دیزنی پلاس آزمایش های رایگان را برای مشترکین جدید به پایان می رساند

2020-06-19
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 babyyoda2

Baby Yoda – که رسماً با عنوان کودک خوانده می شود – باعث افزایش محبوبیت ویروسی سریال اصلی پرچمداران The Mandalorian، Disney Plus گردید.


تصویر تصویری توسط بانی برتون / CNET

دیزنی پلاس دیگر آزمایش های رایگان را برای مشترکین جدید ارائه نمی دهد ، به تبلیغی پایان می دهد که به مردم امکان می دهد سرویس ویدیوی جریان را برای یک هفته قبل از پرداخت امتحان کنند.

سخنگوی دیزنی حذف محاکمه رایگان را به عنوان بخشی از آزمایش مداوم پیشنهادات ، تبلیغات و سایر بازاریابی ها برای گسترش دیزنی پلاس مشخص کرد. وی گفت: “این سرویس با یک پیشنهاد جذاب از قیمت به ارزش تنظیم گردیده است که ما معتقدیم به تنهایی یک سرگرمی جذاب را ارائه می دهد.” دیزنی پلاس در هر ماه ۷ دلار است و به اعضای این امکان را می دهد که هر زمان را ترک و اشتراک مجدد کنند.

محاکمات رایگان یک روش استاندارد در بین اکثر سرویسهای پخش است. Netflix ، رهبر جهان در جریان اشتراك ، برای مثال اعضای جدید آزمایشی ۳۰ روزه را برای اعضای جدید ارائه می دهد.

اگرچه حذف پیشنهاد آزمایشی دیزنی پلاس هفته ها در کارها بود. در حالی که این پیشنهاد آزمایشی خود مدتی این هفته پایان یافت ، این شرکت هفته های گذشته از تبلیغ آن در بازاریابی دیزنی پلاس چشم پوشی کرده بود. با ارائه خدمات در بازارهای جدید یا مشارکت های جدید ، سایر پیشنهادات آزمایشی دیزنی پلاس می توانند دوباره ظاهر شوند.

این حرکت دو هفته قبل از انتشار مارکی بعدی دیزنی پلاس پیش می رود ، نمایش برتر همیلتون ، نسخه فیلمبرداری گردیده از بازیگران اصلی برادوی که اجرای موسیقی برنده هیپ هاپ را برنده می شود. این فیلم پیش از این برای اکران تئاتر اکتبر ۲۰۲۱ برنامه ریزی گردیده بود ، اما دیزنی تصمیم گرفت بیش از یک سال زودتر بخاطر بیماری همه گیر کروناویروس ، آن را مستقیماً به سرویس استریم منتقل کند.

دیزنی پلاس شاید پرمخاطب ترین نمونه هالیوود سنتی است که خود را مجدداً برای جابجایی در برابر امثال نتفلیکس ، آمازون و دیگران رقابت می کند. دیزنی پلاس ، که ۱۲ نوامبر با قیمت ۷ دلار در ماه راه اندازی گردید ، یکی از اولین سرویس های پخش جریان جدید بود که همه آنها ظرف چند ماه از یکدیگر شروع به کار کردند ، روندی که گاه به آن جنگهای جریان گفته می شود. این پرتاب یک اتفاق بی نظیر بود: از اوایل ماه مه ، حدود ۵۴٫۵ میلیون مشترک مشترک با دیزنی پلاس همراه بود ، نوعی رگردید سریع که یک تحلیلگر رسانه ای آن را “یکی از بزرگترین پرتاب های محصول در همه زمان ها” توصیف کرد.

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
سرور ابری ایران ابرسیگما
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت