۲۰۲۲ لوتوس امیرا فاش کرد: آخرین اتومبیل اسپورت با احتراق داخلی لوتوس

2021-07-07
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

Emira عالی به نظر می رسد.


لوتوس

اولین اتومبیل اسپرت واقعاً جدید لوتوس در بیش از یک دهه گذشته در اینجا حضور دارد و آن چیزی فراتر از یک نمونه دیگر از الیز است. Emira نامیده می شود ، در اصل جایگزین Elise ، Exige و Evora در صف لوتوس می شود و این آخرین اتومبیلی خواهد بود كه لوتوس را با موتور احتراق داخلی می سازد. Emira آغاز پایان یک دوره است – نه فقط برای لوتوس بلکه به طور کلی برای اتومبیل های اسپرت غیرالکتریکی – و اکنون که اولین عکس ها و جزئیات را هضم کردیم ، به نظر می رسد ارسال خوب لعنتی است. [۱۹۶۵۹۰۰۴] Emira مانند لوتوس به نظر می رسد ، و بسیاری از طراحی های آشکار از هایپر اتومبیل Evija هایپرکای و Elise و Exige خارج گردیده است. قسمت جلویی آن دارای چراغ های جلوی LED عمودی است که به ورودی های جذاب کاپوت سرازیر می شوند ، در حالی که سپر جلوی براق یادآور مدل بعدی Exige است. پیمایش کناری نسخه کم رنگی از آنچه Evija در اختیار دارد است و سطح کناری از هر زاویه ای نمایشی به نظر می رسد. در عقب چراغ های عقب باریک J شکل ، یک دریچه در هر طرف و یک پخش کننده برجسته با یک جفت نوک اگزوز گرد وجود دارد. من عاشق یک ظاهر طراحی گردیده امارا هستم. این احساس تازه و مدرن است در حالی که هنوز نشانه های طراحی کلاسیک لوتوس را به اندازه کافی حفظ کرده است.

تأثیر بسیار زیادی Evija در یک ظاهر طراحی گردیده است.


Lotus

این اتومبیل سوار معماری اتومبیل ورزشی لوتوس می شود ، که کاملا جدید است اما از همان استفاده می کند ساختاری آلومینیوم اکسترود گردیده بدون استخوان به عنوان Elise و Evora. Emira با طول ۱۷۳٫۷ اینچ تقریباً دو فوت بیشتر از Elise و بیش از نیم اینچ بیشتر از Evora است – و تقریباً یک اینچ بیشتر از Porsche Cayman است. عرض آن ۷۴٫۶ اینچ ، حدود ۷ اینچ بیشتر از Elise و یک زوج اینچ بزرگتر از Evora و Cayman است ، و در حالی که ارتفاع ۴۸٫۲ اینچی امارا باعث می شود تا ۴ اینچ از Elise بلندتر باگردید ، اما در اصل با Evora مطابقت دارد و چند اینچ است پایین تر از Evora. در حالی که الیز قدیمی سقف تارگای قابل جابجایی داشت ، Emira به گردیدت یک کوپه سخت است – اگرچه ممکن است یک نسخه رودستر اتفاق بیفتد – و گلخانه آن کاملا شبیه به Evora است ، با سقف سیاه و روکش موتور شیشه ای.

Emira هنوز یک فضای داخلی متمرکز بر راننده دارد ، اما نسبت به هر اتومبیل دیگری که از لوتوس دیده ایم بسیار بهتر است. این برند می گوید همه چیز از کیفیت ساخت و کیفیت تا فضای ذخیره سازی را بهبود بخشیده است. طراحی داخلی کاملاً ساده است ، دارای دریچه های هوای باریک و یک داش قفسه مانند است که به صفحات درب جریان دارد. جزئیات بسیار جالبی مانند کشیدن عجیب درب و پنجره های بزرگ اسپیکر وجود دارد ، و کنسول وسط شناور دارای دو عدد آبجکت واقعی (دارای شکاف یک تلفن بین آنها) و فضای ذخیره سازی در زیر آن است. عکس ها یک اتومبیل اتوماتیک را با شیفت الکترونیکی جالب (اما به نظر گیج کننده) نشان می دهد ، اما در اتومبیل هایی که دارای دفترچه راهنما هستند اتصال دنده به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.

سرانجام ، یک لوتوس با فضای داخلی مدرن!


لوتوس

یک خوشه سنج دیجیتال استاندارد ۱۲٫۳ اینچی و یک صفحه لمسی ۱۰٫۳ اینچی مرکز دارای یک سیستم عامل جدید است که در داخل کشور طراحی و توسعه یافته است ، اگرچه Android Auto و Apple CarPlay نیز استاندارد هستند. به نظر می رسد که همه لوازم جانبی منحصر به فرد لوتوس است و تنها کنترل های فیزیکی واقعی دکمه های آب و هوا و چند دکمه مربوط به آن ، یک سوئیچ حالت درایو ، یک دکمه تنظیم صدا و دکمه روشن گردیدن موتور با یک پوشش تلنگر است. فضای داخلی عکسها یک رنگ مشکی استاندارد است ، اما ترکیبی زیبا از چرم و آلکانتارا با سطوح لمسی نرم و دوخت کنتراست نارنجی وجود دارد.

لوتوس می گوید Emira برای راننده طراحی گردیده است تا از یک منظره عالی خارج شود اتومبیل ، خصوصاً به این دلیل که بسیاری از دارندگان ماشین را ردیابی می کنند و موقعیت رانندگی مانند ابرخودرو است. صندلی ها طراحی جدیدی هستند که باید راحت تر باشند ، مخصوصاً برای رانندگان بلند قد و کوتاه تر ، و تنظیم برق چهار طرفه استاندارد است در حالی که تنظیم ۱۲ طرفه در دسترس است. در حالی که هیچ صندوق عقب وجود ندارد ، فضای ذخیره سازی هم در پشت صندلی های داخل کابین و هم در یک قسمت باری در پشت موتور وجود دارد ، که دسته دوم می تواند مجموعه ای از چوب های گلف را در خود جای دهد.

در زیر آن موتور می توان یک Toyota V6 یا یک AMG توربو چهار.


لوتوس

این نسخه در ابتدا به عنوان یک مدل نسخه اول با نسخه محدود استفاده می شود که از موتور ۳٫۵ لیتری V6 سوپرشارژ منبع تغذیه تویوتا استفاده می کند ، همان واحدی که در Evora GT یافت می شود و با ۶ سرعته ارائه می شود. اتوماتیک یا دستی ۶ سرعته. در تابستان ۲۰۲۲ ، Emira گزینه دوم موتور را بدست خواهد آورد: توربوشارژ ۲٫۰ لیتری ۴ خطی ۴ مجهز به مرسدس-AMG. این موتور همان موتوری است که اتومبیل هایی مانند CLA45 از آن استفاده می كنند ، اما لوتوس سیستم ورودی و اگزوز هوا جدیدی به آن داده و آن را به صورت عرضی سوار كرده است. موتور توربو چهار فقط با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک دو کلاچه AMG ارائه می شود. هر دو موتور و هر سه سیستم انتقال قدرت به ایالات متحده وارد خواهند گردید.

مشخصات کامل هنوز منتشر نگردیده است ، اما لوتوس می گوید که Emira بسته به موتور بین ۳۶۵ تا ۴۰۵ اسب بخار قدرت تولید خواهد کرد. (در Evora GT V6 416 اسب بخار قدرت تولید می کند ، در حالی که چهار توربو در مدل های ۴۵ AMG بین ۳۸۲ تا ۴۱۶ اسب بخار قدرت تولید می کند.) لوتوس می گوید Emira در کمتر از ۴٫۵ ثانیه به سرعت ۶۲ مایل در ساعت می رسد و به حداکثر سرعت ۱۸۰ مایل در ساعت می رسد. لوتوس وزن سبک تر را در سبک ترین امارای زیر ۳،۱۰۰ پوند هدف قرار داده است ، یعنی دو صد پوند بیشتر از Evora GT. هر Emira با داشتن لاستیک های Goodyear Eagle F1 Supersport یا Michelin Pilot Sport Cup 2 به طور استاندارد چرخ های ۲۰ اینچی را دریافت می کند. لوتوس می گوید که Emira دارای بهترین پویایی در کلاس است در حالی که رانندگی روزانه آسان است و این تنها خودرویی است که هنوز دارای فرمان هیدرولیک است.

بسیاری از فن آوری های موجود برای یک لوتوس در کمترین.


لوتوس

Emira به راحتی پیشرفته ترین لوتوس از لحاظ فنی است ، Evija کنار. از ویژگی های استاندارد می توان به کروز کنترل ، حرکت بدون کلید ، سنسورهای پارک عقب ، آینه های تاشو برقی و برف پاک کن های حسگر باران اشاره کرد. این دستگاه با سیستم صوتی ۱۰ بلندگو KEF ، کروز کنترل تطبیقی ​​، ترمز اضطراری خودکار ، هگردیدار خروج از خط ، کمک تغییر خط ، هگردیدار ترافیک عقب و سنسورهای پارک عقب در دسترس است. بسته Lotus Drivers Pack می افزاید: کنترل پرتاب ، لاستیک های چسبناک و تنظیم شاسی سخت تر.

Emira در یک کارخانه کاملاً جدید در Hethel ، انگلیس ساخته خواهد گردید ، که دارای یک کارگاه رنگ آمیزی رباتیک و یک مجموعه اتوماتیک بدنه به صورت بخشی است. از ۱۳۸ میلیون دلار سرمایه گذاری اولین تحویل ها در بهار در سراسر جهان آغاز می شود و در حالی که هنوز قیمت ایالات متحده نداریم اماراتی زیر ۷۲۰۰۰ یورو شروع می شود که در حدود ۸۰ هزار دلار ترجمه می شود. اوه ، و در صورت تعجب ، “Eh-meer-ah” تلفظ می شود ، و ظاهراً کلمه ای است که در “زبانهای باستانی متعدد” یافت می شود که به معنی “فرمانده” یا “رهبر” است.

 http: // www. cnet.com/cepts19659024 برگزیدhttp://www.cnet.com/cepts19659025] اکنون در حال پخش: </span><br />
                        <span class= این را تماشا کنید:

امیر لوتوس جدید: آنچه که همه منتظر آن بوده ایم …



۲۶:۵۷

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت