ج. اکتبر 7th, 2022

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 screen-shot-2020-06-26-at-11-13-26-am.png

مدیرعامل فیس بوک مارک زاکربرگ روز جمعه در یک شهربازی داخلی زندگی کرد.


تصویر توسط Queenie Wong / CNET

مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ روز جمعه گفت که شبکه های اجتماعی شروع به برچسب زدن به محتواهایی می کنند که به نظر می رسد اخبار ارزشمندی دارند اما قوانین آن را نقض می کنند. فیس بوک همچنین دسته گسترده تری از محتوای متنفرانه را در تبلیغات ممنوع می کند ، حرکتی که به دنبال آن است که کوکاکولا ، هوندا و سایر مارک های اصلی در اعتراض ، تبلیغات را از شبکه های اجتماعی بیرون می کشند.

برچسب گذاری شبکه های اجتماعی به محتوایی که سرکوب رأی دادن یا ایجاد خشونت است ، اعمال نمی شود ، که فیس بوک گفته است حتی اگر از طرف سیاستمداران باگردید ، حذف خواهد گردید. توییتر ، یک شبکه اجتماعی رقیب ، در حال افزودن اعلامیه هایی به [توییت] از رئیس جمهور دونالد ترامپ است که از قوانین خود در مورد تجلیل از خشونت استفاده می کند.

فیس بوک همچنین تبلیغاتی را در بر می گیرد که حاوی ادعای افراد خاص گروه های نژادی یا قومی ها است. تهدیدی برای ایمنی جسمی ، سلامتی یا بقای هر کس دیگری. همچنین تبلیغاتی که ابراز تحقیر ، عزل و انزجار از مهاجران و پناهندگان شود یا این که آنها به نوعی فرومایه هستند ممنوع است.

“ما می خواهیم در اینجا کارهای بیشتری انجام دهیم تا نوع لفاظی تفرقه افکنانه و التهابی را که از آن برای کاشت اختلاف استفاده گردیده است ، منع کنیم.” زاکربرگ گفت در یک شهربازی داخلی که در فیس بوک زنده بود.

این شرکت شروع به پیوند پیوندهایی به پست ها در مورد رأی گیری می کند ، از جمله سیاستمداران ، که کاربران را به مرکز جدید رای گیری خود هدایت می کند. این پیوندها به فیسبوک برای مقابله با پست های سخت تر کمک می کنند ، که در آن مشخص نیست کاربر در تلاش برای سرکوب رای گیری است ، مانند ادعاهایی مبنی بر شناسایی یک شهر به عنوان نقاط مهم COVID-19. زاکربرگ گفت: “این داوری مبنی بر صحت پست ها نیست ، بلکه ما می خواهیم مردم به هر طریق به اطلاعات معتبری دسترسی داشته باشند.” فیس بوک همچنین اعلام کرده است که پست هایی را که ادعاهای دروغین را مبنی بر اینکه ماموران مهاجرت و گمرک ایالات متحده در حال بررسی اوراق مهاجرت در محل های رأی دهی هستند و تهدیدهای هماهنگ در ایجاد مزاحمت در رای گیری را بررسی می کند ، ممنوع می کند.

فیس بوک ارسال نامه ها و تبلیغات را از سیاستمداران به مأمورین ارسال نمی کند ، سیاستی که انتقاد نمایندگان ، گروه های مدافع و کارمندان خود را جلب کرده است. تغییرات جدید به طور کامل فاش نمی کند که چگونه فیس بوک قوانین خود را در هنگام ارسال پست های بحث برانگیز توسط ترامپ تفسیر کرده است. در ماه مه ، توییتر دو توییت از ترامپ منتشر کرد که حاوی ادعاهای دروغین در مورد رأی دادن به نامه الکترونیکی بود ، اما فیس بوک هیچ اقدامی علیه همین پست ها در شبکه اجتماعی خود انجام نداد. فیسبوک مشخص کرد که ترامپ درگیر بحث سیاسی در مورد رأی گیری از طریق نامه پستی است ، نه اینکه مردم را به طور مستقیم از رای گیری منصرف کند. توییتر همچنین یک توئیت دیگر در توییت های ترامپ اضافه کرد که در آن وی به اعتراضات در مورد کشته گردیدن پلیس جورج فلوید با بیان اینکه “وقتی غارت شروع می شود ، تیراندازی آغاز می شود” پاسخ می دهد. توییتر تعیین کرد که این قانون قوانین خود را در برابر خشونت های تحسین برانگیز نقض کرده است ، اما فیس بوک گفت این اظهارات سیاست های این کشور را نقض نمی کند زیرا ترامپ به گارد ملی ارجاع داده است ، بنابراین این شرکت آن را به عنوان هگردیدار در مورد استفاده از زور دولتی خوانده است.

فیس بوک تحت فشار قرار گرفته است تا برای مقابله با اطلاعات نادرست و سخنرانی نفرت از تبلیغ کنندگان ، اقدامات بیشتری انجام دهد. لیگ مبارزه با افتراء ، NAACP ، غول های خواب ، Colors of Change ، Press Free و Common Sense از مشاغل می خواهد که خرید تبلیغات را در فیس بوک متوقف کنند. برای ماه ژوئیه این گروه ها گفتند ، فیس بوک را تحت فشار قرار می دهد تا از 70 میلیارد دلار درآمد تبلیغات سالانه خود برای حمایت از افرادی که هدف نژادپرستی و نفرت و افزایش ایمنی برای گروه های خصوصی در سایت هستند ، استفاده کند. غول کالاهای مصرفی Unilever ، شرکت ارتباطات از راه دور Verizon ، غول پیکر نوشیدنی Coca-Cola ، بستنی مارک بن و جری (که متعلق به یونیلور است) و نام تجاری پوشاک در فضای باز North Face از جمله مهمترین ها هستند. شرکت ها و مارک هایی که به کمپین #StopHateforProfit پیوسته اند.

علیرغم تلاش ها برای مبارزه با سخنان نفرت ، مدافعان حقوق مدنی می گویند كه فیس بوك اجازه داده است خشونت علیه معترضین كه در پی درگذشت جورج فلوید ، برنا تیلور ، تونی مک دیاد ، احمود آربری و ریشارد تحریک خشونت علیه معترضین هستند كه برای عدالت نژادی می جنگند. بروکس.

ADL می گوید نزدیک به 100 مارک به تحریم پیوسته اند. این گروه ها از فیس بوک می خواهند تغییراتی ایجاد کنند ، از جمله ایجاد خط اعتدال جداگانه برای سخن گفتن از نفرت ، اجازه می دهد برخی از افرادی که مورد آزار و اذیت یا نفرت قرار گرفته اند با یک نماینده مستقیم فیس بوک صحبت کنند و به تبلیغ کنندگان بگویند که چند بار محتوای آنها در کنار پست ها نشان داده می شود که فیس بوک به دلیل اطلاعات نادرست یا سخنرانی نفرت از بین رفت.

در پاسخی که در وب سایت خود منتشر گردیده است ، کمپین #StopHateforProfit گفت تغییرات فیس بوک کافی نیست.

“ما قبلاً با فیس بوک در این جاده قرار گرفته ایم. آنها در گذشته عذرخواهی کرده اند.” “آنها بعد از هر فاجعه ای كه سكوی آنها در آن نقش ایفا می كرد ، گام های بلندی برداشته اند. اما این باید پایان یابد.”

اظهارات زوكربرگ نیز به نظر نمی رسد كه تحریم تبلیغاتی را كندتر كند. بعد از جریان مستقیم در روز جمعه ، کوکاکولا گفت که حداقل 30 روز تبلیغات در تمام سیستم عاملهای رسانه های اجتماعی را متوقف می کند.

“جایی برای نژادپرستی در جهان وجود ندارد و جایی برای نژادپرستی در رسانه های اجتماعی وجود ندارد.” جیمز کوئینسی ، رئیس و مدیرعامل شرکت کوکاکولا ، در بیانیه ای گفت:


اکنون بازی می کند:
تماشای این:

ترامپ دستور متوقف كردن ادعای “قدرت كنترل نگردیده” را صادر می كند …



2:03

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

By cnet