D8 GTO-JD70 از Donkervoort 2 G از گرفتن جانبی در لاستیک های خیابانی تولید می کند

2020-06-17
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

اکنون ، “Donkervoort D8 GTO-JD70” ممکن است زبان را با سهولت روبرو نشود ، و ممکن است شبیه کودک عشق ناخواسته یک کاترام ۷ و ترانسفورماتور باگردید ، اما وقتی نوع عملکردی را که انجام می دهد بسته باشید. آن چیزها مهم نیست.

D8 GTO-JD70 – که به این دلیل نامگذاری گردیده است برای جشن هفتادمین سالگرد تولد موسس شرکت Joop Donkervoort – ساخته گردیده است – بیان نهایی از نام تجاری خاص جنون Donkervoort است. ادعای مشهور شهرت توانایی آن در تولید بیش از ۲ گرم گرفتن جانبی در لاستیک های خیابانی است – کاری که Donkervoort ادعا می کند این اولین شرکتی است که انجام داده است. حتی بهتر ، آن را در حال دستیابی به دست مشتریان است.

اگر شما هستید. با دونکرووورت آشنا نیستید ، تنها نیستید. این مارک در ایالات متحده اتومبیل نمی فروگردید ، اما داستان کوتاه دارد ، این شرکت به عنوان تولید کننده هلندی Lotus 7 (مانند Caterham) شروع گردید ، اما به دلیل اینکه این ۷ از لحاظ فنی غیرقانونی بودند جاده های هلندی ، سرانجام این شرکت به دنبال شاخه تکاملی عجیب و غریب خود ، تا آنجایی که وسایل نقلیه آن شروع به تحمل شباهت زیادی به کارت های کالین چاپمن برای بزرگسالان نداشت ، آغاز کرد.

اکنون ، D8 GTO-J70 با قدرت ۲٫۵ توربوشارژر تورمی با موتور آئودی موتور پنج سیلندر (همانطور که در RS 3 و TT RS TT RS مشاهده می شود که ۴۱۵ اسب بخار قدرت و ۳۸۴ پوند فوت گشتاور تولید می کند. این موتور با جعبه دنده دستی پنج سرعته جفت گردیده است – در دنیای گیربکس دستی شش و هفت سرعته غیر معمول است ، اما به دلیل محدودیت های اندازه ای که توسط شاسی و طول موتور تحمیل می شود لازم است – از Tremec گرفته گردیده و اصلاح گردیده است. برای وظیفه در D8.

 screen-shot-2020-06-16-at-5-13-08-pm.png

ظریف نیست ، اما شما می توانید بگویید این به معنای تجارت است.


Donkervoort

این شاسی یک واحد نردبان از جنس استیل لوله ای است که با فشار زیادی فیبر کربن برای کاهش وزن و استحکام اضافه گردیده است. وزن D8 GTO-JD70 فقط ۱٫۵۴۳ پوند وزن دارد که این رقمی واقعاً مبهوت کننده در دنیایی است که بیشتر خودروهای ۳۰۰۰ پوندی سبک در نظر گرفته می شوند. این اولین Donkervoort است که فرمان برق را ارائه می دهد ، با توجه به کمبود جرم اتومبیل ، تعجب آور نیست.

این عدم وجود جرم می تواند از جهات دیگر ، مثلاً در ترمز ، نعمت مختلط باگردید. پیدا کردن تعادل بین قدرت متوقف نهایی و داشتن گرمای کافی در ترمزها برای درست کار کردن آنها کار ساده ای نیست. با این حال ، این شرکت فکر می کند مشکل ترمزهای بدون فشار از شرکت ایتالیایی Tarox را برطرف کرده است. Bosch Motorsport ABS همچنین برای اتومبیل سواری ، ترمز قابل انتخاب توسط کاربر و کنترل کشش شکست قابل استفاده است.

نیازی به گفتن نیست ، با وجود نام نامفهوم آن ، Donkervoort D8 GTO-JD70 یک ماشین بسیار جدی است که بر تعامل و عملکرد راننده متمرکز است. مهمتر از همه به این ترتیب ، شما انتظار دارید که آن را کمی خشن بر روی کیف پول ، و شما درست است. D8 با معادل بیش از ۱۸۷،۰۰۰ دلار قبل از شروع لیست هر یک از لیست های طولانی گزینه های موجود ، شروع می شود ، اما احتمالاً ارزش آن را دارد که بخواهید نیمی از زمان تولید برنامه ریزی گردیده از ۷۰ اتومبیل را قبلاً به فروش برسانید.


اکنون بازی: ] تماشای این:

Donkervoort D8 GTO-RS با اطمینان بسیار سخت است



۶:۳۶

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
سرور ابری ایران ابرسیگما
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت