نتفلیکس تاد ساراندوس را به عنوان مدیرعامل رید هیستینگز معرفی می کند و دوباره رشد می کند

2020-07-17
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 gettyimages-482200926

تد Sarandos پس از سالها به عنوان رئیس محتوا Netflix به سمت مدیرعامل بالا رفته است.


گتی ایماژ

نتفلیکس روز پنجشنبه با پیش بینی یک مدیرعامل ، یک تغییر غیرمنتظره در مقام رهبری خود ایجاد کرد. تد ساراندوس ، مدیر ارگردید محتوای شرکت که به عنوان این شرکت به یک تلویزیون آنلاین تبدیل گردیده بود ، برنامه نویسی Netflix را بر عهده داشت ، در کنار رید هاستینگز ، مدیرعامل و بنیانگذار دیرینه شرکت خدمت خواهد کرد.

هاستینگز در نامه ای به سهامداران گفت: “تد چندین دهه شریک من بوده است.” “این تغییر آنچه را که قبلاً غیررسمی بود رسمی می کند – این که من و تد رهبری نتفلیکس را با هم مشترکیم.”

هاستینگز این ایده را که ارتقاء ساراندوس نشان داد او را ترک Netflix ، سرویس اشتراک غالب جریان streaming video در جهان است.

هاستینگز روز پنجشنبه در طی تماس برای گفتگو در مورد اخبار و درآمد شرکت ، گفت: “من برای یک دهه در آنجا هستم.”

نتفلیکس دوره دیگری از رگردید گردیدید غیر منتظره را در گزارش سه ماهه دوم گزارش داد. این شرکت پس از آغاز سال با تعداد رکورددار اعضای جدید ، در سه ماهه آخر سال ۱۰٫۰۹ میلیون مشترک اضافه کرد. مشترکین سه ماهه دوم بین آوریل و ژوئن به ۱۹۲٫۹۵ میلیون نفر صعود کردند. به گفته تامسون رویترز ، این نتایج هدایت ماه آوریل از نتفلیکس را به ۷٫۵ میلیون عضو جدید منتقل می کند ، و تحلیلگران به طور متوسط ​​انتظار داشتند ۸٫۱ میلیون عضو اضافی داشته باشند.

هنگامی که یک مدیر فروشگاه ویدیو در آریزونا ، Sarandos در سال ۲۰۰۰ به Netflix ملحق گردید وقتی که این شرکت با تهاجمی کار خود را از طریق نامه های DVD از طریق نامه پستی واداشت تا Blockbuster را آغاز کند ، سال ها قبل از نتفلیکس اولین ویدیوی خود را پخش کرد. اما همزمان با انتقال Netflix به مجوزها از نمایش ها و فیلم ها برای پخش آنلاین ، و به ویژه هنگامی که وارد برنامه نویسی اصلی خود گردید ، Sarandos به عنوان رهبر یک نیروگاه جهانی جدید در برنامه نویسی ظاهر گردید.

ساراندوس به عنوان مدیر ارگردید محتوای Netflix ادامه خواهد یافت. گرگ پیترز علاوه بر نقش خود به عنوان رئیس محصول Netflix ، به عنوان مدیر ارگردید منصوب گردیده است. هاستینگز گفت: “ما می خواهیم گرگ به ما کمک کند تا با رگردید و نمو سریع در سراسر جهان ، همسو و مؤثر باشیم.”

این خبر در حالی صورت می گیرد که نتفلیکس در اشک است. این شرکت مشترکین جدید بیشتری را در سه ماه اول سال نسبت به گذشته خود ، اضافه کرده است. رگردیدی که به عنوان زنگ نزول محبوبیت ویدئو جریان در طول همه گیر coronavirus گرفته گردیده است. کورون ویروس ، که باعث بیماری موسوم به COVID-19 می شود ، صنعت سرگرمی را ویران کرده است: سینماها بسته گردیده اند. فیلم های با بودجه بزرگ به سال آینده بازگردانده می شوند. هیچ کس نمی داند چه موقع ورزش ، کنسرت و تئاتر می توانند به صورت گسترده از سر گرفته شوند. و تولیدات جدید فیلم و تلویزیون برای آینده قابل پیش بینی آماده است.

با این حال ، سهام Netflix در معاملات اخیر جمعه ۶٪ در ۴۹۵٫۸۳ دلار کاهش یافت. این شرکت پیش بینی کرده است که رگردید اعضای جدید خود در نیمه دوم رو به کاهش خواهد بود – به عبارت دیگر ، نتفلیکس همچنان به اضافه کردن مشترکان جدید ادامه خواهد داد ، اما تقریباً به سرعت آن را یک سال قبل نداشته است. نتفلیکس تخمین زده است که فقط ۲٫۵ میلیون عضو دیگر را قبل از ماه اکتبر اضافه کند. این رقم کمتر از نیمی از برآورد تحلیلگر اجماع ۵٫۳ میلیون نفر است و راهی کمتر از ۶٫۷۷ میلیون عضو جدیدی است که در دوره قبل اضافه کرده است.

نتفلیکس قبلاً هگردیدار داده بود (و بار دیگر پنجشنبه مجدداً تأکید کرد) که رگردید روزافزون آن در همه گیری احتمالاً اعضای پیشرو را که به هر حال بعداً در سال پیوسته بودند ، جلو می برد. اساساً رگردید آن در حال قرض گرفتن از رگردید اواخر امسال است که متعاقباً در نیمه دوم رخ نخواهد داد.

اما از آن زمان ، برنامه های جدید در تلویزیون معمولی کاهش می یابد زیرا شبکه ها از مواد تازه ای که قبلاً قبل از خاموش گردیدن تولیدات فیلمبرداری می کردند ، پخش می گردیدند. Netflix ، با توجه به محتوای چشمگیر خود که از قبل ساخته گردیده است (هر قسمت که از انتشار آن پخش می شود) به طور ایده آل برای حفظ سرویس در برنامه نویسی جدید قرار دارد زیرا مردم در خانه برای سرگرمی ناامید گردیده اند.

حتی در میان رقبای خود ، Netflix به عنوان یکی از بهترین شرکت های رسانه ای با موقعیت برتر برای این زمان فوق العاده ظاهر گردیده است. این شرکت گفته است اطمینان دارد كه خط لوله غول پیكر تولیدش ، فیلم ها و فیلمهای جدیدی را كه در سال ۲۰۲۱ به خدمت منتقل می شوند ، نگه خواهد داشت ، حتی اگر برنامه اصلی رقبا با خاموش كردن جهانی سرگرم شود.

این اخبار همچنین در میان جنگ های به اصطلاح جریان ، یک پنجره هفت ماهه وقتی غول های رسانه ای و فناوری در حال ارائه خدمات جدید هستند ، می آید. یک روز قبل ، طاووس ، از NBCUniversal Comcast را راه اندازی کرد. اما رئیس اصلی در میان رقبا جدید دیزنی پلاس بوده است ، که در ۱۲ نوامبر به گردش درآمد و به سرعت بیش از ۵۰ میلیون مشترک رسیده است.

در ایالات متحده و کانادا ، بزرگترین منطقه واحد آن ، نتفلیکس ۲٫۹ میلیون مشتری جریان ، برای کل ۷۲٫۹ میلیون نفر اضافه کرد. در اروپا ، خاورمیانه و آفریقا ، عضویت ۲٫۸ میلیون نفر افزایش یافته و به ۶۱٫۵ میلیون نفر رسیده است. در آمریکای لاتین ، این شرکت ۱٫۸ میلیون عضو کسب کرده و به ۳۶٫۱ میلیون نفر رسیده است. و در منطقه آسیا اقیانوسیه ، ۲٫۷ عضو به ۲۲٫۵ میلیون نفر رسید.

نتفلیکس همچنین در هر سهم درآمدی ۲٫۰۹ دلار در سه ماهه سوم پیش بینی کرد. به طور متوسط ​​، تحلیلگران وال استریت که نتفلیکس را ردیابی می کنند ۲ دلار انتظار داشتند.

به طور کلی ، Netflix سود ۷۲۰٫۲ میلیون دلار ، یا ۱٫۵۹ دلار سهم ، در مقایسه با ۲۷۰٫۷ میلیون دلار یا ۶۰ سنت سهم ، در سال گذشته گزارش داد. درآمد ۲۵٪ درصد به ۶٫۱۵ میلیارد دلار صعود کرد.

تحلیلگران به طور متوسط ​​سود هر سهم ۱٫۸۲ دلار انتظار داشتند – در مقایسه با راهنمایی نتفلیکس با ۱٫۸۱ دلار – و ۶٫۰۸ میلیارد دلار درآمد.


اکنون در حال پخش:
این را تماشا کنید:

۵ روش برتر برای شارژ بیشتر Netflix



۴:۲۱

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
سرور ابری ایران ابرسیگما
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت