نتفلیکس در اقدامی غافلگیرانه تد ساراندوس را به عنوان مدیرعامل رید هاستینگز معرفی می کند

2020-07-17
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 gettyimages-482200926

تد Sarandos پس از سالها به عنوان رئیس محتوا Netflix به عنوان مدیر عامل شرکت گردید.


گتی ایماژ

نتفلیکس روز پنجشنبه تغییر تعجب آور را به رهبری ارگردید خود اعلام کرد ، با نامگذاری مدیرعامل جدید در تد ساراندوس ، مدیر ارگردید محتوای شرکت که از Netflix برنامه ریزی کرده بود ، به عنوان این شرکت به یک تلویزیون آنلاین تبدیل گردید. . وی به عنوان مدیرعامل در کنار رید هاستینگز ، مدیرعامل و بنیانگذار دیرینه شرکت خدمت خواهد کرد.

هاستینگ در نامه ای به سهامداران گفت: “تد چندین دهه شریک من بوده است. این تغییر چیزی را که قبلاً غیررسمی بود رسمی می کند – این که من و تد و من رهبری نتفلیکس را با هم مشترکیم.”

این خبر در حالی پیش آمد كه نتفلیكس دوره دیگری از رگردید غیر منتظره قوی را گزارش كرد. این شرکت پس از آغاز سال با اعضای جدید با رکورد بالا ، در سه ماهه آخر سال ۱۰٫۰۹ میلیون مشترک اضافه کرد. نتفلیکس ، سرویس اشتراکی و پخش ویدئویی غالب جهان ، گفت: طبق گزارش پنجشنبه خود برای نتایج سه ماهه دوم ، مشترکان بین آوریل و ژوئن به ۱۹۲٫۹۵ میلیون نفر رسیدند. به گفته تامسون رویترز ، این نتایج از هدایت ماه آوریل نتفلیکس برای افزودن ۷٫۵ میلیون عضو جدید برخوردار است و تحلیلگران به طور متوسط ​​انتظار داشتند ۸٫۱ میلیون نفر عضو اضافی داشته باشند.

هنگامی که یک مدیر فروشگاه ویدیو در آریزونا ، Sarandos در سال ۲۰۰۰ به Netflix پیوست وقتی که این شرکت با سالها پیش از پخش اولین ویدیوی خود ، به طور تهاجمی با Blockbuster با تجارت DVID از طریق نامه پستی خود مبارزه می کرد. اما با انتقال Netflix به مجوز نمایش ها و فیلم ها برای پخش آنلاین ، و به ویژه هنگامی که وارد برنامه نویسی اصلی خود گردید ، Sarandos به عنوان رهبر یک نیروگاه جهانی جدید در برنامه نویسی ظاهر گردید.

Sarandos همچنان مدیر اصلی محتوای Netflix خواهد بود. علاوه بر این ، گرگ پیترز علاوه بر نقش خود به عنوان رئیس محصول Netflix ، به عنوان مدیر ارگردید منصوب گردیده است. هاستینگز گفت: “ما می خواهیم گرگ به ما کمک کند تا با رگردید و نمو سریع در سراسر جهان ، هم تراز و مؤثر بمانیم.”

اخبار وقتی می آید که نتفلیکس در اشک است. این شرکت مشترکین جدید بیشتری را در سه ماه اول سال نسبت به گذشته خود ، اضافه کرده است. رگردیدی که به عنوان زنگ نزول محبوبیت ویدئو جریان در طول همه گیر coronavirus گرفته گردیده است. کورون ویروس ، که باعث بیماری تنفسی موسوم به COVID-19 می شود ، صنعت صنایع سرگرمی را ویران کرده است: سینماها بسته گردیده اند. فیلم های با بودجه بزرگ به سال آینده بازگردانده می شوند. هیچ کس نمی داند چه موقع ورزش ، کنسرت و تئاتر می توانند به صورت گسترده از سر گرفته شوند. و تولیدات جدید فیلم و تلویزیون برای آینده قابل پیش بینی آماده است.

اما سهام Netflix پس از ساعت ها ۱۰ درصد در ۵۴٫۸۹ دلار کاهش یافت. این شرکت پیش بینی کرده است که رگردید اعضای جدید خود در نیمه دوم رو به کاهش خواهد بود – به عبارت دیگر ، نتفلیکس همچنان به اضافه کردن مشترکین جدید ادامه خواهد داد ، اما تقریباً به همان اندازه تعداد سالهای قبل نداشته است. نتفلیکس تخمین زده است که فقط ۲٫۵ میلیون عضو دیگر را قبل از ماه اکتبر اضافه کند. كمتر از نیمی از ۵/۵ میلیون نفر برآورد كننده اجماع و كمتر از ۶٫۷۷ میلیون عضو جدیدی كه در دوره قبل اضافه كردند.

نتفلیکس قبلاً هگردیدار داده بود – و روز پنجشنبه مجدداً مجدداً گفت كه رگردید فزاینده این بیماری در همه گیری احتمالاً اعضائی را به جلو می برد كه به هر حال بعداً در سال پیوسته اند. اساساً رگردید آن در حال قرض گرفتن از رگردید اواخر امسال است که متعاقباً در نیمه دوم رخ نخواهد داد.

اما از آن زمان ، برنامه های جدید در تلویزیون معمولی وقتی شبکه ها از مواد تازه ای خارج می گردیدند ، که قبلاً قبل از خاتمه تولیدات فیلمبرداری می گردیدند ، کاهش می یابد. Netflix ، با توجه به محتوای چشمگیر خود که از قبل به راه خود می پردازد (پیش از انتشار همه قسمت های آن به یکباره) ، به صورت ایده آل برای حفظ سرویس های برنامه نویسی جدید قرار دارد ، زیرا مردم در خانه برای سرگرمی ناامید گردیده اند.

اما حتی در میان رقبای خود ، Netflix به عنوان یکی از بهترین شرکت های رسانه ای با موقعیت مناسب برای این زمان فوق العاده ظاهر گردید. این شرکت گفته است كه اطمینان دارد كه خط لوله غول پیکر تولیدش ، نمایش ها و فیلم های جدیدی را كه در سال ۲۰۲۱ به خدمت منتقل می شوند ، نگه می دارد ، حتی اگر برنامه اصلی رقبا با خاموش كردن جهانی سرگرم شود.

این اخبار همچنین در میان جنگ های به اصطلاح جریان ، یک پنجره هفت ماهه وقتی غول های رسانه ای و فناوری در حال ارائه خدمات جدید هستند ، می آید. یک روز قبل ، طاووس از NBCUniversal Comcast را راه اندازی کرد. اما اصلی ترین در میان رقبا جدید دیزنی پلاس است ، که در ۱۲ نوامبر به گردش در آمد و به سرعت بیش از ۵۰ میلیون مشترک به سرعت پیوست.

در ایالات متحده و کانادا ، بزرگترین منطقه واحد آن ، نتفلیکس ۲٫۹ میلیون مشتری جریان ، برای کل ۷۲٫۹ میلیون نفر اضافه کرد. در اروپا ، خاورمیانه و آفریقا ، عضویت ۲٫۸ میلیون نفر به ۶۱٫۵ میلیون رسید. در آمریکای لاتین ، این شرکت ۱٫۸ میلیون عضو کسب کرده و به ۳۶٫۱ میلیون نفر رسیده است. و در منطقه آسیا اقیانوسیه ، ۲٫۷ عضو به ۲۲٫۵ میلیون نفر رسید.

نتفلیکس همچنین در هر سهم درآمدی ۲٫۰۹ دلار در سه ماهه سوم پیش بینی کرد. به طور متوسط ​​، تحلیلگران وال استریت که نتفلیکس را ردیابی می کنند ، انتظار داشتند ۲ دلار.

به طور کلی ، نتفلیکس سود ۷۲۰٫۲ میلیون دلاری یا ۱٫۵۹ دلار در هر سهم را در مقایسه با ۲۷۰٫۷ میلیون دلار یا ۶۰ سنت سهم گزارش داد. درآمد ۲۵٪ درصد به ۶٫۱۵ میلیارد دلار صعود کرد.

تحلیلگران به طور متوسط ​​سود پیش بینی گردیده هر سهم ۱٫۸۲ $ انتظار داشتند – در مقایسه با راهنمایی نتفلیکس با ۱٫۸۱ دلار – و ۶٫۰۸۳ میلیارد دلار درآمد.


اکنون بازی کنید:
این را تماشا کنید:

۵ روش برتر برای شارژ بیشتر Netflix



۴:۲۱

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
سرور ابری ایران ابرسیگما
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت