به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

Ram و Emma کت و شلوار دارند.
Diyah Pera / Netflix
این داستان بخشی از Welcome to Mars است ، مجموعه ما در کاوش سیاره سرخ.
هیلاری سوانک انواع جوراب های با مضمون فضایی را در اختیار دارد. بعضی ها ستاره دارند ، بعضی ها سیارات.
او جوراب بافی کیهانی را خریداری کرد زیرا مایک ماسیمینو ، فضانورد ناسا در زندگی واقعی به جوراب های بامزه تبدیل گردیده است و به نظر می رسید دقیقاً همان نوع لمس انسانی او که هنگام بازی در نقش فرمانده اولین سفر به مریخ در فضای جدید 10 قسمته نتفلیکس می خواست ، درام دور
“فکر کردم ،” این همان انسانیت است ، همانجا “http: // www .cnet.com / “سوانک می گوید ، پایش را روی میز بلند می کند ، و توصیف مخلوط مغز و شوخ ماسیمینو در حالی که کفش های آسمانی خود را به نمایش می گذارد.
اما در تاریخ 4 سپتامبر ، اما گرین فضانورد بسیار موفق سوانک و او را دنبال می کند خدمه بین المللی در حالی که از زندگی خود در زمین دورتر و دورتر می روند و به آینده ای ناشناخته در سیاره سرخ می روند. اما ، مادر یک دختر نوجوان و همسر مهندس ناسا ، با خانواده سخت گیر خانواده خود روی زمین و او دست و پنجه نرم می کند شغل تاریخ سازی.
در ژانویه ، در ونکوور پیش از شیوع بیماری ، سوانک و همبازیانش بسیار روی زمین هستند. آنها در یک میز در حیاط پشت مجموعه خانه سبز خانواده ، مقابل یک خانه نشسته اند. کلاه فرنگی که احتمالاً تأیید Chip و Joanna Gaines را برآورده می کند پنجره ها ، من می توانم فضای داخلی مفهوم باز ، یخچال و فریزر ضد زنگ ، و تمام شانس و عواقبی را که خانواده ها جمع می کنند و در خانه های خود قرار می دهند ، مشاهده کنم. بازیگران در مورد بخشهایی از گرایش بشر صحبت می کنند که در مسیر مریخ گرفته یا رها می شوند. به اندازه کافی مناسب ، آنها سفینه فضایی- گاه به گاه پوشیده گردیده اند – پیراهن های آستین بلند تک رنگ و شلوار بلند نسخه فضایی از لباس ورزشی.
دور از زندان ، به ناچار ، چیزی درام در محل کار توصیف می شود. اما با همکارانی سروکار دارد که همیشه به اقتدار او احترام نمی گذارند ، شایعه می کنند ، که نظرات خود را در مورد روابط خانوادگی از فضا دارند – نه به این دلیل که هر یک از آنها افراد خوب یا بد هستند ، بلکه دقیقاً به دلیل آدم بودن آنها هستند. ماه ها که در یک سفینه فضایی فرو رفته ایم ، نظرات راهی برای برخورد با یکدیگر دارند. و در اولین قسمت هنگامی که یک بحران سلامتی به خانواده نزدیک اما مراجعه می کند ، او باید مادر یا فضانورد بودن را انتخاب کند.
سوانک گفت: “من فکر می کنم که ما در یک [cultural shift] هستیم” زمان کنونی ، “این برابری است و ما همه در آنجا حاضر هستیم تا هر ر whateverیایمان را صرف نظر از جنسیت ، اعتقادات ، نژادها ، و یک زمان هیجان انگیز انجام دهیم ، و با این حال هنوز این ریشه های قدیمی و قدیمی را داریم. الگوهای تفکر. “
در یک اتاق کنفرانس در استودیوی کانادا ، خالق آندرو هیندراکر (با کلاه سیاه و گره ای ناسا) و جسیکا گلدبرگ ، مجری برنامه ، در مورد تقابل مشکلات زمینی آشنا و آینده ای که هنوز در بسته بندی پلاستیکی است صحبت می کنند.
گلدبرگ می گوید: “هر قسمت مربوط به این كشش است.” “شما عاشق کار خود هستید و خانواده خود را دوست دارید و هر دو را می خواهید ، و این برای مردها واقعاً مسئله ای نبوده است.”
خارج از سیم
در دنیای واقعی ، ناسا نگاه خود را به 2030 برای یک مأموریت انسانی به مریخ. و تقریباً از اواخر قرن ، طبق گفته گالوپ ، درصد فزاینده ای از آمریکایی ها از ارسال انسان به مریخ حمایت می کنند – 53 درصد از سال 2019.
از آنجا که Away در چیزی شبیه به امروز اتفاق می افتد ، دنیایی که ایجاد می کند هم آشنا و هم دور است.
در یک گوشه تاریک استودیوی عظیم ، بلافاصله متوجه لول گردیدن فضای بیرونی خدمه آنها نمی شوم ، اطلس. من می توانم از طریق ماژول فرمان گشت بزنم ، یک منطقه گنبدی شکل با یک کنسول صفحه نمایش و پنج صندلی با پایه ای که به عقب خم گردیده است. البته این یک مجموعه است ، اما اینکه یک مشت انسان را به بالای یک موشک قدرتمند بچسبانیم و آنها را به سمت ذره ای کوچک در آسمان بفرستیم ، چه دورنمای تقریباً خارق العاده ای را به خانه منتقل می کند.
در این بین ، سوانک و خدمه در منطقه مشترک کشتی آویزان گردیدند. سگ او ، مخلوطی از چیواوا به نام مناسب ماه ، در دامان او نشسته و خوشبختانه از آنچه می داند بی خبر است.
گذشته از برخی از شگفتی های رایانه ای که این نمایش ارائه می دهد ، مانند یک پایه ماه ، توجه عملی هر نمایش فضایی یا فیلم را باید در نظر گرفت: جاذبه صفر.
هیلاری سوانک از روی سیم های مجموعه Away آویزان می شود.
Diyah Pera / Netflix
به طور مشهور ، رون هوارد صحنه هایی را برای آپولو 13 در اصطلاح “دنباله دار استفراغ” ناسا ، هواپیمای KC-135 شلیک کرد که با بالا رفتن و فرو رفتن می تواند در واقع به بی وزنی برسد.
دور قرار دادن بازیگران روی سیمهایی که در طول تولید پس از رنگ آمیزی می شوند ، تصمیم می گیرد. دو هفته قبل از عکسبرداری از بازیگران و سازندگان “بوت کمپ فضانورد” طول کشید ، تا یاد بگیرند که چگونه هسته و گلوت آنها می تواند به تعادل و هدایت حرکات آنها کمک کند.
ویویان وو ، بازیگر فضانورد چینی لو وانگ ، كاملاً مطمئن است كه این بهترین شكلی است كه او داشته است حتی اگر در اوایل ، اندام های تحتانی گاه به گاه بی حس شود.
اگر گرانش صفر بدون زحمت باگردید ، سیمها همه تلاش می کنند.
وو می گوید: “این جالبترین چیز است ، اما بازیگری را بسیار سخت می كند.”
هیندراکر خاطرنشان می کند که یکی از دلایلی که اطلس به راحتی اتاق خدمه با گرانش شبیه سازی گردیده را ارائه می دهد این است که به بازیگران کمی استراحت دهد. او می گوید: “[It] به بازیگران ما اجازه می دهد صحنه های واقعاً احساسی را بازی كنند نه روی سیمهایی كه در اطراف آنها شناور است.
در صحنه ای از فضای مشترک کشتی ، من بازیگران را مشاهده کردم که انجام چندین بار نیاز به سوانک را به شناور کردن به وانگ انجام می دهد ، دستگاهی را به او تحویل می دهد ، یک نگاه معنی دار را رد و بدل می کند و دور می شود. ساده به نظر می رسد اما اینطور نیست. بعضی اوقات برخاست ناجور است ، یا او کاملاً به علامت برخورد نمی کند. این مقاله تأکید می کند که رفتن به مریخ نیز توازنی در موفقیت فنی و تسلط بر شرایط جسمی و روحی مورد نیاز سفرهای فضایی طولانی مدت خواهد بود.
دور
همانطور که بازیگران و عوامل فیلم در جاهای دیگر تیراندازی می کنند ، من ، بهمراه یک خبرنگار دیگر از خبرنگاران ، می توانم در قسمت محل خدمه پرسه بزنم. در اتاق های کوچک با دیوارهای خاکستری سفید و زیبایی که شباهت زیادی به هواپیما ندارد ، جلوه های شخصی شخصیت ها با رول های نوار ، دفترچه های ماموریت و انواع ابزارها مخلوط می شود. در اتاق اما عکس هایی از دختر و همسرش و یک مجسمه فضانورد وجود دارد. در اتاق گیاه شناس Kwesi (با بازی Ato Essandoh) ، یک کتاب مقدس و یک کارت پستال از درختی با برگهای صورتی وجود دارد.
ساختن فضای مجموعه.
Diyah Pera / Netflix
این نمایش براساس مقاله 2014 Esquire به همین نام ، درباره فضانورد ناسا اسكات كلی ، كه یك سال را در ایستگاه فضایی بین المللی گذراند ، ساخته گردیده است. در این مقاله ، کریس جونز ، نویسنده ، تجربه کلی را در دوره قبلی حضور در ISS بازگو می کند و می فهمد که خواهر شوهرش ، گابی گیفوردز ، نماینده کنگره ، مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.
“جونز نوشت:” به دلیل دوری اش ، احساس كفر بیش از آنكه در دیگران باقی بماند حفر كرد و شاید همین امر باعث گردید كه سازگاری به انعطاف پذیری تبدیل شود ، گویا او با همه امیدوارم که واقعیت دیگری ممکن است واقعیت داشته باگردید. “
بازیگران که هیچ یک از اهالی منطقه ونکوور نیستند ، تجربیات خود در مورد دور بودن از خانه را بیان می کنند ، حتی اگر هنوز روی کره زمین باشند.
ری پانتانکی ، بازیگر رام آریا ، فضانورد هندی ، به خاطر می آورد که مقاله سوار بر هواپیما را در روزنامه در مورد تنهایی پاره کرد. اسندوه 80 سالگی پدرش را در غنا از دست داد. مارک ایوانیر ، بازیگر میشاپوپوف ، فضانورد روسی ، روزی ساعاتی را در حالی که عرق نکرد ، همسر و دو دخترش تلفن هایشان را جواب نمی دادند. مطمئناً چیزی بسیار اشتباه بوده است. (مهربانانه ، این مسئله زمان ضعیف بود و همه خوب بودند.)
چه به عنوان بازیگر و چه به عنوان شخصیت هایی که آنها را بازی می کنند ، در کانادا یا هزاران مایل به فضا ، اسندوه به این مهم ، شاید ابتدایی ترین گرایش بشر ، رسید: [19659010] “ما انسانها ، ما یک حیوان اجتماعی هستیم و به یکدیگر احتیاج داریم ،” بنابراین ، وقتی خانواده واقعی خود را نداشته باشیم ، خانواده می سازیم. ”
منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.