه اطلاعات به همان اندازه دقیق است ، اما رسانه های اجتماعی خیلی سریع هستند”. “من نمی توانم ادامه دهم … ما در حال جنگ هستیم ، فقط برای اینكه بیماران خود را در خط مقدم زنده نگه داریم. ما نباید در این جنگ با اطلاعات غلط مبارزه كنیم.”

غول های فنی مانند فیس بوك ، توییتر و گوگل می گویند. آنها در تلاشند تا با اطلاعات غلط مبارزه کنند. آنها همچنین گفته اند که آنها در حال انجام اقدامات اضافی برای ریشه کن کردن اطلاعات نادرست در مورد coronavirus هستند.

فیس بوک در اوایل بیماری در همه گیری اعلام کرد که اطلاعات نادرست درباره ویروس را پنهان می کند یا از بین می برد. اما این شرکت در ارتباط با تبلیغات سیاسی موضع متفاوتی دارد. در پاسخ به توئیت های توییتر رئیس جمهور ترامپ ، در حال بررسی واقعیت های توییتر ، مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ اظهار داشته است که شرکت های رسانه های اجتماعی نباید پست هایی را که سیاستمداران بررسی می کنند قرار دهند.

رئیس جمهور دونالد ترامپ به تصمیم توئیتر مبنی بر بررسی دقیق او با تهدید به [تضعیف[تضعیف تضعیف حمایت از شرکت های آنلاین در بخش ۲۳۰ قانون شأن ارتباطات ، پاسخ داده است. این قانون محافظت از سیستم عامل های آنلاین در قبال محتوا برای کاربران خود است. همچنین این امکان را به آنها می دهد که بدون تهدید به شکایت ، در اعتدال محتوا عمل کنند.

Pelosi و دیگر دموکرات ها با دستور اجرایی ترامپ مسئله ای را در پیش گرفتند ، زیرا این شرکت ها را راهنمایی می کند تا هیچ گونه اقدامی برای از بین بردن محتوای دروغین در سایت های خود انجام ندهند. پلوسی روز سه شنبه گفت كه به جای “سكوك های آنلاین پاسخگو نیست ، دولت ترامپ آنها را ترغیب می كند تا سود خود را ادامه دهند.”

هنوز ، Pelosi و دیگر دموکرات ها ، مانند Blumenthal و Schakowsky ، موافق هستند که تغییرات در بخش ۲۳۰ مورد نیاز است ، بنابراین شرکت ها برای اجازه دادن اطلاعات نادرست برای پخش در سیستم عامل های خود ، مصونیت پتو ندارند.

Blumenthal گفت که شرکت های فناوری در کلاهبرداری ها و کلاهبرداری هایی که از طریق سکوهای آنها انجام گردیده “همدست” هستند.

آنها “در واقع کمک و کمکی به گسترش تبلیغات فریب دهنده و گمراه کننده می کنند که به مردم آسیب می رسانند یا آن آسیب را تهدید می کنند.”

همچنین ، در روز سه شنبه Blumenthal و Schakowsky ، به طور مشترک نامه ای را به کمیسیون تجارت فدرال ارسال کردند و از آژانس خواستند تا مطالبات را از پروژه شفافیت فناوری جستجو کند که مصرف کنندگان در Google جستجو می کنند. اطلاعات مربوط به بررسی های محرک ایجاد گردیده توسط قانون CARES به نتایج تبلیغاتی کلاهبرداری در کلاهبرداری ، سایت های آزار دهنده و نرم افزارهای مخرب هدایت می شود.

“کسی که در جستجوی اطلاعات چک تحریک است ، احتمال مواجهه با کلاهبرداری را دارد.” “TTP دریافت که حداقل ۴۵ از ۱۲۶ تبلیغ مشخص گردیده ، به وضوح سیاست های تبلیغاتی Google را نقض می کنند ، و تنها ۱۷ مورد با دولت یا منابع رسمی دیگر مرتبط هستند.”

قانون گذاران از FTC خواسته اند تا علیه کسانی که در پشت کلاهبرداری هستند ، اقدام کند. FTC باید از مصرف کنندگان محافظت کند ، FTC همچنین باید به ریشه این مشکل تکرار شونده نگاه کند: شیوه های تبلیغاتی Google. “

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
سرور ابری ایران ابرسیگما
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت