براساس این گزارش ، فیس بوک در میان تحریم دلارهای دیزنی پلاس را از دست می دهد

2020-07-19
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 facebook-logo-phone-9799

منتقدین و برخی مارک های بزرگ از نحوه برخورد با اطلاعات نادرست و گفتار متنفر ناراضی هستند.


Angela Lang / CNET

از آنجا که فیس بوک با یک تحریم تبلیغاتی که توسط گروه های مدنی جمع آوری گردیده است ، سرو کار دارد ، طبق گزارش ها ، شبکه های اجتماعی از یکی از بزرگترین تبلیغ کنندگانش: دیزنی ، تجارت قابل توجهی از دست داده است. وال استریت ژورنال روز شنبه با استناد به منابع ناشناس گفت: این غول سرگرمی هزینه های تبلیغاتی خود را در فیس بوک به طور جدی کاهش داده است.

این کاهش شامل یک مکث برای تبلیغات برای سرویس پخش بلند پروفایل دیزنی پلاس ، و مجله اینترنتی با اشاره به توقف تبلیغات در اینستاگرام متعلق به فیس بوک برای یک سرویس پخش دیگر ، Hulu ، افزود که مدت زمان این برش ها مشخص نیست.

این اخبار در میان کمپین #StopHateforProfit به دست می آید ، تحریم به معنای سوق دادن شبکه های اجتماعی برای انجام اقدامات بیشتر برای مبارزه با گفتار نفرت و اطلاعات نادرست است. برندهایی که علناً به این تحریم پیوسته اند شامل مایکروسافت ، ورایزون ، فولکس واگن و سونی تعاملی است. این مجله بر خلاف این مارک ها ، دیزنی اعلام عمومی نکرده اما در عوض بی سر و صدا تبلیغات فیس بوک را کاهش داده است. این ژورنال توسط گروهی از سازمانهای مدنی از جمله لیگ ضد افتراق و NAACP آغاز گردید.

برای شش ماه نخست امسال ، دیزنی تبلیغ کننده برتر فیس بوک ایالات متحده بود ، ژورنال خاطرنشان کرد ، و در سال ۲۰۱۹ بود. شماره ۲ ، بعد از خانه دپو. ژورنال گفت ، دیزنی پلاس بخش عمده ای از هزینه بازاریابی دیزنی را به خود اختصاص داده است ، با این که دیزنی حدود ۲۱۰ میلیون دلار در تبلیغات فیس بوك برای ارائه خدمات در ایالات متحده تخمین زده است.

دیزنی »نگران اجرای فیس بوك سیاست های خود در رابطه با محتوای قابل اعتراض است. ، “ژورنال گفت:

هفته گذشته برگزار کنندگان تحریم با مدیران فیس بوک ، از جمله مدیر عامل مارک زاکربرگ ، ملاقات کردند ، اما گفتند که رهبران شرکت” همان نقاط گفتگوی قدیمی را تحویل دادند تا سعی کنند ما را آشتی دهند. ” از طرف خود ، فیسبوک در بیانیه ای در آن زمان گفت: “آنها می خواهند فیس بوک از گفتار نفرت عاری شود و ما نیز چنین می کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که ما کار می کنیم تا این حق را بگیریم.”

دیزنی بلافاصله به درخواست CNET برای اظهار نظر درمورد گزارش روزنامه ژانویه پاسخ نداد.

سخنگوی فیس بوک در بیانیه ای به CNET گفت که این شبکه اجتماعی سالانه میلیارد ها دلار برای ایمن نگه داشتن کاربران هزینه می کند و این با هم کار می کند. این بیانیه گفت: “ما می دانیم كه كار بیشتری باید انجام دهیم” و ما همچنان با گروههای مدنی حقوق مدنی و … و سایر كارشناسان همکاری خواهیم كرد تا ابزارهای بیشتری را نیز توسعه دهیم. ، فن آوری و سیاست هایی برای ادامه این مبارزه. “


اکنون بازی می کنید:
تماشای این:

آیا دیزنی پلاس یکی از بزرگترین پرتاب های تمام دوران است؟



۳:۰۶

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
سرور ابری ایران ابرسیگما
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت