نتفلیکس در اقدامی غافلگیرانه تد ساراندوس را به عنوان مدیرعامل رید هاستینگز معرفی می کند

2020-07-17
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 gettyimages-482200926

تد Sarandos پس از سالها به عنوان رئیس محتوا Netflix به سمت مدیرعامل بالا رفته است.


گتی ایماژ

نتفلیکس روز پنجشنبه تغییر تعجب آور را به رهبری ارگردید خود اعلام کرد ، با نامگذاری مدیرعامل جدید در تد ساراندوس ، افسر ارگردید محتوای شرکت ، که از Netflix برنامه ریزی کرده بود ، به عنوان شرکت به یک تلویزیون آنلاین تبدیل گردید. بیهوت Sarandos به عنوان مدیرعامل در کنار رید هاستینگز ، بنیانگذار شرکت و مدیر اجرایی دیرینه خدمت خواهد کرد.

هاستینگز در نامه ای به سهامداران گفت: “تد چندین دهه شریک من بوده است.” “این تغییر آنچه را که قبلاً غیررسمی بود رسمی می کند – این که من و تد رهبری نتفلیکس را با هم مشترکیم.”

این خبر در حالی پیش آمد كه نتفلیكس دوره دیگری از رگردید غیرمنتظره قوی را گزارش كرد. این شرکت پس از آغاز سال با تعداد رکورددار اعضای جدید ، در سه ماهه آخر سال ۱۰٫۰۹ میلیون مشترک اضافه کرد. نتفلیکس ، سرویس اشتراک غالب ویدئو در جهان ، در گزارش روز پنجشنبه خود برای نتایج سه ماهه دوم اعلام کرد که مشترکین بین آوریل و ژوئن به ۱۹۲٫۹۵ میلیون نفر رسیده اند. به گفته تامسون رویترز ، این نتایج هدایت ماه آوریل از نتفلیکس را به ۷٫۵ میلیون عضو جدید منتقل می کند ، و تحلیلگران به طور متوسط ​​انتظار داشتند ۸٫۱ میلیون عضو اضافی داشته باشند.

هنگامی که یک مدیر فروشگاه ویدیو در آریزونا ، Sarandos در سال ۲۰۰۰ به شرکت Netflix پیوست ، وقتی که این شرکت سالها قبل از پخش اولین ویدیوی خود ، به طرز تهاجمی با Blockbuster با مشاغل DVD-mail خود مبارزه می کرد. اما با انتقال Netflix به مجوز نمایش ها و فیلم ها برای پخش آنلاین ، و به ویژه هنگامی که وارد برنامه نویسی اصلی خود گردید ، Sarandos به عنوان رهبر یک نیروگاه جهانی جدید در برنامه نویسی ظاهر گردید.

Sarandos همچنان مدیر اصلی محتوای Netflix خواهد بود. گرگ پیترز علاوه بر نقش خود به عنوان رئیس محصول Netflix ، به عنوان مدیر ارگردید منصوب گردیده است. هاستینگز گفت: “ما می خواهیم گرگ به ما کمک کند تا با رگردید و نمو سریع در سراسر جهان ، هم تراز و مؤثر بمانیم.”

اخبار وقتی می آید که نتفلیکس در اشک است. این شرکت مشترکین جدید بیشتری را در سه ماه اول سال نسبت به گذشته خود ، اضافه کرده است. رگردیدی که به عنوان زنگ نزول محبوبیت ویدئو جریان در طول همه گیر coronavirus گرفته گردیده است. کورون ویروس ، که باعث بیماری تنفسی موسوم به COVID-19 می شود ، صنعت صنایع سرگرمی را ویران کرده است: سینماها بسته گردیده اند. فیلم های با بودجه بزرگ به سال آینده بازگردانده می شوند. هیچ کس نمی داند چه موقع ورزش ، کنسرت و تئاتر می توانند به صورت گسترده از سر گرفته شوند. و تولیدات جدید فیلم و تلویزیون برای آینده قابل پیش بینی آماده است.

اما سهام Netflix پس از ساعت ها ۱۰ درصد در ۵۴٫۸۹ دلار کاهش یافت. این شرکت پیش بینی کرده است که رگردید اعضای جدید خود در نیمه دوم رو به کاهش خواهد بود – به عبارت دیگر ، نتفلیکس همچنان به اضافه کردن مشترکین جدید ادامه خواهد داد ، اما تقریباً به همان اندازه تعداد سالهای قبل نداشته است. نتفلیکس تخمین زده است که فقط ۲٫۵ میلیون عضو دیگر را قبل از ماه اکتبر اضافه کند. این رقم کمتر از نیمی از برآورد تحلیلگر اجماع ۵٫۳ میلیون نفر است و راهی کمتر از ۶٫۷۷ میلیون عضو جدیدی است که در دوره قبل اضافه کرده است.

نتفلیکس قبلاً هگردیدار داده بود (و روز پنجشنبه مجدداً تأکید کرد) که رگردید فزاینده آن در همه گیری احتمالاً اعضای پیشرو را که به هر حال بعداً در سال پیوسته اند ، به جلو سوق می دهد. اساساً رگردید آن در حال قرض گرفتن از رگردید اواخر امسال است که متعاقباً در نیمه دوم رخ نخواهد داد.

اما از آن زمان ، برنامه های جدید در تلویزیون معمولی کاهش یافت زیرا شبکه ها از مواد تازه ای که قبلاً قبل از خاموش گردیدن تولیدات فیلمبرداری می کردند ، کم گردیده اند. Netflix ، با توجه به محتوای چشمگیر خود که از قبل ساخته گردیده است (هر قسمت که از انتشار آن پخش می شود) به طور ایده آل برای حفظ سرویس در برنامه نویسی جدید قرار دارد زیرا مردم در خانه برای سرگرمی ناامید گردیده اند.

حتی در میان رقبای خود ، Netflix به عنوان یکی از بهترین شرکت های رسانه ای با موقعیت برتر برای این زمان خارق العاده ظاهر گردیده است. این شرکت گفته است اطمینان دارد كه خط لوله غول پیكر تولیدش ، فیلم ها و فیلمهای جدیدی را كه در سال ۲۰۲۱ به خدمت منتقل می شوند ، نگه خواهد داشت ، حتی اگر برنامه اصلی رقبا با خاموش كردن جهانی سرگرم شود.

این اخبار همچنین در میان جنگ های به اصطلاح جریان ، یک پنجره هفت ماهه وقتی غول های رسانه ای و فناوری در حال ارائه خدمات جدید هستند ، می آید. یک روز قبل ، طاووس ، از NBCUniversal Comcast را راه اندازی کرد. اما اصلی ترین در میان رقبا جدید دیزنی پلاس است ، که در ۱۲ نوامبر به گردش در آمد و به سرعت بیش از ۵۰ میلیون مشترک به سرعت پیوست.

در ایالات متحده و کانادا ، بزرگترین منطقه واحد آن ، نتفلیکس ۲٫۹ میلیون مشتری جریان ، برای کل ۷۲٫۹ میلیون نفر اضافه کرد. در اروپا ، خاورمیانه و آفریقا ، عضویت ۲٫۸ میلیون نفر افزایش یافته و به ۶۱٫۵ میلیون نفر رسیده است. در آمریکای لاتین ، این شرکت ۱٫۸ میلیون عضو کسب کرده و به ۳۶٫۱ میلیون نفر رسیده است. و در منطقه آسیا اقیانوسیه ، ۲٫۷ عضو به ۲۲٫۵ میلیون نفر رسید.

نتفلیکس همچنین در هر سهم درآمدی ۲٫۰۹ دلار در سه ماهه سوم پیش بینی کرد. به طور متوسط ​​، تحلیلگران وال استریت که نتفلیکس را ردیابی می کنند ، انتظار داشتند ۲ دلار.

به طور کلی ، نتفلیکس سود ۷۲۰٫۲ میلیون دلاری یا ۱٫۵۹ دلار در هر سهم را در مقایسه با ۲۷۰٫۷ میلیون دلار یا ۶۰ سنت سهم گزارش داد. درآمد ۲۵٪ درصد به ۶٫۱۵ میلیارد دلار صعود کرد.

تحلیلگران به طور متوسط ​​سود پیش بینی گردیده هر سهم ۱٫۸۲ $ انتظار داشتند – در مقایسه با راهنمایی نتفلیکس با ۱٫۸۱ دلار – و ۶٫۰۸ میلیارد دلار درآمد.


اکنون بازی:
این را تماشا کنید:

۵ روش برتر برای شارژ بیشتر Netflix



۴:۲۱

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
سرور ابری ایران ابرسیگما
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت