فیس بوک قصد دارد ۴ میلیون نفر را برای ثبت نام در رای گیری در مرکز اطلاعات جدید ثبت نام کند

2020-06-17
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 facebook-american-flag-logo-4

فیس بوک می خواهد میلیون ها نفر را برای ثبت نام در انتخابات سال ۲۰۲۰ ایالات متحده ثبت نام کنند.


Angela Lang / CNET

فیس بوک مدیر عامل مارک زاکربرگ اواخر سه شنبه گفت که این شبکه اجتماعی در حال ایجاد یک مرکز اطلاعات آنلاین رای دهندگان به عنوان بخشی از تلاش برای جذب ۴ میلیون نفر برای ثبت نام برای رای گیری در انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده است.

در یک چاپ که در ایالات متحده امروز منتشر گردیده است ، زاکربرگ گفت مرکز جدید شامل اطلاعاتی در مورد چگونگی و زمان رای گیری ، ثبت نام رای دهندگان ، رای گیری از طریق نامه و رای گیری زود هنگام خواهد بود. بیش از ۱۶۰ میلیون نفر در ایالات متحده این مرکز جدید آنلاین را مشاهده می کنند ، زیرا در صدر اخبار فیس بوک اخبار و در سرویس اشتراک عکس خود در اینستاگرام ظاهر می شود. اطلاعات مقامات رسمی و محلی انتخابات نیز در این مرکز ظاهر خواهد گردید.

“۲۰۲۰ انتخابات برخلاف سایر کشورها انجام می شود. این قبلاً به یک کمپین داغ و پیش از همه گیری انجام می گردید – و قبل از قتل جورج فلوید و بسیاری دیگر ، ما را مجبور کردند دوباره با واقعیت دردناک نژادپرستی سیستمی مقابله کنیم. در آمریکا. مردم مسئولیت پاسخگویی را می خواهند ، و در دموکراسی بهترین کاری که ما انجام می دهیم از طریق رای گیری است. ” فیس بوک آن را “بزرگترین کمپین اطلاع رسانی رای گیری در تاریخ آمریکا” می نامد.

این کمپین نشان می دهد که چگونه فیس بوک در تلاش است تا نشان دهد که می تواند نیرویی برای انتخابات باگردید. این شرکت با انتقادهایی روبرو گردیده است که به اندازه کافی برای مبارزه با اطلاعات غلط انجام نداده است ، از جمله دروغ های سیاستمداران که از بررسی حقوقی روی این سکو معاف هستند. در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ ایالات متحده ، ترول های روسی نیز از این شبکه اجتماعی برای ایجاد اختلاف در بین آمریکایی ها استفاده کردند.

هفته گذشته ، نامزد ریاست جمهوری دموکرات جو بایدن از فیس بوک خواست تا رویکرد عمدانه خود را نسبت به گفتار سیاسی تغییر دهد. کمپین بایدن نامه ای به زاکربرگ ارسال کرد و از این شرکت خواست تا دو هفته قبل از اجاز to اجرای این سکو ، همه تبلیغات سیاسی را بررسی کند و محتوای انتخابی را که بسیار خطرناک است ، بررسی کند. فیس بوک ، که می گوید سخنرانی سیاسی در حال حاضر به گردیدت مورد بررسی قرار گرفته است ، در پاسخ گفت: اگر قانونگذاران قوانین جدیدی راجع به تبلیغات تبلیغات تنظیم کنند ، آنها را دنبال می کند.

فیس بوک همچنین قصد دارد به شما اجازه دهد تبلیغات سیاسی را خاموش کنید.

“و برای کسانی از شما که قبلاً فکرتان را جزم کرده اید و می خواهید انتخابات به پایان برسد ، ما شما را می شنویم – بنابراین ما همچنین توانایی خاموش کردن دیدن تبلیغات سیاسی را معرفی می کنیم.” “ما هنوز هم به شما رأی می دهیم تا رأی دهید.”

این شرکت با کارکنان خود مواجه است که نگرانی ها در مورد پست های رئیس جمهور دونالد ترامپ را ابراز کرده است ، آنها گفتند که ممکن است باعث خشونت در میان اعتراضات علیه وحشیگری پلیس شود. واکنش فیس بوک با توئیتر که توئیتی از رئیس جمهور در مورد اعتراضات در مینسوتا را پوشانده بود ، متفاوت بود ، در پشت اعلامیه ای مبنی بر نقض قوانین این شرکت در مورد “تحسین خشونت”. فیس بوک تصریح کرد که اظهارات بحث برانگیز ترامپ که در آن اظهار داشت “هنگامی که دزدی شروع می شود ، تیراندازی شروع می شود” قواعد خود را در برابر تحریک خشونت نقض نمی کند.

در ابتدای کار ، زاکربرگ با رویکرد شرکت در گفتار سیاسی ایستاد. وی گفت ، رای گیری بهترین راه برای پاسخگویی سیاستمداران بود.

فیس بوک به مردم کمک کرده است تا قبل از ثبت نام در رای گیری ثبت نام کنند. در سال ۲۰۱۶ ، این شرکت اعلام كرد كه به بیش از ۲ میلیون نفر برای ثبت نام در رأی دادن كمك كرده است.

“همه می خواهند ببینند كه سیاستمداران به خاطر آنچه می گویند پاسخگو هستند – و من می دانم كه بسیاری از مردم می خواهند ما را تعدیل كنند و ما بیشتر از مطالب آنها را حذف می کنیم. ما قوانینی را در برابر گفتار داریم که باعث صدمه جسمی قریب الوقوع یا سرکوب رأی خواهد گردید و هیچ کس نیز از آنها معاف نیست. اما پاسخگویی فقط در صورتی مؤثر است که بتوانیم ببینیم کسانی که به دنبال رأی ما هستند چه می گویند ، حتی اگر از نظر احزابی نپسندیم. آنچه آنها می گویند ، “او گفت.

کاربران توییتر در صورت کلیک بر روی اعلامیه ، بازهم می توانند اظهارات ترامپ را ببینند ، اما فیس بوک ویژگی مشابهی ندارد.

زاکربرگ همچنین اذعان کرد که این شرکت برای جلوگیری از مداخلات روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ کند است ، اما گفت که این بار آماده تر است. در سال گذشته فیس بوک بیش از ۵۰ شبکه از حساب های مخرب و ۱۸ شبکه حساب را حذف کرده است.

“این کار هرگز به پایان نرسیده است ، اما ما چیزهای زیادی آموخته ایم و سیستم های خود را برای محافظت در برابر تداخل ها تطبیق داده ایم.”

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
سرور ابری ایران ابرسیگما
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت