۲۰۲۲ Acura MDX Type S به عنوان وسیله نقلیه بسیار جذاب پشتیبانی Pikes Peak معرفی می شود

2021-06-17
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 2022-acura-mdx-type-s-pikes-peak-tlx-nsx-113

این تنظیم خوبی است.


Acura

روز پنجشنبه Acura رسماً از MDX Type S رونمایی کرد ، نسخه عملکرد مورد انتظار کراس اوور سه ردیفی که دوباره طراحی گردیده است. MDX Type S جدید به عنوان یک وسیله نقلیه یدک کشی برای یکی از سدان های اصلاح گردیده TLX Type S که Acura در تاریخ ۲۷ ژوئن در صعود تپه Pikes Peak امسال بازی می کند ، خدمت می کند و از کل فروشگاه تیم در ریموند ، اوهایو.

آکورا در سال گذشته در واقع دو تصویر از MDX Type S منتشر کرد ، اما این تنها یک عکس از عقب و یک عکس از داخل بود که داشبورد را نشان نمی داد ، بنابراین این بهترین نگاه ما به عملکرد SUV. تیپ S با سپر جلو جدید با ورودی های هوای بزرگتر و الگوی جلوپنجره بازتر ، نوک اگزوز چهار محفظه دیفیوزر عقب عمیق تر ، چرخ های ۲۱ اینچی که از لاستیک های چسبناک تر و تزئینات بیرونی محو گردیده استفاده می کند. عالی به نظر می رسد.

 2022 Acura MDX

ما عاشق یك SUV زرد هستیم.


Acura

MDX Type S مجهز به موتور توربوشارژ جدید Acura 3.0 لیتری V6 است که همان پیشرانه TLX Type S است. در MDX 355 اسب بخار قدرت و ۳۵۴ پوند فوت گشتاور تولید می کند که با سدان مطابقت دارد و Acura می گوید حداکثر ظرفیت یدک کشی ۵۰۰۰ پوند دارد. MDX Type S به صورت استاندارد با گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک و سیستم All-Wheel-Drive سوپر هندلینگ بردار گشتاور Acura ارائه می شود. از دیگر موارد به روزرسانی گردیده می توان به ترمزهای جلوی برمبو ، تنظیم تعلیق جلو دو استخوان بازو و حالت درایو اسپورت پلاس اشاره کرد. آکورا می گوید اطلاعات بیشتر در مورد MDX Type S در اواخر امسال نزدیک به تاریخ فروش آن اعلام خواهد گردید. ما انتظار داریم که Type S از حدود ۶۰،۰۰۰ دلار شروع شود.

سال گذشته Acura دو سدان TLX را به Pikes Peak آورد ، كه هر دو مدل چهار سیلندر بودند و نمونه اولیه Type S به عنوان ماشین سرعت. امسال این شرکت در حال پیشرفت است و دو مدل TLX Type S و همچنین دو ابرخودروی NSX را در صعود تپه به نمایش می گذارد. TLX Type S با کلاس تعلیق فعال ، بال بزرگ عقب و چرخ های مسابقه ای ۱۹ اینچی HRE با لاستیک های نرم و براق Pirelli در کلاس Exhibition شرکت می کند. همچنین دارای ECU مجدد و ۳۰۰ پوند از ماشین خارج گردیده است. این یکی توسط جردن گیتار ، که در بخش توسعه شاسی Acura کار می کند و محصولات Acura را از سال ۲۰۱۸ رانندگی می کند ، رانده خواهد گردید.

یک NSX با مشخصات تولید و نزدیک به انبار نیز توسط Nick Robinson ، مهندس تحقیق و توسعه Acura که در سال ۲۰۱۵ کلاس خود را در یک موتورسیکلت هوندا برنده گردید و کلاس Time Attack 1 خود را کسب کرد ، در کلاس نمایشگاه رانندگی خواهد کرد در یک مدل تولیدی NSX در سال ۲۰۱۶ ، در سال ۲۰۱۷ مجدداً برنده گردید و در سال ۲۰۱۸ رکورد محرک چرخ جلو را ثبت کرد. NSX دیگر در کلاس Time Attack 1 توسط برادر نیک جیمز رابینسون هدایت می شود ، پیش از این ۱۰ بار در Pikes Peak شرکت کرده و سال گذشته با NSX رکورددار خودروهای تولیدی ترکیبی گردیده است. NSX وی دارای یک فضای داخلی محکم برای لاغری ۲۰۰ پوندی ، لاستیک های Pirelli R-مرکب ، تقسیم جلو و بال عقب و توربوشارژهای بزرگتر است که قدرت آن را به ۶۲۵ اسب بخار می رساند.

سرانجام TLX دوم وجود دارد که در بخش باز که توسط جاستین لومبارد ، مهندس آکورا هدایت می شود و پیشتاز برنامه Pikes Peak شرکت است. این نوع S دارای توربوشارژر بزرگتر ، سیستم خنک کننده به روز گردیده و تنظیم مسابقه برای موتور ، سیستم انتقال قدرت و سیستم AWD است. همچنین سیستم تعلیق پایین تر ، ترمزهای مسابقه ای و چرخ های ۱۹ اینچی HRE بر روی پیچ های پیرلی وجود دارد. Acura همچنین با از بین بردن بیشتر فضای داخلی و اضافه کردن مواردی مانند کاپوت فیبر کربنی ، بیش از ۶۰۰ پوند وزن کم کرد و دارای شکاف جلو ، بال بزرگ عقب و سایر پیشرفت های آیرودینامیکی است که توسط شبیه سازهای تحقیق و توسعه Acura بهینه گردیده است.

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت