سری مسابقه های Airspeeder eVTOL اولین پرواز تاریخی را انجام می دهد

2021-06-18
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

Airspeeder Alauda Mk3 اساساً یک مسابقه دهنده غلاف کوادکوپتر با هدایت ربات است.


Alauda Aeronautics

بیرون بردن هر سری مسابقه ای جدید یک کار دشوار است. مقرراتی برای توسعه ، سرمایه گذاران به دادگاه ، تسهیلات قرارداد ، اسپانسرهای صف و رانندگان ستاره برای امضا وجود دارد. این همه خوب و خوب است ، اما اگر بخواهید یک سری کاملاً جدید را به معنای واقعی کلمه را از زمین خارج کنید – همانطور که در حال شروع یک مسابقات اتومبیلرانی جدید در هوا هستید ، چه می کنید؟ و اگر این کار را با هواپیماهای کاملاً جدید و هنوز اثبات نگردیده انجام می دهید ، چه می کنید؟ این مسیر هیجان انگیز و چالش برانگیز پیش روی افراد در Airspeeder ، سازمان دهنده EXA ، یک سری مسابقه پرواز الکتریکی نوپا است. روز پنجشنبه ، تیم اعلام کرد که به یک مرحله مهم رسیده اند: پرواز واقعی.

اولین پروازهای Alauda Aeronautics Mk3 ، یک مولتی کوپتر برقی عمودی برقی که به تازگی توسعه یافته است ، در صحرای استرالیای جنوبی تحت نظارت کشور انجام گردید. سازمان ایمنی هواپیمایی کشوری. با طرحی که گفته می شود از ماشین های مسابقه ای فرمول دهه های ۱۹۵۰ و ۶۰ الهام گرفته گردیده است ، آزمایش آزمایشی Alauda Mk3 از راه دور کنترل می گردید.

این طرح خواستار راه اندازی بعدی یک سری مسابقات هوایی اضافی با خلبان Alauda Mk4 است. وسایل نقلیه ، همانطور که وب سایت Airspeeder ادعا می کند این سازمان “اولین سری مسابقه ای جهان برای اتومبیل های برقی پرنده با سرنشین” خواهد بود. با این حال ، ایرسپیدر می گوید این سری اولیه EXA متشکل از “حداکثر چهار تیم با دو خلبان از راه دور برای هر تیم” خواهد بود که سه رویداد بعد از آن در سال ۲۰۲۱ در سراسر جهان برنامه ریزی می شود – یک بازه زمانی به ظاهر فوق فشرده هنگام اتمام اولین پروازهای آزمایشی در اواسط راه

جالب اینجاست که سری Exa شامل خلبانان رباتی می شود که از خلبانان واقعی انسان دستورالعمل های دیجیتالی دریافت می کنند و از این طریق از طریق یک واسطه سیلیکون و سروو این ماشین های مسابقه ای را که از یک طرف آماده گردیده اند ، اداره می کنند. هدف فقط تهیه یک آواتار داخلی نیست ، بلکه نشان دادن و یادگیری این است که چگونه “حرکت انسان دینامیک و عملکرد را تعیین می کند” تا در نهایت در سال ۲۰۲۲ به هواپیماهای واقعی مسابقه ای با استفاده از انسان برسد.

این اندازه های کامل ، دوچرخه سواران eVTOL مانند پهپاد شامل فناوری رادار و لیدار برای اطمینان از مسابقات بسیار نزدیک و در عین حال ایمن خواهند بود و Airspeeder تصور می کند که مسابقات می تواند در هر شرایطی از جمله یخ و برف یا در وسط بیابان های داغ پرواز کند. . خلبانان رقیب در اطراف “مسیرهای آسمان” با واقعیت افزوده مسابقه می دهند و مخاطبان می توانند هماهنگ با پخش مستقیم مسابقات باشند ، برخلاف بسیاری از ورزشهای امروزی.

طبق گفته شرکت ، اینها تمام الکتریکی ، فیبر کربن هواپیماهای جسمی امکان تغییر باتری را در پیت استاپ در کمتر از ۲۰ ثانیه فراهم می کنند و آنها نیز باید در هوا سریع باشند. سرعت شتاب صفر تا ۶۲ مایل در ساعت در ۲٫۸ ثانیه است و حداکثر سرعت آن در قلمرو ۱۲۵ مایل در ساعت است.

اگر Airspeeder در این باره حرفی برای گفتن داشته باگردید ، این هواپیمای بدون سرنشین eVTOL به زودی جای خود را به مسابقات هوایی خلبانی واقعی می دهد.


Alauda Aeronautics

Airspeeder ویدیویی از اولین پرواز Alauda Mk3 را که در بالا قابل مشاهده است ، به گردیدت تولید کرده است. (امیدوارم این سازمان فیلم های دیگری را منتشر کند تا بتوان درک بهتری از پیشرفت این وسایل نقلیه به خصوص با توجه به برگزاری مسابقات نخست این سری در سال جاری به دست آورد.)

هدف Alauda استفاده از این مسابقات pod-racerlike به عنوان یک آزمایشگاه برای سرعت بخشیدن به توسعه و تجاری سازی فناوری تاکسی هوایی / “ماشین پرنده” است ، یک زمینه با رگردید سریع که توجه خودروهای سنتی مانند “جنرال موتورز” را به خود جلب می کند – و دلارهای سرمایه گذاری. کادیلاک ، هیوندای و استلانتیس .

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت