یک بررسی Quiet Place II: دنباله ای هوشمند و پر تنش از سکوت لذت می برد

2021-05-30
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

گوشهای خود را دنده بگیرید.


پارامونت

گوش فرا دهید. سرانجام قسمت آرام مکان دوم اینجا است ، و در عصر همه گیری حتی گفته های بیشتری دارد. دنباله فیلم ترسناک و بی صدا با نویسندگی و کارگردانی جان کرازینسکی ، با حضور امیلی بلانت و سیلیان مورفی روی صفحه ، با تعلیق کاملاً شگفت انگیز پر گردیده است ، اگرچه در فیلم اول از سال ۲۰۱۸ آنقدرها که انتظار دارید گسترش نمی یابد.

در ابتدا برای مارس ۲۰۲۰ برنامه ریزی گردیده بود ، A Quiet Place Part II تنها چند روز با سینماها فاصله داشت که COVID برنامه های سینمایی را منفجر کرد. بیش از یک سال بعد ، من فیلم را در تئاتر با فاصله اجتماعی و اقدامات غربالگری سلامت دیدم و شما باید دستورالعمل ها و محدودیت های محلی را در منطقه خود بررسی کنید. مانند بسیاری از پرفروش ترین های امسال ، این فیلم به زودی در دسترس خواهد بود و در ماه ژوئیه پارامونت پلاس را می زند (اما نه HBO Max ، ببخشید). به دنیایی برمی گردد که در آن بیگانگان شنونده خوبی هستند و کوچکترین سر و صدایی می تواند باعث مرگ شود. امیلی بلانت از فیلم اول بازگشت ، در حالی که می جنگید تا یک پا را جلوی پای دیگر بگذارد ، به عنوان یک مادر پس از زایمان کبود و متزلزل است و درب خود را روی درد و از دست دادن نگه می دارد. این ترکیبی آزار دهنده از غم و اراده است ، و عذاب وحشتناک دیدن فرزندان شما را در درد تداعی می کند.

Millicent Simmonds یک پیشگام قوی است دختر مصمم است که ناشنوایی خود را به یک مزیت تبدیل کند. عزم او برای فراتر رفتن و فراتر رفتن از ماجرا ، آزمایش احتیاط والدین عزیزانش است. در همین حین ، نوح جوپ از نظر انجام کارهایی که به نظر می رسد نوعی بدآموزی است ، انتهای آن را می گیرد ، اما بازیگر تجربه یک بچه ترسناک را در دنیای ترسناک می فروگردید.

در یک بازیگر مخصوصاً زیرک ، سیلیان مورفی به عنوان شخصیت جدید پدر جانشین جان کراسینسکی می شود. شاید این مقدار Peaky Blinders باگردید که من در حین قفل کردن از بین بردم ، اما مورفی فقط با نشان دادن تنش زیادی ایجاد می کند. او در یک بازی لیگ کمی به معنای واقعی کلمه به عنوان یک پدر سرحال معرفی می شود و هنوز هم می تواند عرق سردی از ناراحتی ایجاد کند. ستاره ۲۸ روز بعد ، Inception و Dunkirk چنین ابهامی و نوسان بالقوه را برای هر نقشی به ارمغان می آورد ، او دقیقاً مخالف قابلیت اطمینان پدرانه کراسینسکی است.

سیلیان مورفی از پرده ها به ناشنوایی می رود.


پارامونت

مانند فیلم اول ، طراحی صدا کلید اصلی است و با مهارت انجام گردیده است. از آغاز آشفتگی ، فیلم ماهرانه بین قتل عام پر سر و صدا و سکوت ناخن جویدن جابجا می شود ، گرچه به اندازه فیلم اول در اطراف چشم انداز بی صدا دختر ناشنوا ساخته نگردیده است. آنچه نوآورانه و منحصر به فرد بود ، در اینجا به آرامی به کار گرفته می شود ، اگرچه کراسینسکی بالاتر از آن نیست که ترس از ترس پرش ارزان قیمت را برای جلوگیری از انگشتان پا انجام دهد.

در صورت وجود ، این سفر دوم نشان می دهد این فیلم ها چیزی فراتر از طراحی صدای جذاب نیستند. فیلمبرداری پولی مورگان با طراحی صدا و موسیقی به زیبایی ازدواج می کند. در سخت ترین لحظات ، دوربین با بی دلیلی خزیده می شود ، قاب با حرکتی آزار دهنده و آهسته پر می شود و در اوج آن برش متقاطع بین رشته های مختلف داستان عصبی-شکننده ایجاد می شود تا تنش را از بین ببرد. یک عکس عالی وجود دارد که دوربین از بالای آن به یک شخصیت وحشت زده می چرخد ​​، یک زاویه ناخوشایند که تصاویر را با صدا مخلوط می کند تا شما را در گمراهی و ترس شخصیت غرق کند.

اگرچه قبل از همه گیری کاملاً تصور گردیده است ، اما فیلم های مکان آرام در عصر COVID طنین جدیدی به خود گرفت. این فاجعه با گزارش های مبهم و سوly تعبیر اشتباه اخبار چین آغاز می شود ، قبل از اینکه به طور چشمگیری به خانه نزدیک شود. زنده ماندن به کوچکترین و ساده ترین اقدامات احتیاطی بستگی دارد. خانواده که عادت کرده اند در حباب خود حبس شوند ، اولین قدم های آزمایشی خود را برمی دارند ، وقتی که آنها باید بدون اینکه دست به چیزی بزنند به عنوان بی ضررترین اشیا and و بیشترین اصرارهای روزمره ، در دنیا خزند. و همان اندازه که تهدید به خودی خود بد استرس مداوم در مورد واکنش دیگران است.

با پرسیدن اینکه مردم چگونه به آن تهدید پاسخ می دهند ، قسمت ۲ قدم به قلمرو ژانر پس از آخرالزمانی آشنا تر می گذارد. چه چیزی برای زنده ماندن لازم است؟ آیا همدلی و امید می تواند دوام بیاورد یا اینکه صرفه جویی در پوست به معنای از دست دادن انسانیت است؟ اینها همه س familiarالات آشنا از فیلمهای زامبی و مواردی از این دست است و A Quiet Place II تلاش زیادی برای تصور آنچه در جهان گسترده تر گردیده انجام نمی دهد بنابراین از مقایسه با سایر جوامع پس از آخرالزمان دور می زند.

به عنوان مثال لذت برنامه تلویزیونی The Walking Dead دیدن اجتماعات مختلفی است که با روشهای بسیار متفاوت کنار می آیند و از نو بازسازی می شوند. اما A Quiet Place Part II از دنیای داستان منحصر به فرد خود بهره نمی برد. دنباله به جای بزرگتر گردیدن ایده اصلی کشیده می شود. این ایده خوبی است ، اما هنوز فقط یک ایده است.

قسمت ۲ از طیف وسیع تری از محیط ها برای قطعات تنظیم گردیده بیشتر عصب کشی استفاده می کند. اما سرانجام این تنها با اشارات مبهم در مورد علل یا پیامدهای آخرالزمان شنیداری ، جهان سازی را نابود می کند. شما ممکن است انتظار داشته باشید که یک دنباله ویژگی مخلوق از یک هیولای بزرگتر و بدتر از هیولاها بالاتر رود – آنها اکنون پرواز می کنند! – اما این گردش دوم بیشتر از آنکه تگردیدید شود ، یک ادامه است. اگر بعد از آن وقتی ضربان قلب به حالت عادی بازگشت ، به آن فکر می کنید ، داستان بدون معرفی هیچ پیچ و تاب عمده ای برگردانده می شود ، و نه یک صدای بلند ، با یک زمزمه پایان می یابد. (در اینجا پایان توضیح داده گردیده است ، با اسپویلر!)

مانند اولین سفر ، این دنباله از برخی جنبه ها می خواهد کیک خود را بخورد و آن را نیز بخورد. در هر دو فیلم حضور یک کودک به عنوان یک مشکل بزرگ تنظیم گردیده است زیرا کنه کوچک هر لحظه می تواند غیرقابل کنترل فریاد بزند. اما در حالی که کرازینسکی از انداختن برخی موانع وحشیانه بر سر شخصیت های غیر نوزاد خوشحال است و محافظت از کودک عامل اصلی کاراکترها است ، اما این فیلم خطری را که یک کودک در حال جیغ کشیدن ایجاد می کند دنبال نمی کند. درخشانی از وحشت ناخوشایند مکعب وجود دارد ، اما این فیلم در پایان دور تا دور آنها نوک انگشتان خود را حفظ می کند تا در سمت راست مخاطبان توده ای باقی بماند.

قسمت ۱ با نشان دادن خانواده ای که قبلاً برای زنده ماندن از این فاجعه خاص مجهز گردیده بود ، هیجان خود را پیدا کرد. این ورودی دوم فرصتی را برای آشکار کردن نحوه زنده ماندن و برقراری ارتباط دیگران بدون مهارتهای خاص از دست می دهد. هنوز هم ، با نشان دادن شخصیت هایی که راه حل های توانمند و خلاقانه ای برای وضعیت وحشتناک ارائه می دهند ، لذت های فیلم اول را ایجاد می کند. آنها اشتباه می کنند اما هرگز فقط کارهای خنگ را فقط برای پیشبرد نقشه انجام نمی دهند. مطمئناً ، اگر مردم مرتباً میزهای خود را مرتب می كردند ، شانس بیشتری داشتند و چرا سرنوشت بشریت به یك سرنخ رمز آلود متصل است؟

خوب ، بنابراین مانند فیلم اول ، راه حل های مختلفی كه شخصیت ها اتخاذ می كنند ممکن است در موشکافی تحمل نکند. (چرا آنها فقط کنار آبشار زندگی نمی کردند؟) اما در حال حاضر احساس رضایتمندی هوشمندانه و باورپذیری می شود. متین و اقتصادی و در عین حال کاملاً تحقق یافته ، فیلم ماهرانه از صحنه های پیچیده و بازده های ناگهانی ساخته گردیده است. هر مکان امن خطر خاص خود را دارد ، هر راه حلی مشکلات خاص خود را دارد و هر انتخابی شما را آزار می دهد.

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
سرور ابری ایران ابرسیگما
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت