تلویزیون ها در طی این سال ها ارزان تر ، باهوش تر و بسیار بزرگ تر شده اند

2020-06-20
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 36-samsung-q900

نویسنده یک تلویزیون ۸۵ اینچی را اندازه می دهد.


Sarah Tew / CNET

این داستان بخشی از CNET در ۲۵ است ، جشن یک ربع قرن از صنعت صنعت و نقش ما در گفتن داستان آن.

اگر می توانید به یک روند فناوری در طول ۲۵ سال گذشته اشاره کنید ، این است که ابزارها کوچکتر می شوند. تلفن ها ، رایانه ها ، ساعت ها – همه انرژی بیشتری را در بسته های فشرده تر از همیشه بسته می کنند. ربع قرن پیش یک تلفن به اندازه آجر بود و کاری جز برقراری تماس انجام نمی داد. یک کامپیوتر جعبه روی میز با مانیتور چربی بود. یک ساعت تقریباً به همان اندازه اما فقط به زمان گفت: شروع به تصور کردن تمام عملکردهایی که در ساعتهای هوشمند امروز می بینیم نیست.

تلویزیونها مسیری متفاوت را طی کردند. آنها همچنین باهوش تر گردیدند ، اما با ظهور LCD ، صفحه پلاسما و فن آوری OLED تخت پانل آنها نیز رگردید کردند. زیاد. دو دهه پیش یک تلویزیون ۳۲ اینچی بسیار سنگین و مسخره بود – به طور معمول بیش از ۱۰۰ پوند و به اندازه کافی حجیم برای نیاز به اثاثیه خاص خود. امروز اندازه همان صفحه برای بسیاری از اتاق های خواب بسیار کوچک در نظر گرفته گردیده است و می توانید یک صفحه نمایش ۷۵ اینچی غول پیکر غیرقابل تصور را با قیمت کمتر از ۱۰۰۰ دلار دریافت کنید.

استیون بیکر ، سرپرست تحلیل صنعت در گروه NPD گفت: “اندازه صفحه نمایش بزرگتر می شود و این ثابت گردیده است که باعث افزایش علاقه و تقاضا می شود.” “دلیل شماره یک مردم برای خرید یک تلویزیون جدید برای اندازه صفحه نمایش است و من انتظار ندارم که این تغییر کند.”

 http://www.cnet.com/


اکنون بازی:
تماشا کنید این:

مرا تماشا کنید که یک آزمایشگاه بررسی تلویزیون در زیرزمینم برپا کنم



۶:۱۷

امروز کاملاً بی روح

 صفحه نمایش-شات-2020-06-16-at-10-39-55-am.png

تلویزیون لوله ۳۴ اینچی سونی یک جانور ۲۰۰ پوند بود.


Crutchfield

من از سال ۲۰۰۲ به عنوان ناظر تلویزیون CNET بوده ام ، و سال ها برای بررسی سایر نشریات ، تلویزیون را صرف تحقیق در نشریات دیگر کردم ، بنابراین من شاهد تغییرات زیادی در این شخص هستم. یادم است که تلویزیون ۳۴ اینچی با صفحه گسترده سونی سونی را برای بازبینی (یکی از آخرین نوع خود و یک مجری عالی) بدست آوردم و با یک همکار تلاش کردم تا آن را بر روی موضع ارزیابی قرار دهد. وزن آن تقریباً ۲۰۰ پوند وزن داشت. امروز من به طور معمول مدل های ۶۵ اینچی LCD و OLED را از جعبه های خود بلند می کنم و خودم را روی آنها نمی گذارم – به خصوص اکنون که من به دلیل همه گیر کوراو ویروس از خانه کار می کنم و همکاران من در این زمینه نیستند. کمک کنید.

من از بیکر خواستم آمارهایی راجع به نحوه تغییر تلویزیون در دو معیار اساسی ارائه دهد: قیمت و اندازه صفحه نمایش. اولین سالهای او از سال ۲۰۰۴ بود. این دو سال بعد از شروع کار من در CNET و زمانی که بیشتر تلویزیون ها هنوز CRT و مدل های طرح ریزی عقب بودند – فقط ۷٪ از تلویزیون های فروخته گردیده در آن سال تخته تخت بودند. امروز هر تلویزیون فروخته گردیده یک تلویزیون صفحه تخت است.

اندازه و قیمت تلویزیون به طور متوسط ​​بیش از ۱۵ سال

اندازه صفحه قیمت فروش $ / sq. اینچ
۲۰۰۴ ۲۵٫۴ ۵۵۲ دلار ۲٫۱۵ دلار
۲۰۱۹ ۴۷ ۳۳۶ دلار ۰٫۳۹ دلار

حتی اگر من تلویزیون ها را در تمام مدت ۱۵ سال بررسی می کردم ، برای من هنوز هم تعجب آور است که این اعداد چقدر واضح هستند. قابل توجه ترین مورد آخر است: با محاسبه از آن اندازه و قیمت متوسط ​​، یک اینچ مربع صفحه نمایش در سال ۲۰۰۴ بیش از پنج برابر (!) نسبت به آنچه امروز انجام می دهد – بیش از هفت برابر بیشتر است اگر شما عامل تورم باشید. . بیکر می گوید میانگین قیمت تلویزیون ها در سال ۲۰۰۷ به ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار رسید.

مردم همچنین در ۲۵ سال گذشته عادت خرید تلویزیون را تغییر داده اند. بیکر به سه روند عمده اشاره می کند: ظهور خرده فروشان آنلاین مانند آمازون؛ این واقعیت که خرده فروشان جعبه های بزرگ از جمله Walmart ، Target و Costco در حال فروش تلویزیون های بیشتر هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه ها هستند. و تمایل مردم برای خرید یک تلویزیون جدید بدون اینکه یک روند طولانی و کشیده باگردید. وی گفت: “امتیاز قیمت تلویزیون های با کیفیت بالا و با کیفیت بالا به حدی کاهش یافته است که گسترده تر مصرف کنندگان می توانند به راحتی توانایی خرید یکی از آنها را داشته باشند.” خلاصه ، اکنون خرید تلویزیون بسیار آسان تر و ارزانتر است.

 008MITSIBISHI.jpg

اسکات استین CNET در مقابل تلویزیون ۹۲ اینچی میتسوبیشی ۸۴۰ تلویزیون با طرح عقب ، یکی از آخرین نوع خود.


سارا توو / CNET

جعبه های بزرگ سیاه بوه


برت پیرس / CNET

قبل از آمدن تلویزیون های مسطح ، مهمترین عاملی که مانع از استقبال گسترده صفحه نمایش های بزرگ گردید ، تمایل نبود – ما همیشه در اتاقهای نشیمن خود به یک تصویر بزرگ ، غوطه ور و تئاتری شکار کرده ایم. این فناوری بود. تلویزیون های مبتنی بر CRT حداکثر ۴۰ اینچ بودند بنابراین اگر می خواهید یک صفحه بزرگتر باشید ، تنها انتخاب شما یک فناوری بود که هشت سال پیش درگذشت: پیش بینی عقب.

در روز شما می توانستید یک تلویزیون با طراحی داخلی ۶۵ اینچ یا حتی بزرگتر بخرید ، اما فضای زیادی را در اختیار گرفت و ثروت نسبی را به همراه داشت. یک مثال خوب سامسونگ HL-S5687 بود که من برای CNET در سال ۲۰۰۶ بررسی کردم. این تلویزیون ۵۶ اینچی در آن زمان ۲۷۰۰ دلار هزینه داشت و من آن را “بهترین انتخاب برای افرادی که می خواهم صفحه نمایش بزرگ ۱۰۸۰ پیکسلی داشته باشند ، هزینه کردم.” نمی خواهم بانک را بشکنی. ” بله ، نزدیک به سه بزرگ برای تلویزیون ۵۶ اینچی ۱۵ سال پیش ارزش خوبی داشت. در حقیقت ، من به پدر و مادر آینده خود گفتم که همان تلویزیون را بخرد و او ۱۲ سال قبل از به روزرسانی در LG OLED از آن استفاده کرد.

و آن RPTV معامله خوبی بود ، حداقل در مقایسه به تلویزیون های صفحه تخت در آن زمان. در سال ۲۰۰۵ CNET یکی از اولین تلویزیونهای مبتنی بر LCD را بررسی کرد ، سونی KDL-VXBR1 . اندازه آن ۴۰ اینچ و اندازه آن ۴۰۰۰ دلار بود. در سال های بعدی تلویزیون های صفحه تخت ارزان تر گردیدند و قیمت ها به سرعت کاهش یافت ، به کمک مدل هایی مانند Vizio P50HD ، یک تلویزیون پلاسما ۵۰ اینچی که فقط “۲،۰۰۰ دلار” قیمت داشت – یک معامله فوق العاده در سال ۲۰۰۶ چند سال دیگر طول کشید تا تلویزیونهای با صفحه بزرگتر از قیمت مناسب برخوردار شوند.

تلویزیون را انتخاب کنید در طی انتقال چربی به مسطح

سال مدل اندازه صفحه نمایش فناوری قیمت
۲۰۰۴ سونی KD-34XBR960 ۳۴ اینچ CRT ۲۲۰۰ دلار
۲۰۰۵ سونی KDL-VXBR1 ۴۰ اینچ LCD ۴،۰۰۰ دلار
۲۰۰۶ ویزیو P50HD ۵۰ اینچ پلاسما ۲،۰۰۰ دلار
۲۰۰۶ سامسونگ HL-S5687 ۵۶ اینچ DLP با طرح ریزی عقب ۲۷۰۰ دلار
۲۰۰۷ پاناسونیک TH-58PX600U ۵۸ اینچ پلاسما ۵،۸۰۰ دلار
۲۰۰۹ Panasonic TC-P54G10 ۵۴ اینچ پلاسما ۱۶۰۰ دلار
۲۰۰۹ میتسوبیشی WD-65737 ۶۵ اینچ DLP با طرح ریزی عقب ۱۶۰۰ دلار
۲۰۱۳ Panasonic TC-P65ST60 ۶۵ اینچ پلاسما ۲،۰۰۰ دلار

انتقال فقط از سه سال بعد با آخرین بررسی RPTV CNET ، میتسوبیشی WD-65737 ، از طرح ریزی عقب به صفحه تخت کاملاً کامل گردید. در سال ۲۰۰۹ آن را به قیمت ۱۶۰۰ دلار فروخت و اگرچه در بررسی من در بررسی من “بسیار عالی بود ، اما این جعبه های سیاه بزرگ و زشت روی این دیوار نوشته گردیده بود. میتسوبیشی آخرین شرکتی بود که RPTV ساخت و آخرین آن در سال ۲۰۱۲ فروخته گردید.

یکی را بیرون بیاورید. پلاسمای

طرح ریزی عقب توسط پلاسما در میان سالکان صفحه نمایش بزرگ جایگزین گردید. سالها به عنوان داوری ، خوانندگان را نه به سمت تلویزیون های صفحه تخت مبتنی بر LCD بلکه به سمت پلاسما هدایت می کردم ، فن آوری تلویزیون دیگری با صفحه تخت که در آزمایش های من ، تصویر بهتری برای پول کمتری نسبت به LCD تولید می کرد. پاناسونیک با مدلهای بی نظیر بسیار عالی راهی را به دست آورد و سامسونگ نیز نمونه های فوق العاده ای داشت ، در حالی که هر شرکتی در تلاش است تا در هر سال موفق دیگری با کیفیت تصویر دیگری را کنار بگذارد. سرانجام ، نیاز به وضوح بالاتر – یعنی ۴K ، که پلاسما به راحتی نمی تواند به آن دست یابد – و کاهش قیمت LCD باعث افزایش پلاسما از بازار گردید.

 03Panasonic_TC-PZT60_35564328_35567247.jpg

ZT60 تلویزیون نهایی پلاسماس پاناسونیک به روش های بیشتر از یک بود.


سارا

پاناسونیک آخرین تلویزیون پلاسما مصرف کننده را برای سال ۲۰۱۳ در ایالات متحده ، ZT60 عالی ساخت ، [مجموعهایکهمنبهعنوان”نزدیکترازهمیشهبهکیفیتتصویرکامل”نزدیککردمسامسونگساختپلاسماهایجدیدرادرهمانسالمتوقفکرداگرچهمدلپرچمدارآن، همچنین F8500 عالی ، تا سال بعد در فروش باقی ماند. این واقعاً آخرین [تلویزیون آخرین تلویزیون پلاسما بود .

این دو مارک نشان می دهند که چگونه شرط بندی روی اسب فن آوری اشتباه تلویزیون می تواند اشتباه بماند. پاناسونیک سرمایه گذاری زیادی را در پلاسما انجام داد اما پس از عدم موفقیت این فناوری ، در سال ۲۰۱۶ تمام ایالات متحده را ترک کرد – و از این پس تلویزیون جدیدی به فروش نرسیده است. سامسونگ در درجه اول در LCD و اخیراً در انواع LCD خود با نام تجاری SUHD و QLED سرمایه گذاری کرده است و بیش از یک دهه از سهم بازار شماره یک در سراسر جهان بهره مند گردیده است.

۲۰۱۹ سهم برتر بازار در بازار (واحدهای فروخته گردیده)

سامسونگ ۲۱٪
TCL ۱۵٪
ویزیو ۱۴٪
ال جی ۱۰٪
Hisense ۵٪

“تغییر در ۱۵ سال گذشته به طور واضح تغییر نام تجاری از مارک های ژاپنی است ، که در آن زمان صعود کرده بودند و ظهور مارک های کره ای و سپس اخیراً مارک های چینی.” سازندگان مستقر در ژاپن میتسوبیشی ، هیتاچی و پاناسونیک در ۱۵ سال گذشته همه نام های تلویزیون خانگی بودند. از آن زمان همه از بازار خسته گردیده اند تا جایی برای مارک های کره ای و چینی مانند سامسونگ ، ال جی و TCL فراهم شود.

سونی ، نیرویی در طی ۲۵ سال گذشته و تنها اصلی ترین سازنده تلویزیون ژاپنی که امروز باقی مانده ، سهم بازار خود را به طور پیوسته در حال کاهش است. [حتیدر۵نفردیگرنیزوجودندارد

 http://www.cnet.com/


اکنون بازی می کند:
تماشا کنید این:

۲۵ سال CNET را جشن بگیرید



۳:۵۸

به ۸۵ اینچ (برای ۱۰۰۰ دلار) و فراتر از آن

من با بیکر موافقم: مردم همیشه تلویزیون های بزرگتر و ارزانتری را می خواهند. مرز بعدی تقریباً غیرقابل درک است – ۸۵ اینچ – اما امروز می توانید یکی را با قیمت ۱۷۰۰ دلار خریداری کنید. طولی نکشید که ۹۹۹ دلار یا حتی کمتر از آن هزینه شود. این ممکن است نزدیک به حد بالایی برای LCD و فن آوری OLED با صفحه تخت سنتی باگردید وقتی که حمل و نقل و عواملی مانند آن را در نظر بگیرید ، می دانید که وسایل را از طریق یک درگاه متناسب کنید ، اما MicroLED مدولار و OLED قابل چرخش دو جریان هستند. علاوه بر پروژکتورهای قدیمی ، راه حلهایی برای آن وجود دارد.

 http://www.cnet.com/


اکنون در حال پخش است:
تماشای این:

Samsung The Wall 292 اینچی MicroLED تلویزیون: عظیم



۳:۳۵

از آنجا که من شروع کردم ، روندهای تلویزیونی دیگری نیز متوقف گردیده اند. مجموعه های امروزه دارای تعداد برنامه های داخلی داخلی ، کنترل صوتی Alexa و دستیار Google ، ۴K و ۸K با وضوح تصویر محدوده دینامیکی بالا و موارد دیگر است. اما قابل توجه ترین تغییر برای من همیشه این اندازه بادکنک بوده است و تا آنجا که به آن توجه می کنم اتفاق خوبی است. وقتی صحبت از سرگرمی در خانه است ، بزرگتر واقعاً بهتر است.

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
سرور ابری ایران ابرسیگما
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت