توربوشارژر الکتریکی مرسدس-AMG از F1 است که می تواند توربین ها را برای همیشه تغییر دهد

2020-06-17
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 20c0173-012

از نقطه نظر بسته بندی ، اضافه کردن مرسدس-AMG و توربای الکتریکی طراحی گردیده با گرت ، با توجه به کمترین حجم اضافی ، نکته منفی خواهد بود.


Mercedes-AMG

توربوشارژرها قطعات مهندسی فوق العاده ای هستند. آنها انرژی زائد را از موتور احتراق داخلی می گیرند و با از بین رفتن راندمان بسیار کم ، آن را به انرژی اضافی تبدیل می کنند. از نظر تاریخی ، مسئله این است که توربو شارژرها مجبور گردیده اند از بین کوچک بودن و پاسخگو بودن ، انتخاب کنند اما در چه قدرتی می توانند قدرت تولید کنند ، یا بزرگ و پرتلاشی باشند ، اما قادر به ایجاد قدرت عظیم باشند.

تلاشهای زیادی برای از بین بردن انجام گردیده است. این مصالحه در طول سال ها ، با دستگاه هایی مانند توربوهای پی در پی و حتی دوقلو [شارژ] (یعنی جفت گردیدن یک سوپرشارژر با توربوشارژر) موفقیت کمی را می یابند ، اما با هزینه بالا و اضافه می کنند پیچیدگی اکنون ، به لطف موفقیت وحشی خود در فرمول ۱ ، مرسدس-AMG معتقد است که راه حل جدیدی دارد: یک موتور الکتریکی ، اما مانند کسی نیست که شما به آن فکر می کنید.

“ما اهداف خود را به روشنی برای آینده ای برق تعریف کرده ایم. برای رسیدن به آنها ، ما به مؤلفه های گسسته و بسیار خلاقانه و همچنین مجامع متکی هستیم. با این حرکت ما به طور استراتژیک تکنولوژی ماژولار خود را تکمیل می کنیم و آن را متناسب با نیازهای عملکردی خود تطبیق می دهیم. “توبیاس مورس رئیس هیئت مدیره مرسدس-AMG در بیانیه ای گفت. “در گام اول این شامل توربوشارژر الکتریکی است – نمونه ای از انتقال فناوری فرمول ۱ به جاده ، چیزی که ما با آن موتورهای احتراق توربوشارژ را به سطح چابکی قبلاً دست نیافتنی خواهیم برد.”

 20c0173-013 [

این نقاشی برش نشان می دهد که چگونه موتور الکتریکی در واقع در بخش مرکزی توربوشارژر ادغام گردیده است.


Mercedes-AMG

در حال حاضر ، بسیاری از شما احتمالاً پلاستیک های احمقانه ، پلاستیکی ” فوق العاده های برقی ” را مشاهده کرده اید که می توانید از فروشگاه های آنلاین طراحی کنید ، اما این چنین نیست. مرسدس سیستم از موتور الکتریکی بدون فشار استفاده می کند که قادر است پروانه توربوشارژر را به سرعت كار ۱۷۰۰۰۰ دور در دقیقه خود نزدیک كند بدون آنكه منتظر بماند تا گازهای اگزوز برای انجام كار انجام شود.

یكی دیگر از مزایای این سیستم موتور الکتریکی این است كه حتی وقتی اتومبیل متوقف گردیده است و راننده پای خود را روی ترمز می گذارد ، توربو را می توان با سرعت نگه داشت ، بنابراین در هنگام قرار گرفتن روی پدال نازک در سمت راست ، هیچ تاخیری در شتاب وجود نخواهد داشت. این سیستم حتی می تواند از موتور الکتریکی برای بازیابی انرژی استفاده کند ، همانند کار ترمز احیا کننده بر روی اتومبیل های برقی.

البته ، نگه داشتن یک موتور الکتریکی که به توربوشارژر وصل می شود – از دیگر لوازم الکترونیکی حساس لازم برای این کار نیست. کار سیستم – زنده ماندن در آن محیط جهنمی گرم بسیار مورد توجه است. برای بهبود طول عمر سیستم ، همه چیز در آب خنک می شود و الکترونیک نیز در آن قرار دارد.

مرسدس تأیید کرده است که اولین موتور استفاده از این فناوری چهار سیلندر M139 خواهد بود – داغترین نسخه تولید گردیده است. ۴۱۶ اسب بخار قدرت مغزی . این سیستم توربو برقی جدید به خودی خود قدرت اضافه نمی کند ، اما باید مسیری طولانی را طی کند تا این ترسناک کوچک ۲٫۰ لیتری یک موتور بسیار پاسخگوتر شود.

 http://www.cnet.com/


هم اکنون بازی:
تماشای این:

Mercedes-AMG E53 Coupe بروزرسانی طولانی مدت: خداحافظ …



۱۰:۱۴

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
سرور ابری ایران ابرسیگما
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت