ج. سپتامبر 22nd, 2023

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 facebook-logo-money-1

فیس بوک با یک تحریم تبلیغاتی از مارک های عمده خرده فروشی روبرو است.


Angela Lang / CNET

بن و جری به جدیدترین شرکتی تبدیل گردیده است که به یک تحریم تبلیغاتی علیه فیس بوک پیوسته است ، و اظهار داشت که در کنار گروه ها و شرکت های دیگری است که از شبکه اجتماعی خواستارند تا برای حذف محتوای سوءاستفاده از بستر غول شبکه های اجتماعی بیشتر تلاش کنند

تحریم ، که همچنین در مورد تبلیغات قرار گرفته در برنامه اشتراک گذاری عکس فیس بوک متعلق به اینستاگرام است ، از تاریخ 1 ژوئیه آغاز می شود ، مارک بستنی در بیانیه ای در سه شنبه گفت:

“غرفه بن و جری با دوستان ما در NAACP و Color of Change ، ADL و همه کسانی که برای فیس بوک خواستارند اقدامات جدی تری انجام دهند تا سیستم عامل های خود را متوقف کنند. این شرکت گفته است که برای تقسیم کشور ما ، سرکوب رای دهندگان ، ایجاد شعله های نژادپرستی و خشونت و ایجاد تضعیف دموکراسی ما استفاده می شود.

شركت افزود: “فیس بوك ، باید اقدامات واضح و واضح را اتخاذ كند تا مانع استفاده از سكوی خود برای گسترش و تقویت نژاد پرستی و نفرت شود.”

این تحریم در اوایل این ماه هنگامی آغاز گردید كه شش گروه حقوق مدنی خواستار گردیدند. از مشاغل برای متوقف کردن تبلیغات در فیس بوک در ماه ژوئیه برای تحت فشار قرار دادن شبکه های اجتماعی برای مقابله با گفتار نفرت و اطلاعات نادرست ، اقدامات بیشتری انجام دهند. فروشنده محصولات در فضای باز ، شرکت تجهیزات تفریحی ، معروف به REI ، و نام تجاری لباس های بیرونی The North Face قبلاً حمایت خود را از این تحریم اعلام کرده اند.

لیگ مبارزه با بدنام سازی ، NAACP ، غول های خواب ، Colors of Change ، Press Free و Common Sense می گویند که تحریم تبلیغات در فیسبوک ، این سکوی را تحت فشار قرار می دهد تا از 70 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی سالانه خود برای حمایت از افرادی که هدف از نژادپرستی و نفرت و افزایش ایمنی برای گروه های خصوصی هستند ، استفاده کند. در سایت.

طبق نظرسنجی ADL در مورد آمریکایی ها كه از رسانه های اجتماعی استفاده می كنند ، بیش از 55٪ از كاربران فیس بوك گزارش كرده اند كه از نفرت و آزار و اذیت در سكو استفاده می كنند.

گروه های حقوق بشر می گویند که فیس بوک به دلیل کشته گردیدن جورج فلوید ، برونا تیلور ، تونی مک داد ، احمود آربری و ریشارد بروکس ، محتوا را مجاز به ایجاد خشونت علیه معترضین می داند که برای عدالت نژادی می جنگند. فیس بوک با انتقاد از عدم حذف پست مرتبط با اعتراض رئیس جمهور دونالد ترامپ مبنی بر اینکه گروه های طرفداری و حتی کارمندان خود شرکت می گویند ممکن است باعث خشونت شود ، گردید.

فیس بوک بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد ، اما در یک پست وبلاگ سه شنبه گفت این پیشرفت در کاهش گفتار نفرت در سکوی خود است. فیس بوک با استناد به گزارش کمیسیون اروپا (PDF) مبنی بر این که این غول شبکه های اجتماعی گزارش های مربوط به سخنرانی نفرت را در سکوی خود سریعتر از گذشته مورد بررسی قرار داده است. در مقایسه با 81.5٪ برای YouTube و 76.6٪ برای Twitter.

گای روزن ، معاون ریاست جمهوری فیس بوک ، در مطلبی در وبلاگ گفت: “در حالی که ما می دانیم کارهای بیشتری باید انجام دهیم ، این نتایج نشان می دهد که ما در جهت صحیح حرکت می کنیم و سیستمهایی در دست داریم که همچنان به پیشبرد صنعت ما ادامه می دهند.” سه شنبه.

ملکه وونگ CNET در این گزارش نقش داشت.

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

By cnet