چگونه Uber و Lyft با سیاتل با حداقل دستمزد رانندگان مبارزه کردند

2020-07-14
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 gettyimages-497924028

سیاتل به امید تعیین حداقل دستمزد درایورهای Uber و Lyft ، خود را در مرحله ی تقابل بین شرکت ها و دانشگاهیان قرار داد.


George Rose / Getty Images

شهر سیاتل سالها منبع تحریک اوبر و لیفت بود. پاییز گذشته ، آن دلخوری به اوج خود رسید. شهردار جنی دورکان پس از تصویب مالیات بر همه سواری ها ، مجموعه ای از اقدامات را برای کمک به رانندگان Uber و Lyft اعلام کرد.

احتمالاً در میان آنها یک نقطه دردناک ویژه برای شرکت های تگرگ سوار: حداقل دستمزدی برای رانندگان.

به منظور تعیین حداقل دستمزد ، بزرگترین شهر ایالت واشنگتن ابتدا. باید بدانند که درایورها واقعاً چقدر درست می کنند. کار ساده ای نیست که حداقل دستمزد فعلی سیاتل را از ۱۶٫۳۹ دلار استفاده کنید زیرا رانندگی برای Uber و Lyft با سایر مشاغل دیگر متفاوت است. رانندگان تمام هزینه های خود را ، از جمله گاز ، بیمه و نگهداری وسایل نقلیه ، و آن هزینه های لازم برای کارگزاري را تحت پوشش قرار می دهند. بنابراین ، سیاتل به دو اقتصاددان مشهور از مدرسه جدید و دانشگاه کالیفرنیا در برکلی مأمور گردید تا داده ها را جمع کنند.

با این حال ، بی خبر از شهر و اقتصاددانان ، Uber و Lyft بی سر و صدا سفارش محققان دانشگاه کرنل را به امید گفتن داستان دیگری محور داده بودند. این شرکت ها گفتند که برای این کار در مجموع ۱۲۰،۰۰۰ دلار به دانشگاه پرداخت کرده اند.

دو تیم تحقیق نتیجه گیری بسیار متفاوتی داشتند. اقتصاددانان مدرسه جدید و برکلی محاسبه کردند که طبق تحلیل ۸۰ صفحه ای که در تاریخ ۶ ژوئیه منتشر گردید ، رانندگان سوار تگرگ سیاتل به طور متوسط ​​در حدود ساعت ۹٫۷۳ دلار در ساعت کار کردند. محققان کرنل این تعداد را مطابق با ۲۳٫۲۵ دلار قرار دادند. گزارش ۱۳۰ صفحه ای ، همچنین در ۶ ژوئیه منتشر گردید.

مایکل ریچ ، اقتصاددان برکلی که در مطالعه برای سیاتل کار می کرد گفت: “من واقعاً متحیر گردیدم ، واقعاً عصبانی گردیدم.” “[The Cornell report] فقط سرم چرخید. من نمی توانستم باور کنم.”

کمک کرد

مطالعات واگرایانه یک اختلافات آکادمیک را درگیر کرده اند که شامل برنامه های روابط عمومی ، روابط عمومی ، شرم آور کردن داده ها و تکذیب تندی است. گزارش کرنل همچنین یادداشت داخلی مهمی را از سوی یک استاد دانشگاه برانگیخته است که سؤالاتی در مورد مشارکت مدرسه در تحقیقات انجام گردیده توسط شرکت های خصوصی ایجاد کرده است.

Uber و Lyft ممکن است شرکت های جوان باشند ، اما آنها صفحه ای را از چاه وام گرفته بودند. از کتاب پخش شرکت استفاده گردیده است. شرکت ها مدت هاست که به دانشگاهیان مبلغی را برای انجام مطالعاتی می پردازند که ممکن است در سیاست گذاران و افکار عمومی تأثیر بگذارد. شرکت های دخانیات ، داروسازی و شیمیایی به خاطر آن بدنام هستند. طبق گزارشات ، کوكاكولا از این روش استفاده كرده تا سرزنش از قند را به عنوان یكی از عوامل چاقی تغییر دهد. گفته می شود گوگل میلیون ها دلار برای بودجه مقالات تحقیقاتی که مقررات ضد انحصار را به چالش کشیده اند خرج کرده است. در صورت موفقیت ، این نوع مطالعات می تواند منجر به قوانین آرام و پول پس انداز زیادی برای شرکت ها شود.

در مورد Uber و Lyft در سیاتل ، تحقیقات درست می تواند به شرکتها کمک کند تا با تأثیرگذاری در سیاست شهر ، میلیون ها دلار پس انداز کنند تا از پرداخت حداقل دستمزد فعلی خود جلوگیری کنند. به همین ترتیب ، برای رانندگان ، حداقل پرداخت ساعتی که دقیقاً هزینه های آن را در نظر می گیرد می تواند یک نجات زندگی در زمانی باگردید که آنها به دلیل COVID-19 به دلیل COVID-19 برای شاتل کردن افراد در اطراف شهر ، سلامت خود را به خطر انداخته اند. سیاتل که حدود ۳۰ هزار راننده تگرگ دارد ، انتظار می رود طی هفته های آینده تصمیمی در مورد حداقل دستمزد خاص راننده اعلام کند.

ریچ و همکارش ، جیمز پاروت ، محاسبه کردند که حداقل دستمزد رانندگان سیاتل باید ۲۸٫۱۹ دلار در ساعت باگردید تا هزینه های آن را بپردازند. محققان کرنل ، به سرپرستی استاد لوئیز هایمن ، بر اساس آنالیز معادل آن ، شماره ای پیدا نکردند اما در عوض به این نتیجه رسیدند که ۹۲٪ از رانندگان این شهر حتی پس از کسر هزینه ، بیش از ۱۶ دلار حداقل دستمزد دریافت می کنند.

اگرچه سیاتل تجزیه و تحلیل متناوب را از Uber و Lyft درخواست نکرده بود ، شرکت ها گفتند که پیش بینی می کنند تنظیم کننده ها هنوز هم می توانند آن را در نظر بگیرند.

یک سخنگوی Uber گفت: “ما امیدواریم كه سیاستگذاران با استفاده از بینش های حاصل از تحلیل عمیق كورنل از اطلاعات دقیق ، رویكرد مبتنی بر واقعیت را اتخاذ كنند.

دانشگاه کرنل درخواستی برای اظهار نظر را نداد.

جنگ کلمات

طی چند ماه گذشته ، پاروت و رایش روی بررسی نزدیک به ۷،۴۰۰ راننده و محاسبات خود کار کردند. محققان کرنل با استفاده از داده های مربوط به ۱۴۰۰۰ درایور تهیه گردیده توسط Uber و Lyft ، بی سر و صدا تحلیل های خود را انجام دادند. کمتر از یک هفته قبل از انتشار پارات و رایش ، یافته های خود را در تاریخ ۶ ژوئیه ، محققان کرنل گزارش خود را به این شهر ارسال کردند.

چلسی کلوگ ، سخنگوی دفتر شهردار ، گفت كه همه آنها را با تعجب درآوردند. او گفت: “ما فقط کمی سر بلند کردیم.”

تیم های دانشگاهی مخالف توافق کردند که یک زومیت برای گفتگو در مورد یافته ها داشته باشند. اما این مسائل را صاف نکرد. و چون دو گزارش روز دوشنبه گذشته به طور علنی منتشر گردید ، هر دو طرف دفاع خود را مطرح کردند.

 screen-shot-2020-07-13-at-4-40-23-pm.png

پاروت و رایش یک تأیید پنج نکته ای را برای مطالعه کرنل ارائه دادند و تفاوت های این دو گزارش را بیان کردند. آنها گفتند که محققان کرنل تمام هزینه های رانندگان ، از جمله تمیز کردن وسایل نقلیه ، قبض تلفن های هوشمند و بیمه اتومبیل را اضافه نکردند. آنها همچنین خاطرنشان كردند كه مطالعه کرنل شامل نكاتی در محاسبات درآمدی آن است كه طبق قوانین ایالتی و محلی مجاز نیست. علاوه بر این ، تحقیقات کرنل فقط زمان رانندگی را در نظر گرفته است. هر زمان صرف انتظار برای اتومبیل سواری ، که می تواند حتی ۵۰٪ باگردید ، وارد این پرونده نگردیده بود.

“اگر واقعاً رانندگان به این میزان خوب پرداخت می شوند ،” ریچ گفت: “باید افراد بیشتری بخواهند که باشند. رانندگان ”

در همین حال ، Uber و Lyft هفته گذشته را صرف فشار بر روایت خود کردند. لیفت در ۷ ژوئیه به خبرنگاران پیوندی به مطالعه كورنل ارسال كرد كه نشان می دهد “رانندگان در سیاتل ۲۳ دلار در ساعت درآمد دارند.” این شرکت گزارشی راجع به شهر ذکر نکرده است. وقتی CNET از Uber و Lyft در مورد مطالعه پاروت-رایش سؤال کرد ، هر دو شرکت گفتند که با این تحقیق مشکلی دارند.

جولی وود ، سخنگوی Lyft گفت: “ما در مورد پروسه تهیه آنها برای انتخاب محققان وابسته به نیروی کار سوالی داشتیم.” (پاروت و رایش اقتصاددان هستند و به هیچ اتحادیتی وابسته نیستند. این جفت ارز نیز در سال ۲۰۱۸ توسط نیویورک سکونت گرفت تا یک مطالعه حداقل دستمزد مشابه برای رانندگان تگرگ را انجام دهد.)

اوبر و لیفت به این واقعیت اشاره کردند. اقتصاددانان جمع آوری گردیده از نظرسنجی رانندگان از پاروت و ریچ استفاده می کردند ، در حالی که محققان کرنل با داده های سواری که مستقیماً توسط شرکت ها به آنها داده می گردید کار می کردند.

“سخنگوی اوبر گفت:” تحقیقات پاروت و ریچ مبتنی بر داده های محدود و فرضیات نادرست در مورد تجربیات رانندگان است که توسط حقایق ، شواهد یا واقعیت پشتیبانی نمی شوند. ” “پاروت و ریچ سینک آشپزخانه را به برآورد هزینه های هر مایل خود پرتاب می کنند تا تخمین های خالص درآمد راننده را به طور مصنوعی افسرده کنند و استاندارد پرداخت مورد نیاز را به طور جدی هدیه دهند تا اطمینان حاصل شود که رانندگان از حداقل دستمزد استفاده می کنند.”

داده های آنها به دلیل Uber و Lyft ، با استناد به مسائل محرمانه بودن ، هنگامی که سیاتل درخواست کرد ، از ارائه داده های سواری خودداری کردند. از امروز ، اقتصاددانان می گویند شرکت ها هنوز این اطلاعات را تحویل نمی دهند.

“اگر نویسندگان این مطالعه با تأمین مالی Uber زحمت کشیده اند که حتی با یک راننده تنها سیاتل صحبت کنند ،” گفت: نوراین فوفانا ، که چهار سال راننده تگرگ سوار تمام وقت بوده و توسط پاروت و رایش مورد بررسی قرار گرفته است. ، “آنها می دانستند که بخش عمده ای از این کار توسط رانندگان مهاجر سیاه و قهوه ای انجام می شود و ساعات طولانی برای پرداخت کم هزینه برای حمایت از خانواده های ما کار می کنند.”

نویسنده اصلی مطالعه کرنل ، هایمن ، گفت که Uber و Lyft “ناراحت” بودند و داده ها را مستقیماً به سیاتل ارائه می کردند ، بنابراین به جای آن ، آنها را به تیمش دادند. هایمن گفت که نه او و نه سایر محققان این پروژه مبلغ ۱۲۰،۰۰۰ دلار دریافت نکردند. در عوض به دانشگاه رفت. وی افزود: حتی اگر این تحقیق توسط شركتها سفارش داده گردیده باگردید ، تحقیقات تیم او را شکل نداد.

 screen-shot-2020-07-13-at-4-45-10-pm.png

تا آنجا که از نتایج گزارش خود ، هایمن گفت ، “ما انتظار داشتیم رانندگان تمام وقت را که کمتر از حداقل دستمزد هستند ، پیدا نکنیم. ما از این که بسیاری از رانندگان مشغول به کار پاره وقت و درآمد متوسط ​​دستمزد بودند ، بسیار شگفت زده گردیدیم.” ۱۹۶۵۹۰۰۹] با این حال ، هایمن تأکید کرد که شماره ۲۳٫۲۵ دلاری که شرکت ها از آن استفاده می کنند نباید محور تحقیقات وی باگردید. وی گفت: تیم وی میزان متوسط ​​پرداخت ساعتی رانندگان را در حدود ۱۸ دلار محاسبه کرده است ، این بدان معناست که نیمی از رانندگان بیشتر از این کار می کردند و نیمی از آنها کمتر می گرفتند.

“من می دانم كه تعداد افرادی كه در كورنل و یوبر و لیفت فشار می آورند وجود دارد.” “برای ما ، ما واقعاً می خواستیم بر تنوع تأکید کنیم.”

