چ. اکتبر 5th, 2022

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 Coronavirus Reapen Starbucks Welcome Back [

Starbucks ممکن است برای تجارت باز باگردید ، اما برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، برای مدتی نیست.


Jessica Dolcourt / CNET

Starbucks روز یکشنبه به لیست فزاینده ای از شرکت ها که تحریم تبلیغات در شبکه های اجتماعی را در موضع گیری علیه سخنرانی نفرت بر روی سکوها پیوست ، پیوست.

“ما معتقدیم که باید کارهای بیشتری انجام شود تا جوامع آنلاین استقبال و فراگیر ایجاد شود ، و ما اعتقاد داشته باشید که هم رهبران مشاغل و هم سیاست گذاران باید برای تأثیرگذاری بر تغییر واقعی ، گرد هم بیایند. ” برای انتخاب سردبیران ما برای مهمترین داستانهای روز.

Starbucks مشخص نکرده که چه مدت تبلیغات را متوقف خواهد کرد ، فقط این کار را ادامه خواهد داد تا همچنان ادامه یابد “بحث های داخلی ، با شرکای رسانه ای ما و حقوق مدنی سازمانها در تلاش برای متوقف کردن انتشار سخن از نفرت. “

غول قهوه تازه ترین تبلیغ کننده عمده است که چنین اعلامیه ای را در تحریم که ابتدا توسط دکل مدنی ترتیب داده گردیده بود ، انجام داد. گروه های hts که با فیس بوک شروع گردیدند . از آن زمان به سایر شبکه های اجتماعی مهم گسترش یافته است.

کالاهای مصرفی بسته بندی گردیده کالاهای مصرفی Unilever در روز جمعه اعلام کرد که حداقل در پایان سال ، تبلیغات در فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر در ایالات متحده را متوقف می کند. به زودی پس از آن ، Coca-Cola گفت که این درخواست را حداقل برای یک ماه دنبال می کند و تحریم را به YouTube نیز گسترش می دهد. روز شنبه ، شرکت ارواح Diageo افزود که تبلیغات جهانی را از اول ژوئیه در سطح جهانی رسانه های اجتماعی متوقف می کند.

برخی از مارک های دیگر که به تحریم با درجه های مختلف پیوسته اند عبارتند از: هوندا ، هرشی. Verizon ، بستنی ساز بن و جری (که متعلق به یونیلور است) و نام تجاری پوشاک در فضای باز The North Face.


اکنون در حال بازی:
تماشای این:

غول های فنی وعده می دهند که برای پایان دادن به بی عدالتی های نژادی ، صندوق های سرمایه گذاری متعهد هستند ، …



1:33

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

By cnet