اپل ، مایکروسافت و سونی در حال نمایش فناوری های بزرگ برای برگزاری همایش ها در جهان COVID-19 هستند

2020-06-17
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 کنفرانس WWDC 2017 اپل در سان خوزه ، کالیفرنیا

مدیر عامل شرکت اپل تیم کوک با عنوان WWDC 2017 در سن خوزه ، کالیفرنیا


جیمز مارتین / CNET

در ۲۲ ژوئن ، اپل یکی از مهمترین رویدادهای خود را مهمترین سال ، کنفرانس جهانی توسعه دهندگان ، یا WWDC آغاز کرد. این رویداد کلیه صفحاتی را که ما انتظار داریم از آیفون و سازنده مک داشته باگردید: مدیرعامل تیم کوک ، ارائه های بسیار جلا و یک یا دو “اوه” و “آه” “شایسته نشان می دهد اما به سختی هر کسی در اتاق باگردید وقتی این اتفاق بیفتد.

اپل رویداد خود را کاملاً از طریق اینترنت برگزار خواهد کرد ، پس از همه گیری coronavirus این فن آوری عظیم را مجبور کرد تا برنامه های جمع آوری مطبوعات را لغو کند. و هزاران نفر از توسعه دهندگان در یک مرکز کنفرانس سن خوزه ، کالیفرنیا.

با تنظیم رویداد آن فقط آنلاین شوید. ، اپل ممکن است راه را برای رویکرد جدید برای برگزاری رویدادهای بزرگ بصورت آنلاین هموار کند ، و از آنجا که ما را برای استفاده از کورو ویروس آماده می کند تا زندگی روزمره را برای یک سال یا بیشتر دیگر آماده کند ، الگویی را برای دیگران فراهم می کند.

“ما شاهد تغییر هستیم. این حداقل برای دو سال ادامه خواهد داشت. ” دستورالعمل بدان معنی است که بسته بندی مردم ورود به سینماهای بزرگ فقط عملی نخواهد بود و احتمالاً مسافرت تا زمانی که افراد در هواپیما محصور نشوند و با همان هوا با ۱۰۰ نفر دیگر تنفس کنند احساس امنیت نمی کنند. اودونل گفت: “همه چیز در این مرحله مورد سؤال است.

 http://www.cnet.com/


اکنون بازی می کند:
این را تماشا کنید:

اپل جزئیات جدیدی درباره WWDC 2020 فاش می کند.



۶:۰۱

تلاش اپل برای برگزاری کنفرانس خود نشانه دیگری از شرکت های فناوری است که در میان همه گیری هایی که میلیاردها نفر از مردم جهان را تهدید می کند ، در طول همه گیری در سراسر جهان تهدید می شود ، زیرا در ماه دسامبر کرونا ویروس ناشی از COVID-19 کشف گردید. تحلیلگران و شرکت کنندگان در برنامه های فصلی می گویند ، اما اپل با چالش هایی روبرو خواهد گردید. در میان آنها ، اپل بدون نیاز به انرژی و هیجان جمعیتی باید توجه ما را به خود جلب کند.

سایر شرکت های فناوری تصمیم گرفته اند که منتظر بحران باشند. فیس بوک و Google برنامه های سالانه توسعه دهنده خود را که برای بهار تعیین گردیده بود لغو کرد. این نمایشگاه تابستانی الکترونیکی سرگرمی ، معروف به کنفرانس بازی های ویدئویی E3 ، نیز لغو گردید. این جشن های عاشقانه برای طرفداران ، شرکا و برنامه نویسان تبدیل به یک سنت سالانه گردیده است و پر از هزاران نفر از شرکت کنندگان است که اعلامیه های محصول جدید و سخنرانی های اصلی مدیران عامل را تشویق می کنند.

اما با تهدید کرونوی ویروس این امکان پذیر نیست. دولتها به میلیونها شهروند خود دستور داده اند كه در خانه بمانند ، هنگام بیرون راندن ماسك بپوشند و حداقل شش پا را از یكدیگر دور نگه دارند. سایت های آزمایش ، پر از پزشکان و پرستاران که لایه های مختلفی از تجهیزات محافظ شخصی از جمله ماسک ، محافظ صورت و لباسهای کاغذی را دارند ، به نظر می رسد که از یک فیلم علمی تخیلی دیستوپیایی بیرون آمده اند.

علیرغم این اقدامات احتیاطی ، در سراسر جهان بیش از ۸ میلیون نفر به این ویروس آلوده گردیده اند ، و بیش از ۴۳۸،۰۰۰ نفر نیز جان باخته اند.

در حالی که بسیاری از کنفرانس های بزرگ فناوری لغو گردیده اند ، اپل ، مایکروسافت و سونی تصمیم گیری دیگری دارند. هر شرکتی تصمیم گرفته است که رویدادهای معمولی خود را بطور کامل و آنلاین برگزار کند ، و به افراد بیشتری دسترسی پیدا می کند تا بتوانند در مراکز کنوانسیون جای بگیرند زیرا اطلاعیه های خود را در اینترنت پخش می کنند.

“اجرای یک رویداد مجازی به خوبی نیاز به دوختن دارد. چندین فن آوری مختلف. این فقط یک پخش وب یا چندین پخش اینترنتی نیست. “گفت: آدام پرست ، یک مدیر ارگردید تحقیقاتی در گارتنر ، که مشتریانش به طور فزاینده ای برای کمک به کنار هم قرار دادن این نوع رویدادها درخواست می کنند.

وی گفت: “علاوه بر اشکالات فنی یا اعضای خانواده که به طور ناگهانی در خانه قطع می شوند ، روبرو می شویم ، مخاطب را درگیر خود می کند.

” آیا سازمان های زیادی وجود دارند که توانسته اند بیننده ها را برای حضور در پخش در وب پخش کنند؟ بله ، ” گفت “آیا آنها احساس می کنند همان توجه و تعامل را که شخصاً انجام می دهند ، جلب کرده اند؟ مخلوط است.”

تیم جهانی CNET رویداد اپل را پوشش می دهد ، و همچنین همایش های دیگری که به صورت آنلاین تغییر کرده اند . و پوشش ما شامل به روز رسانی ، تفسیر و تجزیه و تحلیل در زمان واقعی است که شما فقط می توانید به اینجا برسید.

 کنفرانس WWDC 2019 اپل در سان خوزه ، کالیفرنیا

اپل WWDC 2019 کنفرانس در سن خوزه ، کالیفرنیا


استفان شانکلند / CNET

برآورده کردن انتظارات

وقتی اپل ، مایکروسافت یا هر شرکت بزرگی صحبت می کنند ، مردم توجه می کنند. اما روش هایی وجود دارد که این شرکت ها برای برگزاری رویدادهایی استفاده می کنند که ممکن است برای این دوره جدید مؤثر نباگردید.

به عنوان مثال ، تیم Xbox مایکروسافت یک رویداد مجازی را در تاریخ ۷ مه برگزار کرد و بازی های جدیدی را برای Xbox آینده خود اعلام کرد. کنسول سری X در پاییز راه اندازی گردید. ارائه ، صورتحساب به عنوان آشکار بازی های جدید و آنچه در ظاهر به نظر می رسد بازی آنها باگردید ، توسط طرفداران که احساس می کنند ارائه مایکروسافت آن چیزی را که می خواستند به آنها منتقل نمی شود.

“واضح است که ما انتظارات اشتباهی را ارائه داده ایم و این روشن است. ما ، ” کمی بعد از این رویداد ، هارون گرینبرگ مدیر کل بازاریابی بازی های Xbox را توئیت کرد.

پاتریک مورههد ، یک تحلیلگر در Moor Insights & Strategy ، گفت بخشی از آنچه مجریان موفق آموخته اند. نحوه نگه داشتن توجه مردم در طول یک رویداد است. وقتی در یک سالن نمایش هستید ، شما عضو مخاطب اسیر هستید ، اما در خانه خود شما باید همه چیز را انجام دهید این است که زبانه های مرورگر را تغییر دهید تا از بین بروند.

“هر ۱۵ دقیقه ، آنها باید دوباره ارزیابی کنند.” او گفت ، دوباره آن را سرگرم و آموزش مخاطب ، “او گفت ، آن را به تولید برنامه های تلویزیونی واقعیت با درام و فتنه تشبیه حتی اگر فیلم واقعی همیشه دستگیر نگردیده است.

مایکروسافت بعد از همان ماه سعی در ساخت متفاوت با کنفرانس توسعه دهنده خود. این رویداد بیشتر شبیه به یک برنامه تلویزیونی بود ، با سخنرانی ها ، سخنرانی ها و نمایش های کوتاه تر نسبت به سالهای گذشته. این شرکت حتی میزهای خبری الهام گرفته از مفسران ورزشی را که توسط افرادی از کارمندان برنامه برنامه نویس مایکروسافت تشکیل گردیده است ، برای بحث و گفتگو در مورد اعلان ها و برجسته کردن نظرات و توئیت های افرادی که به صورت زنده تماشا می کنند ، راه اندازی کرده است.

“این تلویزیون تعاملی است ،” گفت: باب Bejan ، معاون رئيس جمهور شركت كه رهبر رویدادهای مایکروسافت است كه در تلاشهای سرگرمی تعاملی در مایکروسافت ، وارنر بروس است. و سایر شرکتها طی مدت سه دهه

وی گفت ، رویدادهای آنلاین باید از نظر تلویزیون فکر کنند ، از جمله نگه داشتن سخنرانی در ۲۲ دقیقه یا ۴۴ دقیقه مانند یک قسمت معمولی ، و نگه داشتن نسخه های نمایشی بسیار کوتاه تر. به جای اینکه سعی کنید یک نمایش صحنه ای را برای هزاران نفر در یک جریان زنده بدست آورید ، باید متفاوت باگردید ، با تعامل بیشتر بین مجری و دوربین. وی گفت: “این در ارتباط انسانی است.”

سونی به نظر می رسد برخی از آن درس ها را برای [Play45] [11459104] رویداد PlayStation در ۱۱ ژوئن آموخته است و بازی های جدیدی را نشان می دهد. غافلگیر کننده ای از طراحی برای پلی استیشن ۵ خود که در پاییز امسال نیز به نمایش در می آید. مدیر عامل شرکت PlayStation ، جیم رایان با یک سخنرانی ۵۸ ثانیه ای ۷۴ دقیقه ای را با سخنرانی آغاز کرد که او با گفت: “از من کافی است. ما قصد داریم بازی ها صحبت هایمان را انجام دهیم.”

در پایان ، رویداد سونی برای بیش از دو ده بازی جریان مداوم از تریلرها داشت ، که با استفاده از وقفه های کوتاه با انیمیشن های هنری و موسیقی دراماتیک از هم جدا گردیدند. این رویداد رسانه های اجتماعی را روشن کرد زیرا هواداران این خبر را شنیدند.

 http://www.cnet.com/


اکنون بازی:
تماشای این:

تماشای سونی را فاش کنید PS5



۶:۰۱

راه اپل

اپل در آغاز معرفی هنر مدرن اعلامیه محصول جدید کمک کرد. نمایش پرده های نمایشگر سیاه و سفید براق آن با حداقل اطلاعات روی صفحه نمایش ، جدیت در آمیختگی با فیلم های کوتاه و معرفی محصول که به نظر می رسد مانند تبلیغات بالا در نوع خود هستند ، به لطف محبوبیت این شرکت در حال حاضر مرسوم است.

بنیانگذار Steve جابز به قدری خوب بود که ناظران صنعت گفتند که ارائه های وی دارای یک زمینه تحریف واقعیت [ است ، و باعث می شود مردم بخاطر آنچه شنیده و می دیدند ، فکر خود را تغییر دهند.

 مشاغل HANDS_610x402. jpg

بنیان گذار اپل استیو جابز به كامل شیوه ارائه شركت كمك كرد.


جیمز مارتین / CNET

تحلیلگران می گویند جذابیت برند اپل و موفقیت آن در پرتوهای ارائه هزاران نفر ، چه در سالن اجتماعات و چه از طریق اینترنت ، به این معنی است که احتمالاً بهتر از سایر شرکتها که فقط طناب را یاد می گیرند ، کرایه خواهند کرد.

مسئله اصلی اپل با این حال ، انرژی حاصل از مخاطب روبرو خواهد گردید. حتی در سخنرانیهای کوچکی که در Cupertino ، کالیفرنیا ، دفتر مرکزی اپل برگزار گردید ، حاضران با شنیدن کلمات ، تشویق و آویزان کردن هر کلمه از مدیران. تحلیلگران می گویند ، حتی اگر اپل برخی از حاضران را به اتاقی بیاورد تا اثر را بازتولید کند ، به همین صورت نخواهد بود.

“اپل باید بدون پیگیری خنده آنها را بدست آورد ،” گفت: تحلیلگر فارستر نیک باربر . “من فکر می کنم اپل می تواند یک پخش جذاب و جالب را تولید کند. فقط این است که آنها در زمان واقعی بازخورد دریافت نمی کنند.”

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
سرور ابری ایران ابرسیگما
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت