فیس بوک ، گوگل ، توییتر به قانونگذاران می گویند که آنها برای حفظ انتخابات بیشتر تلاش می کنند

2020-06-18
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 gettyimages-1219976216

مقامات فیس بوک ، گوگل و توییتر روز پنجشنبه در مقابل کمیته اطلاعات مجلس شهادت دادند.


گتی ایماژ

مقامات فیس بوک ، توییتر و گوگل در روز پنجشنبه به نمایندگان مجلس خبر دادند که آنها برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریكا آماده تر هستند حتی اگر بازیگران بد تاكتیك های خود را تغییر دهند تا سعی كنند از شناسایی خود دوری كنند.

دخالت های خارجی نگرانی اصلی قانونگذاران بوده است. پس از ترول های روسی از سایت های رسانه های اجتماعی برای ایجاد اختلاف بین آمریکایی ها در انتخابات ۲۰۱۶ استفاده کردند. از آن زمان ، مقامات هر سه شرکت می گویند که آنها برای برداشتن حساب های جعلی و روشن تر گردیدن این که چه کسی پشت تبلیغات سیاسی است ، اقدام کرده اند.

هنوز ، قانونگذاران کمیته اطلاعات مجلس ابراز شک و تردید نسبت به اینکه شرکت ها به اندازه کافی انجام می دهند این دوره از انتخابات در میان تهدیدهای بیشتر مانند فیلم هایی با هوش مصنوعی به نام deepfake که می تواند به نظر برسد مردم در حال انجام کاری هستند که نیستند.

“من نگران این هستم كه آیا سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند یوتیوب ، فیس بوك ، اینستاگرام و سایر موارد ، به طرز ناخواسته یا در غیر این صورت ، محتوای گردیدید را بهینه می كنم. این فناوری ها برای جذب كاربران و بازگرداندن آنها طراحی گردیده اند ، كه این امر ما را از هم دور می كند. آدام شیف ، رئیس کمیته اطلاعات مجلس ، طی یک دادرسی مجازی درباره امنیت انتخابات و دخالت های خارجی گفت: “آدام شیف ، رئیس کمیته اطلاعات مجلس ، گفت که آمریکایی ها را به سیلوهای اطلاعاتی منزوی می کنند. شیف ، یک دموکرات از کالیفرنیا ، گفت که نمی تواند بگوید “اطمینان” دارد که انتخابات ۲۰۲۰ بدون هیچ گونه مداخله ای حتی اگر روس ها اجرای همان کتاب بازی را برای روس ها دشوارتر باگردید ،

در سخنان آغازین خود ، فیس بوک ، گوگل و توییتر آنچه را که آنها برای حفظ امنیت انتخابات انجام می دادند را بیان کردند.

ناتانیال گلیچر ، که سرپرستی امنیت سایبری در فیس بوک است ، گفت که بیش از ۳۵۰۰۰ نفر در این شرکت بر روی امنیت و امنیت کار می کنند و تقریبا ۴۰ تیم در انتخابات تمرکز دارند. این شرکت در سال ۲۰۱۹ بیش از ۵۲ شبکه جداگانه از بین برد و در حال برچسب گذاری رسانه ها توسط رسانه های دولتی است. این هفته ، این شرکت یک مرکز اطلاعات آنلاین جدید برای اطلاعات رأی دهندگان را راه اندازی کرد.

“در طول سه سال گذشته ، ما برای محافظت از بیش از ۲۰۰ انتخابات در سراسر جهان تلاش کرده ایم. ما از هر یک از اینها درس آموخته ایم و ما از این آموزش ها برای محافظت از انتخابات ۲۰۲۰ در ماه نوامبر استفاده می کنیم.” او گفت.

نیک ترشی ، که بر روی استراتژی جهانی سیاست گذاری و توسعه در توییتر نظارت می کند ، گفت: این شرکت مانند فیس بوک قوانینی در برابر سرکوب رای دهندگان ، حساب های جعلی و جعل دیگران دارد. در سال ۲۰۱۹ ، این شرکت تبلیغات سیاسی را از این بستر ممنوع اعلام کرد.

“تبلیغات سیاسی آنلاین نشان دهنده چالش های جدیدی برای گفتمان مدنی است که زیرساخت های دموکراتیک امروز ممکن است برای رسیدگی آماده نباگردید.”

این شرکت همچنین بررسی واقعیت را آغاز کرد. و برچسب گذاری توییت ها ، از جمله رئیس جمهور دونالد ترامپ ، که حاوی اطلاعات غلط در مورد رای گیری یا تاج گذاری است.

Google ، که دارای خدمات ویدئویی YouTube است ، گفت که در طول انتخابات سال ۲۰۱۶ این شرکت فعالیت نسبتاً کمی در دولت یافت که نقض قوانین آن است. ریچارد سالگادو ، مدیر اجرای قانون و امنیت اطلاعات در Google ، گفت كه تبلیغ كنندگانی كه آگهی های انتخاباتی ایالات متحده را خریداری می كنند ، حالا باید بررسی كنند كه چه كسی هستند و گوگل فاش می كند كه چه کسی این تبلیغ را پرداخت كرده است. گوگل نیز مانند توییتر و فیس بوک یک پایگاه داده قابل جستجو برای تبلیغات دارد.

سلگادو گفت: “با نگاهی به انتخابات ماه نوامبر ، ما می دانیم كه اعتراضات گسترده همه گیر COVID-19 و سایر رویدادهای مهم می تواند برای كشورهای ملت یا كارزارهای ضد اطلاعات فراهم كند.”

برای شروع سؤال ، شیف از Google جدا كرد. به عنوان به عنوان “کمترین شفاف” از شرکت های بزرگ فن آوری هنگامی که می آید به اطلاعات ناسازگار است. “چگونه به این انتقاد پاسخ می دهید که گوگل اساساً راهکاری را برای پایین نگه داشتن سر خود و اجتناب از توجه به سکوی خود در حالی که دیگران گرما می گیرند اتخاذ کرده است؟” وی پرسید.

سالگادو این ادعا را رد کرد ، و افزود که یوتیوب ، و همچنین واحد تبلیغاتی Google ، گزارش های شفافیت را به طور مرتب منتشر می کنند. با این وجود ، وی متعهد نخواهد گردید كه مانند گوگل توییتر ، پایگاه داده ای از پست های ضد اطلاعات را ایجاد كند ، بنابراین محققان می توانند مطالب را مطالعه كنند.

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
سرور ابری ایران ابرسیگما
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت