به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

Unilever غول بسته بندی کالاهای مصرفی تبلیغات در فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر مکث.
Jaap Arriens / NurPhoto از طریق گتی ایماژ
غولهای بسته بندی گردیده کالاهای مصرفی یونیلور در روز جمعه گفتند که تبلیغات تبلیغاتی در فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر خود را در ایالات متحده آمریکا حداقل تا پایان سال متوقف می کند.
“پیچیدگی های منظر فرهنگی فعلی مسئولیت جدیدی را برعهده گرفته است. برندها برای یادگیری ، پاسخ دادن و اقدام به رانندگی یک اکوسیستم دیجیتال قابل اعتماد و ایمن ، “یونیلور در انتشار اعلام کرد. “ما تبلیغات مارک را در سیستم عاملهای خبررسانی رسانه های اجتماعی فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر در ایالات متحده اجرا نمی کنیم.”
یونیلور ، که خود را به عنوان دومین تبلیغ کننده جهان از نظر هزینه رسانه ای اعلام می کند ، طبق گزارش سالانه 2019 خود ، تقریباً 8 میلیارد دلار بودجه بازاریابی دارد. پس از اعلام یونیلور ، سهام فیس بوک بیش از 6٪ سقوط کرد و سهام توییتر نیز به 7٪ کاهش یافت.
روز جمعه ، توییتر گفت مکانی است که مردم می توانند خود را آزادانه و با اطمینان ابراز کنند.
سارا شخصت ، معاون رئيس جمهور توئیتر درباره راه حل های مشتری جهانی ، در بیانیه ای از طریق ایمیل گفت: “ما سیاست ها و قابلیت های بسترهای نرم افزاری را طراحی کرده ایم که بتواند از گفتگوی عمومی محافظت کند و به آنها کمک کند.” در این مدت به کار خود ادامه دهید و از نزدیک با آنها ارتباط برقرار کنید. “
روز جمعه در فیس بوک اعلام کرد که هر سال میلیاردها دلار سرمایه گذاری می کند تا جامعه خود را ایمن نگه دارد و 250 سازمان عالی سوپر مارسیست سفید را از سایت های خود ممنوع کرده است. هوش مصنوعی قبل از گزارش اینستاگرام و کاربران فیسبوک ، سخنان نفرت را پیدا می کند.
“ما می دانیم که کارهای بیشتری باید انجام دهیم ، و ما با گروه های حقوق مدنی ، GARM و سایر کارشناسان همکاری خواهیم کرد تا ابزارهای بیشتری را تهیه کنیم. سخنگوی شرکت فیس بوک در بیانیه ای گفت: “فن آوری و سیاست هایی برای ادامه این مبارزه”.
یونیلور گفت: “ادامه تبلیغات روی این سیستم عامل ها در این زمان باعث افزایش ارزش مردم نمی شود و بنابراین. محتاطانه. “
تصمیم یونیلور در میان تحریم ACLU ، که در اوایل این ماه آغاز گردید ، آغاز گردید وقتی شش گروه حقوق مدنی از مشاغل خواستند که تبلیغات خود را در فیس بوک در ماه ژوئیه متوقف کنند تا غول رسانه های اجتماعی را به سمت مقابله با گفتار نفرت و سوء اطلاعات سوق دهد. طبق گزارش ها ، نزدیک به 100 مارک در این تلاش شرکت کرده اند ، از جمله Verizon ، بستنی ساز بن و جری (که متعلق به یونیلور است) و نام تجاری پوشاک در فضای باز The North Face.
منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.