۲۰۲۱ Mercedes-AMG E63 S سدان و واگن واضح تر رشد می کنند

2020-06-18
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

پسران بزرگ در شهر برمی گردند.


Mercedes-AMG

ترکیب ۲۰۲۱ مرسدس-AMG E63 S در اینجا است ، و پر از پیشرفت است. خیر ، گفت که پیشرفتها به پیشرانه محدود نمی شود ، اما با این وجود نباید مانع از این شود که این کلاس E سریع ، دوست داشتنی باگردید.

مرسدس بنز آخرین سدان و واگن E63 S را عصر چهارشنبه چهارشنبه نشان داد. از اولین جریان زندگی صبح پنجشنبه. خبرهای کلی مثبت برای کسانی که با بزرگترین قصورهای آلمانی برخورد می کنند اینست که این پیشرانه همچنان یکسان است. برای کسانی که امیدوارند فناوری هیبریدی ۴۸ ولتی خفیف را در سراسر پرتفوی مرسدس بنز پخش کند ، هنوز با E63 S نرسیده است.

بنابراین ، V8 لیتری دوگانه توربوشارژ با ۴٫۰ لیتری V8 با ۶۰۳ اسب بخار قدرت و ۶۲۷ پوند فوت گشتاور باقی مانده است. یک گیربکس اتوماتیک نه سرعته نیز به کار خود ادامه می دهد و تمام قدرت را به یک سیستم استاندارد تمام چرخ محرک منتقل می کند. برای کسانی که می خواهند تحت شرایط امن احمقانه شوند ، Drift Mode بخشی از فناوری ۴Matic Plus AWD است که به شما امکان می دهد سدان یا واگن را از پشت بیرون بزنید. شش حالت رانندگی دیگر به شما امکان می دهد ماجراجویی خود را نیز انتخاب کنید.

جایی که مدل های ۲۰۲۱ واقعاً متفاوت هستند در بخش یک ظاهر طراحی گردیده قرار دارند. سدان E63 S و واگن هر دو چهره خانواده AMG را با پوششی گسترده تر ، برش عمودی و ستاره عظیم مرسدس بنز درست در وسط پوشیده اند. (این شرکت این کار را Panamericana می نامد.) چراغهای جلوی LED و قوس های چرخ شعله دار باعث می شوند که هر دو مدل از گذشته پرخاشگرتر به نظر برسند. ما فکر می کنیم که آنها درمان کوره جدید را به خوبی انجام می دهند ، حتی اگر کمی فریاد آورتر از مدل قدیمی باگردید.

ظاهر جدید همچنین به عنوان نیازهای ورودی هوای بزرگ که بیشتر در آن مورد نیاز است ، بهتر به نیازهای خنک کننده موتور نیز عمل می کند. شکاف جلو نیز می تواند در یکی از سه گزینه تمام شود: نقره ، سیاه یا فیبر کربن. البته دو گزینه اخیر به پول بیشتری احتیاج دارد. هزینه های اضافی دیگر این اتومبیل های استاندارد Aero 20 اینچی ۲۰ اینچی نیستند ، که یک طراحی دو لنگه دوقلو را به وجود می آورد.

بیشترین تغییراتی که در عقب برای این سدان به وجود آمده است ، اسپرت های جدید و مسطح تر از گذشته است. این طرح در داخل درب تنه اجرا می شود در حالی که یک نوار کروم جدید هر دو عنصر را در بالا پیوند می دهد. واگن E63 S همچنین دارای نور جدیدی می شود ، اما طراحی مجدد فقط روی عناصر داخلی متمرکز است. شکل در واقع تغییر نکرده است. []

با حرکت در داخل ، فضای داخلی فضای داخلی ، چیزهای آشنا را حفظ می کند ، اما یک فرمان جدید AMG Performance وجود دارد که بتواند آن را درگیر کند. همچنین دکمه های جدید مرسدس-AMG می گوید تقریباً یکپارچه است. در غیر این صورت ، صندلی های AMG همانند بخش عمده داشبورد ، در چرم ناپا بصورت پایدار و ماندگار باقی می مانند. سیستم سرگرمی MBUX تعمیرات جزئی می یابد و اکنون دارای گرافیک اختصاصی AMG است ، در حالی که دو صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی برای خوشه ابزار و سیستم سرگرمی در خدمت راننده هستند.

مرسدس بنز هنوز قیمت رسمی را تقسیم نکرده است. و همچنین تأیید نکرده است که آخرین سدان و واگن E63 S برای فروشندگان ارسال شود ، اما به جرات می توان گفت که قیمت ها باید خیلی بالاتر از ۱۰۷،۳۵۰ دلار فعلی و ۱۱۱،۷۵۰ $ MSRP خود صعود کنند.


اکنون بازی:
این را تماشا کنید:

۲۰۱۹ Mercedes-AMG E63 S Sedan: یک اتومبیل واقعی Q



۵:۰۹

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
سرور ابری ایران ابرسیگما
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت