ج. اکتبر 7th, 2022

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 screen-shot-2020-06-29-at-9-56-15-am.png

کمپین “توقف نفرت برای سود” آغاز خواهد گردید تا شرکت های بزرگ اروپایی خواستار تحریم شوند.


آنجلا لانگ / CNET

کمپین “Stop Hate for Profit” شرکت های بزرگی مانند Verizon و Coca-Cola را ترغیب کرد که تبلیغات خود را از فیس بوک به منظور فشار آوردن به شبکه های اجتماعی ، برای انجام اقدامات بیشتر برای مبارزه با گفتار نفرت و اطلاعات نادرست ، از فیس بوک بکشند. اکنون سازمان دهندگان این تحریم در حال انجام جهانی هستند.

سازمان دهندگان ، متشکل از گروه های حقوق مدنی از جمله لیگ مبارزه با بدنام ، NAACP ، غول های خواب ، Colors of Change ، Press Free و Media Sense Common ، شرکت های بین المللی بیشتری را ترغیب می کنند که در این ممنوعیت شرکت کنند. یونیلور ، مستقر در انگلستان ، قبلاً گفته است که می تواند تبلیغات خود را از فیس بوک و همچنین اینستاگرام و توییتر خارج کند.

“مرز بعدی فشار جهانی است” ، مدیر اجرایی Common Sense Media جیم استایر روز شنبه در مصاحبه با رویترز گفت.

از ابتدای فعالیت های این ماه ، بیش از 100 شرکت ، از جمله بستنی ساز بن و جری ، برندهای پوشاک در فضای باز North Face و Honda ، به تحریم پیوستند.

فهرست رو به رگردید شرکت ها پاسخی را از طرف مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ برانگیخت ، که روز جمعه در یک شهربازی داخلی گفت که این شبکه اجتماعی تبلیغاتی را در بر می گیرد که حاوی ادعاهایی است مبنی بر اینکه افراد گروه های نژادی یا قومی خاصی تهدیدی برای جسمی است. ایمنی ، سلامتی یا بقای هر کس دیگری. فیس بوک همچنین تبلیغاتی را که ابراز تحقیر ، عزل و انزجار از مهاجران و پناهندگان شود ، ممنوع اعلام می کند ، یا نشان می دهد که آنها به نوعی فرومایه هستند.

برخی از شرکت ها ، مانند Starbucks ، با متوقف کردن تبلیغات خود در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، دنبال این درخواست گردیده اند. ، اما لزوماً به کمپین Stop Hate for Profit پیوسته نیست.

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

By cnet