هیلاری سوانک انواع جوراب های با مضمون فضایی را در اختیار دارد. بعضی ها ستاره دارند ، بعضی ها سیارات.
او جوراب بافی کیهانی را خریداری کرد زیرا مایک ماسیمینو ، فضانورد ناسا در زندگی واقعی به جوراب های بامزه تبدیل گردیده است و به نظر می رسید دقیقاً همان نوع لمس انسانی او که هنگام بازی در نقش فرمانده اولین سفر به مریخ در فضای جدید 10 قسمته نتفلیکس می خواست ، درام دور
“من فکر کردم ،” این انسانیت است ، همانجا است “، http://www.cnet.com/ می گوید” سوانک ، پای خود را روی میز بلند می کند ، و مخلوط مغز و شوخ طبعی ماسیمینو را هنگام نشان دادن کفش های آسمانی خود توصیف می کند.
دور ، اکنون ، فضانورد بسیار موفق سوانک اما گرین و خدمه بین المللی او را دنبال می کند زیرا آنها از زندگی خود در کره زمین به آینده ای ناشناخته در سیاره سرخ دورتر و دورتر می روند. اما ، مادر از یک دختر نوجوان و همسر مهندس ناسا ، با خانواده سخت گیر خانواده اش در زمین و کارش در زمینه تاریخ سازی دست و پنجه نرم می کند.
در ژانویه ، در ونکوور پیش از همه گیری ، سوانک و همبازیانش بسیار روی زمین هستند. آنها در یک میز در حیاط پشتی مجموعه ای برای خانه خانواده سبز نشسته اند ، در مقابل کلاه فرنگی که احتمالاً مورد تأیید Chip و Joanna Gaines است. از طریق پنجره ها ، فضای داخلی مفهوم باز را می بینم ، یک ضد زنگ یخچال استیل ، و تمام شانس و پایان خانواده ها را جمع می کند و می گذارد در خانه هایشان بازیگران در مورد بخشهایی از گرایش بشر صحبت می کنند که در مسیر مریخ گرفته یا رها می شوند. به اندازه کافی مناسب ، آنها به یک سفینه فضایی-گاه به گاه پوشیده گردیده اند – پیراهن های آستین بلند تک رنگ و شلوار بلند نسخه فضای ورزشی.
اجتناب ناپذیر ، به عنوان چیزی درام در محل کار توصیف خواهد گردید. اما با همکارانی سروکار دارد که همیشه به اقتدار او احترام نمی گذارند ، شایعه می کنند ، که نظرات خود را در مورد روابط خانوادگی از فضا دارند – نه به این دلیل که هر یک از آنها افراد خوب یا بد هستند ، بلکه دقیقاً به دلیل آدم بودن آنها هستند. ماه ها که در یک سفینه فضایی فرو رفته ایم ، نظرات راهی برای برخورد با یکدیگر دارند. و در اولین قسمت هنگامی که یک بحران سلامتی به خانواده نزدیک اما مراجعه می کند ، او باید مادر بودن و فضانورد بودن را انتخاب کند.
سوانک می گوید: “من فکر می کنم در یک [cultural shift] هستیم” زمان فعلی “این برابری است ، و ما همه در محل حاضریم تا هر ر dreamیایمان را صرف نظر از جنسیت ، فرق ، نژاد ، و یک زمان هیجان انگیز انجام دهیم ، و هنوز هم این الگوهای قدیمی و قدیمی را داریم فکر کردن. “
در یک اتاق کنفرانس در استودیوی کانادا ، خالق اندرو هیندراکر (کلاه سیاه و گره ای از ناسا پوشیده بود) و جسیکا گلدبرگ ، مجری برنامه ، در مورد تضاد مشکلات زمینی آشنا و آینده ای که هنوز در بسته های پلاستیکی است ، صحبت می کنند.
گلدبرگ می گوید: “هر قسمت مربوط به این كشش است.” “شما عاشق کار خود هستید و خانواده خود را دوست دارید و هر دو را می خواهید ، و این برای مردها هرگز مسئله ای نبوده است.”
خارج از سیم (19659016) در دنیای واقعی ، ناسا نگاه خود را به دهه 2030 برای یک مأموریت سرنشین دار به مریخ. و تقریباً از اواخر قرن ، طبق گفته گالوپ ، درصد فزاینده ای از آمریکایی ها از ارسال انسان به مریخ حمایت می کنند – 53 درصد از سال 2019.
از آنجا که Away در چیزی شبیه به امروز اتفاق می افتد ، دنیایی که ایجاد می کند هم آشنا و هم دور است.
در یک گوشه تاریک استودیوی عظیم ، بلافاصله متوجه هیزم خارج گردیدن خدمه آنها نمی شوم سفینه فضایی ، اطلس. من می توانم از طریق ماژول فرمان ، یک منطقه گنبدی شکل با یک کنسول صفحه نمایش و پنج صندلی با پایه های خم گردیده به عقب برگردم. البته این یک مجموعه است ، اما اینکه یک مشت انسان را به بالای یک موشک قدرتمند بچسبانیم و آنها را به سمت ذره ای کوچک در آسمان بفرستیم ، چه دورنمای تقریباً خارق العاده ای را به خانه منتقل می کند.
در این بین ، سوانک و خدمه در منطقه مشترک کشتی آویزان گردیدند. سگ او ، مخلوطی از چیواآوا که به درستی مون نامیده می شود ، در آغوش او نشسته و خوشبختانه از آنچه می گذرد خبر ندارد.
گذشته از برخی از شگفتی های رایانه ای که این نمایش ارائه می دهد ، مانند یک پایه ماه ، توجه عملی هر نمایش فضایی یا فیلم را باید در نظر گرفت: جاذبه صفر.
هیلاری سوانک از روی سیم های مجموعه Away آویزان می شود.
Diyah Pera / Netflix
به طور مشهور ، رون هوارد صحنه هایی را برای آپولو 13 در اصطلاح “دنباله دار استفراغ” ناسا ، هواپیمای KC-135 شلیک کرد که با بالا رفتن و فرو رفتن می تواند در واقع به بی وزنی برسد.
دور قرار دادن بازیگران بر روی سیم هایی که در طول تولید پس از رنگ آمیزی می شوند ، تصمیم می گیرد. دو هفته قبل از عکسبرداری از بازیگران و سازندگان “بوت کمپ فضانورد” طول کشید ، تا یاد بگیرند که چگونه هسته و گلوت آنها می تواند به تعادل و هدایت حرکات آنها کمک کند.
ویویان وو ، بازیگر فضانورد چینی لو وانگ ، كاملاً مطمئن است كه این بهترین شكلی است كه او تا به حال داشته است ، حتی اگر در اوایل ، اندام های تحتانی تمایل داشت كه گاه به گاه بی حس شود.
اگر گرانش صفر بدون زحمت باگردید ، سیمها همه تلاش می کنند.
وو می گوید: “این جالبترین چیز است ، اما بازیگری را بسیار سخت می كند.”
هیندراکر خاطرنشان می کند که یکی از دلایلی که اطلس به راحتی اتاق های خدمه را با جاذبه شبیه سازی گردیده ارائه می دهد این است که به بازیگران کمی استراحت دهد. او می گوید: “[It] به بازیگران ما اجازه می دهد صحنه های واقعاً احساسی را بازی كنند نه روی سیم هایی كه دور آن شناور هستند.”
در صحنه ای از فضای مشترک کشتی ، بازیگران را می بینم که چندین بار نیاز دارند که سوانک به وانگ منتقل شود ، دستگاهی را به او تحویل دهد ، یک نگاه معنی دار عوض کند و دور شود. ساده به نظر می رسد اما اینطور نیست. گاهی اوقات برخاست ناجور است ، یا او کاملاً به علامت برخورد نمی کند. این امر تأکید می کند که رفتن به مریخ نیز توازنی در موفقیت فنی و تسلط بر شرایط جسمی و عاطفی مورد نیاز در سفرهای طولانی مدت فضایی خواهد بود.
دور
همانطور که بازیگران و عوامل فیلم در جاهای دیگر تیراندازی می کنند ، من ، بهمراه یک گزارش دیگر گزارشگران ، می توانم در مجموعه محلهای خدمه پرسه بزنم. در اتاق های کوچک با دیوارهای خاکستری سفید و زیبایی که شباهت زیادی به هواپیما ندارد ، جلوه های شخصی شخصیت ها با رول های نوار ، کتابچه های راهنمای ماموریت و انواع ابزارها مخلوط می شود. در اتاق اما عکس هایی از دختر و همسرش و یک مجسمه فضانورد وجود دارد. در اتاق گیاه شناس Kwesi (با بازی Ato Essandoh) ، یک کتاب مقدس و یک کارت پستال از درختی با برگهای صورتی وجود دارد.
ساختن فضای مجموعه.
Diyah Pera / Netflix
این نمایش براساس مقاله 2014 Esquire به همین نام ، درباره فضانورد ناسا اسكات كلی ، كه یك سال را در ایستگاه فضایی بین المللی گذراند ، ساخته گردیده است. در این مقاله ، کریس جونز ، نویسنده ، تجربه کلی را در دوره قبلی حضور در ISS بازگو می کند و می فهمد که خواهر شوهرش ، گابی گیفوردز ، نماینده کنگره ، مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.
“جونز نوشت:” به دلیل دوری ، احساس كفر بیش از آنكه در دیگران باقی بماند حفر گردید و شاید همین امر باعث گردید كه سازگاری به انعطاف پذیری تبدیل شود ، گویا او آخرین كسی است كه با امیدوارم که واقعیت دیگری ممکن است واقعیت داشته باگردید. ”
ری پانتانکی ، بازیگر رام آریا ، فضانورد هندی ، به خاطر می آورد که مقاله سوار بر هواپیما را در روزنامه در مورد تنهایی پاره کرد. اسندوه 80 سالگی پدرش را در غنا از دست داد. مارک ایوانیر ، بازیگر میشاپوپوف ، فضانورد روسی ، روزی ساعاتی را در حالی که عرق نکرد ، همسر و دو دخترش تلفن هایشان را جواب نمی دادند. مطمئناً چیزی بسیار اشتباه بوده است. (مهربانانه ، این مسئله زمان ضعیف بود و همه خوب بودند.)
چه به عنوان بازیگر و چه شخصیت هایی که آنها را بازی می کنند ، در کانادا یا هزاران مایل به فضا ، اسندوه بر اساس این ، شاید ابتدایی ترین گرایش انسانی پیش رفت:
“ما انسانها ، ما یك حیوان اجتماعی هستیم و به یكدیگر احتیاج داریم ،” بنابراین ، وقتی خانواده واقعی خود را نداشته باشیم ، خانواده می سازیم.
اکنون در حال پخش است: این را تماشا کنید:
خبرهای جدید برای سپتامبر 2020
4:49
منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.