به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

فورد / تویوتا / رام / کریگ کول / Roadshow
اتومبیل های مدرن از ویژگی های بارگیری گردیده و کاملاً مربا بسته بندی گردیده اند. حتی ابتدایی ترین وسایل نقلیه مقرون به صرفه از امکاناتی مانند پنجره های قدرت و قفل ها ، اتصال بلوتوث و phalanx از تجهیزات ایمنی برخوردار هستند.
از فناوری پیشرفته کمک به راننده گرفته تا صندلی های گرم و خنک گردیده ، صندلی های تهویه گرفته تا آینه های اتومبیل کم نور ، اتومبیل های امروزی ، کامیون ها و کراس اوورها محتوای گیج کننده ای را ارائه می دهند. بخش اعظم آن تجربه رانندگی را بسیار افزایش می دهد ، آن را راحت تر ، راحت و البته ایمن تر می کند. اما همه ویژگی ها قابل ستایش نیستند. در حقیقت ، برخی کاملاً آزار دهنده هستند. آنچه را که خدمه Roadshow در مورد آن گفته اند است.
قایق های روی سقف ، سگ های موجود در دریچه ، دوچرخه در پشت ، آماده ماجراجویی است.
Tim Stevens / Roadshow
قفسه های سقفی کارخانه
اشتباه نکنید ، من یک قفسه سقف خوب را روی یک ماشین دوست دارم. قفسه مناسب با اتصالات مناسب می تواند یک ماشین معمولاً قابل استفاده را در یک وسیله نقلیه مناسب – با ابزار بسیار بیشتری نسبت به یک دسته خاص از سه حرف با “ابزار” به عنوان نام وسط خود قرار دهد. با این حال ، دلیل خوبی برای این وجود دارد که هرگز ، هنگام سفارش ماشین جدید خود ، جعبه یک قفسه سقف کارخانه را فشار ندهید.
چرا؟ این بیشتر به دلیل هزینه است. بیشتر قفسه های سقف عرضه کننده کالا به سادگی واحدهای rebranded از Thule یا Yakima
، گران قیمت و اغلب با آخرین لوازم جانبی ناسازگار است. آنهایی که قفسه های rebranded نیستند ، احتمالاً دارای میله های ارزان قیمت با شکل های عجیب و غریب هستند ، و دوباره شما را از ثروت گزینه های عالی از این دو مارک فوق محروم می کنید. شما به مراتب بهتر است ماشین جدید خود را با یک سقف برهنه به خانه ببرید ، سپس قفسه شخصی خود را دقیقاً لوازم جانبی مورد نظر خود سفارش دهید.
و با پولی که پس انداز کرده اید ، احتمالاً می توانید لوازم جانبی بیشتری برای دوچرخه ها تهیه کنید ، قایق ، تخته و یا هرچه شور و شوق شماست. بله ، نصب می تواند کمی پیچیده باگردید ، اما من اکیداً توصیه می کنم که خودتان این کار را انجام دهید ، به هر حال ، زیرا احتمال خوبی وجود دارد که مجبور شوید آن را در بعضی مواقع برطرف کنید ، و بنابراین ممکن است فهمیدید که چقدر زود است. [19659011] اگر می توانید ریل های بام کارخانه را بزنید كه این یک ایده خوب است ، اشتباه نكنید ، اگر فقط به قفسه خود دسترسی پیدا كنید. اما ، میله های متقابل و اتصالات را به مارک های اختصاصی که این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند ، بگذارید.
– Tim Stevens
CVT … آنها مثل هل دادن به طناب هستند.
Toyota
انتقال به طور مداوم متغیر
شاید بیش از هر نوع cogswapper ، انتقال به طور مداوم متغیر (CVT) به طور قابل اطمینان بهترین کار را برای ارائه نتایج قوی از اقتصاد سوخت واقعی در جهان انجام می دهد. این واحد های کمربندی و قرقره ای با وجود نسبت نامتناهی آنها می توانند موتور ماشین شما را بیشتر از مدت زمان نگه داشتن در پاوربانک خود نگه دارند تا بتوانند در راندمان اوج کار کنند. متأسفانه ، حتی بهترین افراد این کار را انجام می دهند در حالی که تأثیر زیان آور در لذت رانندگی دارند.
این مسئله به ویژه در مورد بازخورد شنیدنی صادق است. اوه ، CVT از نظر قابلیت اطمینان و پالایش مسیری بسیار باورنکردنی را طی کرده اند ، در حالی که اکثر این روزها کار بسیار خوبی در تقلید از یک گیربکس اتوماتیک مبتنی بر گشتاور سنتی تا زمانی که واقعاً دریچه گاز را دفن کنید ، انجام می شود. اما چه با استفاده از بالشتک های CVT و چه از دروازه بالا یا پایین ، یا همیشه ، همیشه می توانم به صورت کوتاه بگویم که آیا ماشین دارای CVT است ، و من فقط نمی توانم از آن لحظات باند لاستیکی کشیده پیروی کنم.
اکنون ، من من لودیتی نیستم در حالی که من انتقال تعویض دستی را به سایر گیربکس های دیگر برای تعامل ترجیح می دهم ، همچنین بسیاری از تنظیمات دو کلاچ و اتوماتیک معمولی را دوست دارم. من CVT ها را برای آنچه آنها به مشتریان و خودروسازان ارائه می دهند درک و احترام می گذارم ، اما متأسفم ، من فقط خریدار نیستم.
– Chris Paukert
بستن یک درب اتومبیل به این سختی نیست ، مردم!
کریگ کول / نمایش جاده
درهای بسته نرم
بستن درست یک درب چقدر سخت است؟ ظاهراً جواب “بسیار سخت” است ، به لطف درهای نزدیک ، نرم افزاری است که به معنای بستن درب شما برای شماست در صورتی که اولین تلاش شما باعث شود تمام درها بسته نشود. در مورد یک مشکل جهان اول صحبت کنید.
اگر وقتی می خواهید درب آن را ببندید ، درب شما خاموش نمی شود ، کمی نیروی بیشتری اعمال کنید ، سپس بشویید و تکرار کنید تا موفقیت حاصل شود. اگر درب خود را فراتر از حد و مزه خوب بکشید ، قبل از هر چیز ، چه چیزی را می خواهید اثبات کنید؟ دوم ، کمی نیروی کمتری اعمال کنید ، سپس شستشو دهید و تکرار کنید تا موفقیت حاصل شود.
این مشکلی نیست که برای حل آن نیاز به پول دارد.
– Andrew Krok
نه ، من با شما صحبت نمی کردم …
مرسدس بنز
دستور صوتی کلمه داغ
دست من در حال حاضر روی فرمان است ، انگشت شست من از دکمه فرمان صوتی فاصله دارد. چه مفید باگردید و چه مفید ، کوتاه بودن فرمان صوتی کنترل صدا احتمالاً ساده ترین ویژگی فنی در بیشتر اتومبیل ها برای دسترسی است. با این وجود هر وقت می گویم “ مرسدس ” یا “BMW” در مرسدس مدرن یا BMW ، ماشین مانند یک کم مفیدتر از خواب بیدار می شود کورتانا تا بپرسم که آیا کمک خواستن. اگر به کمک نیاز داشتم ، می خواهم دکمه gee-dee ، car را فشار دهم!
من همه برای تشویق فرمان صوتی و استفاده از فناوری آسان برای استفاده از آن هستم ، اما این یک تلاشی عجیب از رفتار راننده فوق العاده تنبل است. فناوری کمک کننده بعلاوه ، همه ما تلفن های هوشمند با جستجوی صوتی واقعی واقعی ، ویژگی های مفید و ادغام های کاربردی IoT را در جیب های خود قرار داده ایم ، که می توانید با آن دسترسی داشته باشید – شما آن را حدس زده اید – یک مطبوعات طولانی از دکمه جستجوی صوتی!
قابل اعتماد به سیستم ژست BMW اشاره کنید که وقتی می خواهم به جعبه خود بپردازم ، میزان صدا را تغییر می دهد یا منو را تغییر می دهد. آیا کسی این موضوع را برای چیز دیگری غیر از این که نشان دهد چقدر اتومبیلتان جالب است مفید است؟ اگر دوست دارید wack است و اگر دوست دارید wack است.
– Antuan Goodwin
ناوبری جاسازی گردیده همیشه راه حل خوبی نیست.
کرایسلر
ناوبری جاسازی گردیده
چرا ناوبری حتی در اتومبیل های امروزی حتی گزینه ای فراتر از من است. بیشتر ما تلفن هوشمند داریم و خیلی راحت تر می توانید به Apple CarPlay یا Android Auto وصل شوید. حتی اگر یک ماشین از آن سیستم عاملها پشتیبانی نکند ، ترجیح می دهم تلفن خود را به شیشه جلوی اتومبیل خود بکگردید تا به پیمایش داخل ترافیک بستگی داشته باگردید. منوها و زیر منوها برای حرکت از طریق (هدف در نظر گرفته گردیده) وجود دارد ، گاهی اوقات باید قبل از ورود به خیابان وارد کشور شوم و اگر بخواهم مثلاً یک هدف را در مسیر خود پیدا کنم ، آن را فراموش کنید. برنامه نویسی یک ایستگاه بین راه شبیه برنامه نویسی VCR از سال 1989 برای ضبط جری اسپرینگر است تا بتوانم آن را بعد از مدرسه تماشا کنم. و حتی مرا به رسمیت شناختن صدا شروع نکنید ، که نمی تواند نام خیابان های اسپانیایی زبان را که در اینجا در کالیفرنیا بسیار رایج است ، دوباره بخوانید یا درک نکنید.
اکنون ، با گفتن همه این موارد ، من دوست دارم که Uconnect سیستم در جیپ ها طول و عرض جغرافیایی را در سیستم ناوبری می دهد. حتی اگر جایی در نزدیکی یک جاده نیستید ، دانستن یک طول طولانی می تواند به شما کمک کند راه خود را از یک مربا پیدا کنید. من همچنین واقعیت افزوده را در سیستم MBUX مرسدس بنز دوست دارم که از یک فیلم و یک پوشش استفاده می کند و مکان دقیقی را برای شما نشان می دهد. با گفتن این موضوع ، من هنوز پول را برای پیمایش کارخانه سازنده نمی گیرم. نه هنگامی که تماس تلفنی با Google Maps در Apple CarPlay رایگان باگردید.
– Emme Hall
چرخ های غول پیکر
این روزها ، اتومبیل های لوکس – به خصوص SUV – می توانند با چرخ های 21 ، 22 یا حتی 23 اینچی همراه باشند. ازش متنفرم من نه تنها فکر می کنم که ظاهر لاستیک های باند لاستیکی باید به اواسط دهه 2000 برگردد ، اما در سوار اتومبیل نیز خراب می شود.
مطمئنا ، کمتر از روبرو به معنای انعطاف پذیری جانبی کمتر ، که می تواند کمک کند جابجایی ، اما نداشتن پیاده رو به این معنی است که شما به سیستم تعلیق تکیه می کنید (که احتمالاً در Nurburgring یا برخی مزخرفات تنظیم گردیده بود) تا بتوانید کلیه چیزهای با کیفیت سواری را برای شما مدیریت کنید. ایده آل نیست.
هر روز مجموعه ای از چرخ های زیر 20 اینچی با لاستیک های معقول 45 سری یا بزرگتر به من بدهید و من شما را در حالی که شما در حال حرکت به سمت کایروپراکتور هستید ، برای شما واریز می کنم تا تمام پولی را که ذخیره کردم روی لاستیک در اتحادیه اعتباری محلی دوستانه من.
– کایل هیات
ترمزهای پارکینگ با سیستم عامل می توانند آزاد شوند فضای داخلی ، اما آنها همچنین می توانند کمی ترسناک باشند.
کریگ کول / Roadshow
ترمزهای پارکینگ الکترونیکی
چه اشکالی در ترمز دستی و واقعی وجود دارد؟ من جواب را از نگاه خودروسازان می دانم ، اما به طور جدی ، [ترمزهایالکترونیکی پارکینگ الکترونیکی فقط … نوع دست و پا چلفتی هستند. از نظر بسته بندی ، من فکر می کنم که این امر باعث ایجاد ناحیه تمیزتری برای راننده می شود ، اما زدن سوئیچ به بالا و پایین احساس نارضایتی بسیار خوبی می کند.
بعلاوه ، هیچ راهی برای بیرون کشیدن برخی از سرگرمی های سرگرم کننده در یک محیط بسته و کنترل وجود ندارد. که می دانم تقریباً برای هیچ کس مهم نیست ، اما بیایید برای توده ها ، من حرکت به محلول الکترونیکی را کاملاً درک می کنم ، اما سر و صدای مکانیکی بالا کشیدن ترمز دستی کاملاً بی همتا است.
– شان زیمکوفسکی
این ویژگی صرفه جویی در سوخت می تواند آزار دهنده باگردید.
Ford
توقف / شروع موتور
ایده موتور [سیستمهایتوقف/شروع عالی است و مفهوم کاملی دارد. عدم کار کردن موتور اتومبیل در هنگام حرکت و تردد در ایستگاههای متوقف یا متوقف کردن چراغ اتلاف نیست ، اما من طرفدار زیادی از این سیستم ها نیستم. برخی کار بسیار خوبی می کنند تا بلافاصله یک موتور را آتش بکشند ، در حالی که به نظر می رسد برخی دیگر اسپلیت ثانویه را طولانی تر یا بدتر می کنند ، آنقدر سخت هستند که کل ماشین را لرزاند. دسته دوم ، بد این در حالی است که من به سرعت در جستجوی “A” با پیکان حلقه در اطراف آن – دکمه غیرفعال کردن ، کنترل های خودرو را اسکن می کنم. خوشبختانه در بیشتر اتومبیل ها می توانید توقف / راه اندازی را خاموش کنید ، اما بعضی از اتومبیل ها در آنجا وجود دارند که نمی توانید.
مسلماً ، من می توانم یاد بگیرم که زندگی را با توقف / شروع به کار از طریق ساعات عجله و در انتظار یک چراغ روشن کنم. سبز در تقاطع ها ، اما آنچه که مشکل تر خواهد بود ، راحتی در چرخش های چپ است که می خواهید شکاف ترافیکی ایجاد کنید. در آن شرایط ، نشستن در آنجا با خاموش بودن موتور جای نگرانی نیست.
– جان وونگ
متشکرم ، اما سپاسگزارم.
Emme Hall / Roadshow
Sunroofs
یکی از ویژگی هایی که من هرگز نمی خواهم از آن استفاده کنم ، تا کنون در اتومبیل انتخاب کنم ، یک سانروف است. نه ، من دوست ندارم. ایده گرفتن از یک وسیله نقلیه کاملاً خوب ، بریدن سوراخ در قسمت بالا و سپس اضافه کردن یک دسته از وزن به بدترین مکان ممکن در کل دستگاه ، فقط احمقانه است. اما این حتی دلیل اصلی این نیست که آفتابگیرهای در لیست شخصی من قرار دارند. نمی توانم از تابش خیره کننده ای که ایجاد می کنند تحمل کنم. تشعشع الکترومغناطیسی از ستاره منظومه شمسی ما که به چشمهای من تابیده می شود می تواند یک درایو خوشایند دیگر را خراب کند و مرا با سردرد آزار دهنده ای روبرو کند. به همین دلیل من به هیچ وجه اهمیتی برای تبدیل کننده ها ندارم.
پیچیدگی دلیل دیگری برای جلوگیری از غروب آفتاب است و شاید بهترین برهان علیه آنها باگردید. گذشته از بعضی از صفحه های شیشه ای سنگین یا دو ، آنها اغلب نیاز به آهنگ و موتور ، سوئیچ ها ، سنسورها و سایه قابل جمع گردیدن دارند. چیزهای زیادی وجود دارد که به یکی از این موارد می پردازد ، که می تواند ثروت جوان را برای رفع نقص در هنگام بروز ناکامی هزینه کند. همچنین ، آفتابگیرها دعوت علنی برای نشت هستند. اگر لکه های آنها متصل شود یا مهر و موم خراب نشود ، آب باران با خوشحالی راه خود را به داخل کابین سوار شما می یابد. اندرو کروک خود ما این مسئله را با شلاق شخصی خود دارد ، 2016 Volkswagen Golf Sportwagen .
من به اندازه کافی خوش شانس هستم که انواع ماشین های جدید و کامیون های جدید را که در اینجا در Roadshow کار می کنم را امتحان کنم. وسایل نقلیه رسانه ای که از طریق پنجه های ناخوشایند من عبور می کنند ، من به معنای واقعی کلمه هرگز آفتابگیرها را روی هیچ یک از آنها باز نمی کنم. چه اندازه متوسط و چه بزرگتر از درب شیشه ای کشویی ، مانند سایه ها بسته و محکم بسته می شوند. اکنون از چمن من پیاده شوید.
– کریگ کول
منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.