به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت
ممکن است به نظر نرسد ، اما فورد F-150 2021 یک انقلابی کمد است.
Ford
امسال اولین مدل های جدید و جذاب وجود خواهد داشت ، اما هیچ چیز بزرگتر یا مهمتری نخواهد بود. فورد F-150 2021 به تازگی در یک رویداد ویژه با امسی دنیس لاری روز پنج شنبه در زیر چراغ های klieg چرخیده است و زمان آن است که نگاهی دقیق تر نشان دهیم. هنگامی که جدیدترین وانت با اندازه کامل پاییز امسال وارد فروشندگان شود ، نه تنها عنوان پرفروش ترین کامیون آمریکا را برای 43 سال مستقیم به ارث می برد ، بلکه گوهر بودن یکی از مدیران اصلی اقتصادی این کشور را نیز به ارث می برد. ، اتومبیل یا غیره.
بدون فشار.
با نگاهی به F-150 2021 ممکن است منطقا تعجب کرده باشید که دقیقاً چه جدید است. مطمئناً ، در حرکت از مدل امروز به این کامیون جدید نسل چهاردهم ، طراحان فورد یکی از تعمیرات اساسی بصری محافظه کارانه تر را که ما از دهه های گذشته از ترکیب سری F دیده ایم ، تحویل داده اند. با این حال ، یک نگاه دقیق تر به کامیون نشان می دهد که کمبود جاه طلبی نیست: این وانت بیشتر از فن آوری برق و اتصال به ذهن متصل است تا آنچه که در هر کامیون تولید سبک در این تجارت دیده ایم.
پوست آلومینیوم دنده پهن را لبه دار کنید ، و یک پیشرانه هیبریدی در دسترس خواهید یافت – اولین هیبرید کامل که به بازار وانت ایالات متحده رسیده است. همچنین می توانید یک سری دیگر از ویژگی های جدید و فن آوری طراحی گردیده برای بهبود بهره وری و راحتی را پیدا کنید. در میان آنها؟ Pro Power Onboard ، یک منبع تغذیه تندخواب در تختخواب ، که به منظور جایگزینی ژنراتورها در محل های کار و اردوها و همچنین صفحه های جدید عظیم جدید نسل بعدی Sync 4 infotainment طراحی گردیده است. بنابراین چه شما یک پیمانکار حرفه ای باشید و چه کسی که دوست دارد آخر هفته ها سخت بازی کند ، فورد امیدوار است که در اینجا چیز جدیدی را که دوست دارید پیدا کنید در حقیقت ، حتی اگر شما یک طرفدار کامیون معمولی نیستید ، ممکن است علاقه مند باشید که در مورد چگونگی انتخاب این وانت جدید جدول فن آوری برای آمدن فورد Tesla Cybertruck ، تمام برقی F-150 ، یاد بگیرید.
2021 Ford F-150 به نظر می رسد آشنا است ، اما فقط روی سطح
2021 Ford F-150 قصد دارد رئیس جدید باگردید
بیایید با اصول اولیه شروع کنیم: بیشتر شاسی های نردبان F-150 دارای تغییر ناپذیر است و در کنار آن ، سهم شیر از ابعاد F-150 و ردپای کلی و همچنین مشخصات کابین و تختخواب است. کامیون جدید دارای یک مسیر کمی گسترده تر و چرخ های بزرگتر در دسترس (حداکثر 22 اینچ!) برای موضع بیشتر کاشته گردیده است ، اما سایه ای که در آن قرار دارد بسیار شبیه به کامیون امروزی خواهد بود. تمام تنظیمات کابین و جعبه ، مانند تمام سطوح اصلی ترمیم – XL ، XLT ، لاریات ، کینگ رانچ ، پلاتین و محدود (یک رپتور جدید بعداً فرا می رسد.
علیرغم برداشت های اولیه احتمالی شما ، هر صفحه تخته فلزی جدید است. این کامیون خوش تیپ است ، و فورد دیگر نیازی به بازگرداندن نگاه مدل خروجی از پارچه کامل (به ویژه با توجه به خریداران اغلب محافظه کار بازار کامیون). از جلو ، یک مشبک پررنگ تر وجود دارد که توسط چراغهای جلو نشان داده گردیده توسط چراغهای در حال اجرا در طول روز به شکل C-گیره که به قسمت سپر امتداد یافته است ، طراحی گردیده است. کامیون های جدید به صورت لغزنده تر نیز شامل نه تنها کرکره های مشبک فعال که به سرعت بسته می شوند ، بلکه یک سد هوای جلو مستقر که به طور خودکار در 40 مایل در ساعت پایین می آید را برای بهبود آیرودینامیک پایین می آورند (دومی برای مذاکره با سرعت کم از راه خارج می شود). پیاده روهای خارج از جاده و موانع پارکینگ سرکش).
خارج از خانه ، شما می توانید تایلامپ های C-clamp شکل و یک درب جدید چند منظوره جدید ترفند را پیدا کنید. در حالی که دومی فاقد سرگرمی چند جهته فانتزی است که در برخی از کامیون های رقیب جنرال موتورز و رام یافت می شود ، این درب جدید اتومبیل دارای هوشمندی پخته گردیده زیادی است ، از جمله یک سطح کار جدید مسطح که یک نگهدارنده تبلت ، خط کش ، گیره های نصب گردیده و کراوات جدید را در خود جای داده است. حلقه های خاموش که دو برابر درب بازکن های بطری هستند اگر هیچ چیز دیگری نباگردید ، این رویکرد ساده تر بی شک پیچیده تر ، سنگین و پرهزینه تر از راه حل 60/40 تقسیم گردیده Chevy Silverado 1500 و واحد Ram Ram 1500 است.
2021 Ford F-150 vs 2020 Ford F-150
2021 Ford F-150 | 2020 Ford F-150 | |
Engines | 3.3 لیتری V6 | 3.3 لیتری V6 |
2.7 لیتری دوقلو توربو V6 | 2.7 لیتری دوقلو توربو V6 | |
توربو دیزل 3.0 لیتری V6 | 3.0 لیتری توربو دیزل V6 | |
3.5 لیتری توئین توربو V6 | 3.5 لیتری توئین توربو V6 | |
ترکیبی 3.5 لیتری دوقلو توربو V6 | 5.0 لیتری V8 | |
5.0 لیتری V8 | ||
انتقال | خودکار 10 سرعته | خودکار 6 سرعته |
خودکار 10 سرعته | ||
Drivelines | دو چرخ | درایو دو چرخ |
محرک چهار چرخ | چهار چرخ | |
حداکثر بکسل | TBD | 13200 پوند |
حداکثر بار پرداخت | TBD | 3،270 پوند |
طول (خدمه کابین ، 2WD) | 231.7 in | 231.9 در |
عرض (خدمه کابین ، 2WD) | 79.9 در | 79.9 در |
قد (خدمه کابین ، 2WD) | 75.6 در | 75.6 in |
Wheelbase (Crew Cab، 2WD) | 145.4 in | 145.0 در |
این درب اتومبیل دارای شکاف های C-clamp ، بستن کراوات ، نگهدارنده رایانه لوحی و حتی درب بازکن های بطری است.
Ford
رانندگان هیبریدی EcoBoost و PowerBoost ، آه من!
وقتی ارزیابی جدیدی از F-150 را تجربه می کنید ، اگر یک خریدار کامیون معمولی هستید ، می خواهید بدانید که در زیر کاپوت چیست. فورد می گوید بیشتر مشخصات خروجی مانند اسب بخار ، گشتاور و بازده سوخت بعدا همراه با بارگیری و رتبه بندی های دو برابر می شود. در حال حاضر ، ما ترکیب موتور را می شناسیم. حمل و نقل زیادی نیز در اینجا وجود دارد ، از جمله گزینه های V3 3.3 لیتری V6 و 5.0 لیتری V8 که به طور طبیعی آسپیراسیون گردیده اند ، به همراه گزینه خوب 2.7 لیتری و 3.5 لیتری دوقلوی توربوشارژ EcoBoost V6s شرکت. 3.0 لیتری V6 PowerStroke نیز برای خریداران دیزل باز می گردد. همه مدل های F-150 گیربکس اتوماتیک 10 سرعته را دریافت می کنند.
البته خبر بزرگ ، پیشرانه هیبریدی جدید F-150's PowerBoost است. با استفاده از EcoBoost V6 3.5 لیتری موجود فورد ، این اولین وانت کامل هیبریدی در صنعت است ( eTorque رام یک هیبرید خفیف کم قدرت تر است). این سیستم یک موتور الکتریکی منفرد 35 کیلوواتی (47 اسب بخار) را درون محفظه انتقال انتقال می دهد که توسط یک باتری لیتیوم یونی با خنک کننده مایع 1.5 کیلووات ساعتی خنک می شود. این یک سیستم ترکیبی پلاگین نیست بلکه یک معامله خود شارژ است که شامل یک استارت کمربند محور است. PowerBoost در تنظیمات دو چرخ و چهار چرخ محرک در کلیه تریم ها در دسترس خواهد بود.
فورد اهداف برجسته PowerBoost را برجسته کرده است ، از جمله به بالا 12000 پوند از ظرفیت حداکثر بکسل ، اسب بخار و گشتاور بهترین کلاس در کلاس ، و محدوده عبور از پا با 700 مایل در هر مخزن.
جالب اینجاست که F-150 مدل 2020 می تواند با قدرت 375 اسب بخار ، 470 لیتر فوت ، 3.5 لیتری EcoBoost با قدرت 375 اسب بخار ، 470 اسب بخار فوت ، 3.5 لیتری بنشیند ، بنابراین معلوم نیست هیبرید جدید PowerBoost از همتای خود در بنزین بالاتر باگردید اندازه گیری راه های احتمالی در ستون مایل در هر گالن.
چه در کامیون باشید و چه نباشید ، شایان ذکر است که حتی اگر فروش PowerBoost فقط درصد نسبتاً کمی از میزان فروش سالانه F-150 را تشکیل می دهد ، ممکن است که این فناوری تأثیر بیشتری بر کل سوخت آمریکا داشته باگردید. مصرف از هر وسیله نقلیه جدید دیگر ، از جمله برق. بخشی از این امر به این دلیل است که کامیون های تمام اندازه طبیعتاً تشنه هستند و تا حدی به این دلیل که فورد تعداد زیادی می فروگردید – این خودروساز سال گذشته نزدیک به 900،000 دستگاه جابجا کرد.
(برای بررسی دقیق تر اینکه چگونه Ford F-150 2021 در برابر رقبائی چون Chevy Silverado ، رام 1500 و Toyota Tundra ، ویژگی مقایسه ما را بررسی می کند .
Pro Power OnBoard می تواند یک سایت ساخت و ساز کوچک یا یک مهمانی درب اتومبیل قاتل را تأمین کند.
Ford
F-150 جایگزین نیاز به ژنراتور با پردازنده قدرت Pro
PowerBoost همچنین می تواند نسخه قدرتمند Pro Power Onboard را ، یک اینورتر قدرتمند جدید اختیاری که می تواند نیاز صاحبان را برای چسباندن ژنراتورهای بلند ، سنگین و کثیف جایگزین کند ، جایگزین کند. به اماکن شغلی و اردوگاه ها در صورت خاموش گردیدن ، حتی ممکن است به عنوان ژنراتور پشتیبان برای خانه شما مفید باگردید. Pro Power Onboard یک ژنراتور یکپارچه است که حداکثر 7.2 کیلووات برق از یک سری از پریزهای نصب گردیده در داخل کابین و تختخواب در اختیار شما قرار می دهد. در مورد کامیون هیبریدی ، این درگاه ها به صورت چهار پریز برق 120 ولت ، 20 آمپر با یک کنار تختخواب نصب می شوند ، و از یک خروجی 240 ولت 30 آمپری برای تجهیزات بزرگ استفاده می کنند.
با سیستم 7.2 کیلو وات ، فورد می گوید شما می توانید یک اره میت 12 اینچی ، یک اره مدور ، یک دریل چکش ، یک کمپرسور هوا نیم اسب بخار ، چراغ های سیلاب و یک شارژر باتری باند را به هم بزنید. . اگر زیاد برای ساخت و ساز نیستید اما دوست دارید آخر هفته آخر روز سخت بازی کنید ، فورد می گوید PPO می تواند بار کامل موتورسیکلت های برقی را به شما بدهد. شما حتی می توانید باتری وسایل ، رایانه ها و اسباب بازی های خود را در حین حرکت آب کنید. در حالی که پیش بینی می کنیم بسیاری از خریداران وانت سنتی – به ویژه خریداران ناوگان – ممکن است در فکر خرید یک خودروی هیبریدی تردید کنند ، ویژگی های منحصر به فرد و مفید مانند Pro Power Onboard می تواند به تبدیل به خریداران مردد کمک کند.
و برای کسانی که واقعاً قدرت هیبریدی را نمی خواهند ، هنوز می توانید یک سیستم کم مصرف PPO با قدرت 2.0 کیلو وات را انتخاب کنید. آب کافی است که به طور همزمان بخاری برقی ، تلویزیون ، مینی یخچال ، مخلوط کن و بلندگوهای قابل حمل را برای مهمانی های عقب بخورید. این مدل در هر دو مدل بنزینی EcoBoost و فقط بنزین موجود است.
صرف نظر از آنکه سیستم PPO به کامیون شما تعبیه گردیده است ، می توانید آن را از طریق برنامه FordPass ، به همراه دسته دیگری از کارکردها از جمله مکان یاب خودرو ، قفل از راه دور ، کنترل های HVAC و سیستم جدید روشنایی چندزونی کنترل کنید.
اوه هو. واقعاً این کار را می کند.
فورد
2021 فورد F-150 دارای یک داخلی قابل تنظیم
اگرچه به شکلی دور از قدم های Chevy Silverado و GMC Sierra دور نیست ، امروز F20 150 به وضوح پشت 1500 رام در سال سقوط کرده است. کرم های شیرین کابین. به همین ترتیب ، کامیون جدید 2021 جنجالی برای انجام آن وجود دارد. به نظر می رسد فورد این ترفند را با ویژگی های برجسته داخلی انجام داده است که شامل داشبورد کاملاً جدید با مواد پریمیوم بیشتر ، فضای ذخیره سازی جدید ، ارتقاء قابل توجه در فناوری و چند ترفند مهمانی است.
ویژگی جدید جدید F-150 غیر منتظره جدید بدون شک اهرم دنده دستی قابل ذخیره سازی آن است. این تعویض الکترونیکی مستقر در کنسول در واقع به پایین و خارج از چاه خارج می شود تا اجازه دهد بازوی مرکز در یک سطح کار بزرگ و مسطح گسترش یابد که بتواند یک لپ تاپ 15 اینچی را در خود نگه دارد. به طور طبیعی ، این کار تنها در صورت پارک گردیدن وسیله نقلیه می تواند انجام شود ، یک قفل قفل شما را از انجام این کار در هنگام رانندگی باز می دارد.
سایر راحتی های موجود موجود عبارتند از صندلی های ویژه Max Recline که تقریباً مسطح (180 درجه) دارند تا برای چرت زدن سریع هنگام ناهار ، یک ماهواره عظیم پانوراما ، یک سیستم صوتی Bang-Olufsen با 18 بلندگو با SiriusXM 360L ، به علاوه یک جعبه قفل هوشمند با قفل کامل که زیر صندلی عقب زندگی می کند و در صورت عدم استفاده می تواند صاف باگردید.
در داخل ، فضای بیشتری برای ذخیره سازی ، فن آوری بیشتر ، ایجاد امنیت بیشتر وجود دارد.
Ford
همگام سازی 4 با CarPlay بی سیم ، Android Auto و OTA
همچنین در جبهه فناوری ، Infotainment نسل بعدی Sync 4 فورد نیز حضور دارد. حتی مدل های کم مصرف از صفحه نمایش 8 اینچی در مرکز دریافت می کنند ، یک بروزرسانی بزرگ از واحد 4.2 اینچی امروز. در کنار بهبود قدرت پردازش و بهبود صدای طبیعی طبیعی ، از ویژگی های Apple CarPlay و Android Auto استفاده می کند. ادغام های اخیر حتی در تنظیمات صفحه نمایش با کیفیت 12 اینچی بی سیم نیز وجود دارد که در مدل های XLT با کیفیت بالاتر و بالاتر از آن استاندارد است. دومی همچنین دارای یک خوشه سنج دیجیتال 12 اینچی قابل تنظیم با برخی از انیمیشن های جذاب به نظر می رسد.
همراه با بقیه وسایل الکترونیکی کامیون ، Sync 4 امکان بروزرسانی های بیش از حد هوا را نیز فراهم می کند. این بدان معنی است که مشتریان قادر خواهند بود نه تنها آخرین نقشه های ناوبری را دریافت کنند ، بلکه ویژگی های جدید ، تکه های اشکال ، به روزرسانی های پیشرانه و غیره را نیز بارگیری کنند. در حقیقت ، فورد در حال ارسال تلگرام است که یک نسخه اصلی را که در سه ماهه سوم سال 2021 در دسترس است قرار دارد: Active Drive Assist.
F-150 رانندگی بدون دستیار Active Drive Assist را به دست می آورد
Assist Assist Assist یک سیستم رانندگی هندزفری سطح 2 است که دارای قابلیت استفاده در بزرگراه های تقسیم گردیده است. که نقشه برداری HD گردیده اند. فورد می گوید بیش از 100،000 مایل از این راه های جاده ای در ایالات متحده و کانادا موجود است. این سیستم چشم نواز ، از یک دوربین جلوی راننده بهره می برد که حرکت چشم و سر را ردیابی می کند تا از توجه آنها همچنان اطمینان داشته باگردید. این یک فناوری درایو مستقل نیست ، بلکه یک دستیار درایو جزئی است که برای کاهش رفت و آمد ، به خصوص ترافیک سپر به سپر به کار می رود. فورد هنوز اطلاعات بیشتری در مورد سیستم از جمله حداکثر سرعت قابل استفاده آن و نحوه عملکرد سیستم درایور بی احتیاط را منتشر نکرده است ، اما با نزدیک گردیدن به دسترس بودن این سیستم ، اطلاعات بیشتر احتمالاً فاش خواهد گردید.
بله ، شما هنوز هم می توانید به روزرسانی بیش از حد هوا حتی در اینجا دریافت کنید.
فورد
خریداران علاقه مند به Active Drive Assist در F-150 خود باید هزینه یک کیت آماده سازی را از جلو بپردازند – سخت افزار دوم بسته های امنیتی که ویژگی ایمنی جدید دیگری به نام Intersection Assist را فراهم می کند ، کمک می کند تا رانندگان از رانش در هنگام جلوگیری از ترافیک پیش رو جلوگیری کنند. چرخش سمت چپ پس از در دسترس بودن این فناوری ، بروزرسانی بیش از حد هوا یا بازپرداخت نرم افزار انجام گردیده از قابلیت فروش قابلیت جدید را فعال می کند.
تا آنجا که می دانیم ، Active Drive Assist پیشرفته ترین کمک درایو بصورت خودکار در بازار کامیون ها در دسترس خواهد بود. الون مسك و تسلا كيبرتراك ممكن است هنگامي كه در اواخر سال 2021 وارد بازار شوند ، واقعاً حرفي براي گفتن درباره اين موضوع داشته باشند ، اما مطمئناً امروز Autopilot يك سيستم دستي است ، هرچند كه براي كار در مناطق خاصي نيز از نظر ژئو داراي مجهز نيست.
F-150 با مجموعه ای از سیستمهای پیشرفته دستیاری درایور
F-150 جدید شامل مجموعه های CoPilot 360 2.0 فورد از سیستم های پیشرفته دستیاری درایور است. حتی مدل های XL کم مصرف نیز با ترمز اضطراری اتوماتیک و ردیابی عابر پیاده و همچنین چراغهای جلو با روشن / خاموش گردیدن اتومبیل و پرتوهای اتوماتیک اتوماتیک ، از برخورد قبل از برخورد برخوردار می شوند. مدل های XLT به همراه سنسورهای معکوس و محافظت های جدید مانند کمک ترمز معکوس و ویژگی ترمز پس از ضربه ، از نگه داشتن خط استفاده می کنند. سیستم جامع پارک خود نیز موجود است.
در اخبار ایمنی دنباله دار ، فورد همچنین بیش از تعدادی از ویژگی های معرفی گردیده در جدیدترین کامیون های سوپر وظیفه سری F را به تصویر کشیده است. این شامل یک دسته از زوایای دوربین عقب جدید برای حمل و نقل آسان تر ، و همچنین تریلر سرقت هگردیدار و تریلر نور چک ، دو مورد دوم از طریق برنامه تلفن FordPass در دسترس هستند.
این ریزه کاری ها عالی هستند و همه ، اما چگونه می توان رپتور جدید را به ما نشان داد؟
فورد
فورد F-150 برای آینده همه کاره است
این نتیجه گیری وسوسه انگیز است که می توان نتیجه گرفت که 2021 Ford F-150 در حال پیشرفت است تا بیشتر از انقلاب. این مفهوم با در نظر گرفتن جهش رادیکال کامیون آخرین نسل در ساخت آلومینیوم و کاهش موتور. بعلاوه ، مدلهای سری F فورد اغلب تغییرات اساسی داشته اند و نسل ها نیز به سادگی پالایش می کنند. این چرخه نوآوری / تکرار متناوب برای اطمینان ، آشنایی و سودآوری F-150 مهم بوده است.
حقیقت با این نسل جدید در جایی در وسط نهفته است.
در حالی که در ابتدا ظاهراً 2021 Ford F-150 ظاهراً می تواند به جای تغییر نسلی در قسمت میانی چرخه باگردید ، تزریق عمده فن آوری جدید ، از جمله سخت افزار ترکیبی PowerBoost ، Pro Power OnBoard ، OTA و Active Drive Assist نیست. ویژگی های جدید و جسورانه کلاس ، آنها در تنظیم جدول فن آوری برای F-150 تمام الکتریکی آینده فورد که قرار است در سال 2022 تنظیم شود ، کمک می کنند.
منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.