اعتبار در معرض خطر

در حالی که اختلاف در هفته گذشته برگزار گردید ، یک یادداشت داخلی که توسط یک استاد غیر متخصص کرنل نوشته گردیده بود در میان محققان دانشگاه درگیر در این تحقیق پخش گردید.

نویسنده یادداشت ، که توسط CNET مشاهده گردید ، “نگرانی های جدی” را ذکر کرد ، گفت نگرانی هایی وجود دارد که Uber و Lyft برای یافتن منافع خود از این یافته ها استفاده خواهد کرد. نویسنده اظهار داشت که این بخش باید در تحقیقاتی دخیل باگردید که سیاست های عمومی را پیش ببرد و نه “پیشبرد دستاوردهای پولی و قدرت” شرکت های خصوصی خاص.

این اولین بار نیست که کرنل در گزارشی برای شرکت های تگرگ سوار به چالش کشیده می شود. یک نشریه مستقر در خارج از دانشکده روابط صنعتی و دانشگاه دانشگاه ، مطالعه ای را در سال ۲۰۱۸ توسط یک اقتصاددان که برای Uber ، جاناتان هال و آلن کروگر ، اقتصاددان فقید کار کار می کند ، منتشر کرده است. در این گزارش ، جمعیت و درآمد رانندگان مورد بررسی قرار گرفته است و می گوید ۸۱٪ رانندگان از کار برای Uber راضی بودند. این یافته ها توسط سایر اقتصاددانان به دلیل مطلوب بودن شرکت مورد انتقاد قرار گرفت.

در یادداشت ، استاد کرنل گفت که پس از انتشار مطالعه هال-کروگر ، انتشار یافته است به اعتبار ILR بررسی “بسیار جدی آسیب دیده است. “

مطابق گزارش های رسانه های مختلف ، Uber از گزارش هال-کروگر (و تکرارهای قبلی آن) به عنوان ابزاری برای استقرار خود در شهرهای جدید و تأثیرگذار بر تنظیم کننده ها استفاده کرده است ، از جمله دفاع از خود برای نگه داشتن طبقه بندی رانندگان به عنوان پیمانکاران مستقل.

هفته گذشته پس از صحبت با CNET و دیگر خبرنگاران ، ایمن روز شنبه به CNET نامه ای ارسال كرد و گفت كه او می فهمید كه تیمش باید مقدمه ای برای گزارش خود بنویسد تا یافته های خود را در متن قرار دهد. آن مقدمه هفت صفحه ای که به قسمت اول مطالعه اضافه گردیده است ، بر تغییر در درآمد رانندگان سیاتل تأکید دارد.

“نقش ما این نیست که به عنوان مدافع یا عذرخواهی کننده برای [ride-hailing companies] خدمت کنیم” ، در حال حاضر گزارش گزارش می خواند. “علاوه بر این ، این یافته ها را نمی توان در شهرهای دیگر ، در داخل یا بین المللی تعمیم داد.”

 http://www.cnet.com/


اکنون در حال پخش:
تماشای این:

رانندگان Uber از شکایت DUI جعلی می ترسند



۹:۵۲

در مورد تنظیم کننده های سیاتل ، دفتر شهردار دورکان گفت که قصد ندارد از این مطالعه کرنل برای تعیین حداقل دستمزد خود برای رانندگان تگرگ استفاده کند. درعوض ، این شهر قصد دارد از شماره گزارشی که از پاروت و رایش تهیه گردیده استفاده کند. این بدان معنی است که Uber و Lyft احتمالاً باید طی هفته های آتی حداقل دستمزد ۲۸٫۱۹ دلار در هر ساعت را به رانندگان پرداخت کنند.

Kellogg ، سخنگوی شهردار دورکان گفت که با توجه به مشکلات اقتصادی که اکنون کارگران در آمریکا با آن روبرو هستند. ، این مهم است که مطمئن شوید که رانندگان تگرگ سوار دستمزد زندگی می کنند.

“این مطالعه در حالی صورت می گیرد که محافظت از کارگران بدون شبکه ایمنی حتی حیاتی تر است.” “سیاتل با یک رکود اقتصادی جهانی روبرو است و در میانه جنبشی برای خنثی کردن قرن ها نژادپرستی سیستمی ، از جمله دسترسی نامتناسب به فرصت اقتصادی است که توسط مردم رنگ و مهاجران تجربه گردیده است.”

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
سرور ابری ایران ابرسیگما
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت