بهترین دوچرخه برقی برای سال ۲۰۲۱

2021-07-07
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

حتی همین چند سال پیش ، دیدن یک دوچرخه رفت و آمد الکتریکی اتفاق نادری بود ، اما این روزها اگر امیدوار هستید که بتوانید از اثر کربن خود در هنگام چرخش در اطراف شهر خود بکاهید ، گزینه های بسیار خوبی وجود دارد.

همه ما آنها را دیده ایم – افرادی که با دوچرخه برقی (یا اسکوتر) در خیابان زوم می کنند و بدون مراقبت در جهان به جایی می روند که می روند. آنها به نظر می رسد که وقت زندگی خود را می گذرانند.

بازار رانندگی برقی در حال رونق است و در نتیجه ، ما باید توصیه های قابل رانندگی برقی خود را به دو دسته مختلف تقسیم کنیم: بهترین گزینه های دوچرخه برقی که در زیر می بینید و بهترین اسکوتر برقی و اسکیت بورد . بیشتر رانندگان در یک مسیر رفت و آمد از طریق بخش هایی از مرکز شهر منهتن ، مسیرهای دوچرخه سواری در اطراف پارک مرکزی یا مسیر دوچرخه سواری West Side Highway مورد آزمایش قرار گرفتند – توجه داشته باشید ، همه اینها در گروه “دوچرخه رفت و آمد” قرار می گیرند و ما توصیه نمی کنیم در تلاش برای عبور از زمین ناهموار یکی از این نوزادان است. آن را برای دوچرخه معمولی خود ذخیره کنید ، آن هم با لاستیک های مقاوم در برابر پنچری. به برخی از افراد اخیراً آزمایش آزمایشی داده گردیده است ، و برخی دیگر نیز قبل از همه گیری ویروس کرونا آزمایش کردیم.

اگر سوار بر دوچرخه سواری و دوچرخه برقی هستید ، حتماً با در نظر داشتن چندین دستورالعمل ، از در امان باشید . باتری خود را شارژ نگه دارید و این را عادت دهید که مرتباً لاستیک خود را چک کنید. با استفاده از دوچرخه و اسکوترهای قدیمی و مجهز به انسان ، فضای کافی بین خود و اتومبیل و سوار بر جای بگذارید. با احتیاط سوار شوید و رد شوید ، زیرا دوچرخه برقی سریعتر از دوچرخه یا اسکوتر سنتی حرکت خواهد کرد. از همه مهمتر ، هر بار که سوار می شوید از کلاه ایمنی استفاده کنید.

ما این لیست را مرتباً به روز می کنیم.

 http://www.cnet.com/


اکنون در حال پخش است:
این را تماشا کنید:

خرید اولین دوچرخه الکترونیکی خود: آنچه شما می تواند انتظار داشته باگردید



۱۲:۳۶

جوزف کامینسکی / CNET

همیشه بین دوچرخه سواران دوچرخه سوار و دوچرخه سواران هاردکور اختلاف وجود داشته است زیرا دومی فکر می کند اولی تقلب می کند. من برای اجرای کارها و رفت و آمد به محل کار خود از دوچرخه و اسکوتر استفاده می کنم. این در مورد ورزش نیست به همان اندازه که سعی دارد به موقع از یک نقطه به نقطه دیگر برسد و نه همه عرق کرده است. با این حال ، اگر جایی در این بین هستید و فضای زیادی برای دوچرخه ندارید ، Niner RLT e9 RD0 تنها دوچرخه مورد نیاز شماست.

Niner ساده ترین دوچرخه ای است که من از نظر رانندگی مانند یک دوچرخه سنتی آزمایش کرده ام. این برای یک دوچرخه الکترونیکی با ۴۰ پوند باتری و ۳۴ پوند بدون موتور نسبتاً سبک است. این موتور توسط یک موتور بوش Line CX Gen 4 مجهز گردیده است که می تواند تا ۲۸ مایل در ساعت در رکاب زدن به شما کمک کند. باتری که به خوبی در قاب پنهان است اما هنوز هم قابل جابجایی است ، شارژ کامل تقریباً ۶ ساعت طول می کگردید و بسته به سبک سواری شما حدود ۷۵ مایل طول می کگردید.

این قاب از الیاف کربن RDO (بهینه سازی گردیده در روز مسابقه) با کیفیت ترین Niner تشکیل گردیده است. مدلی که دریافت کردم با چرخ های ۷۰۰c حمل می شود ، اما e9 می تواند از چرخ های ۶۵۰b نیز پشتیبانی کند. دوچرخه با مجموعه ای از قطعات سطح بالا ، پایان زیبا و مطابق با نام خود – سبز خزه برقی – و یک کروو در بالای قاب که “پدال Dammit” است ، تکمیل گردیده است. این دوچرخه مانند یک رویا کار می کند و به دلیل مقاومت بدون تاخیر موتور بوش ، سوار گردیدن با آن و یا بدون کمک آسان نیست.

کاست Shimano SLX M7000 11-42T سرعت ۱۱ را فراهم می کند در حالی که موتور میانی درایو بوش چهار سطح کمک به شما می دهد – Eco ، Tour ، Sport و Turbo – که به من امکان می دهد به راحتی سرعت ۳۵ مایل در ساعت را داشته باشم. . این خودرو با لاستیک های Schwalbe G-One Speed ​​Performance 700X50C و برخی از ترمزهای دیسک هیدرولیک Shimano RT-EM810 180MM Centerlock با زیبایی طراحی گردیده است. صندلی نینر سفارشی نسبتاً راحت است اما بدون پدال حمل می شود. سرانجام ، صفحه نمایش آن به راحتی در معرض تابش مستقیم آفتاب دیده می شود و حالت کمکی را به همراه سرعت حرکت ، میزان باتری و موارد دیگر نشان می دهد. ارزش دارد نمی توانم به شما بگویم که چقدر از دوچرخه سواری لذت بردم. با توجه به سبک بودن دوچرخه ، ممکن است فقط از کمک پدال در تپه ها استفاده کنید ، کاری که من بیشتر انجام دادم. و این واقعیت که در نگاه اول به سختی می توانید بگویید دوچرخه الکترونیکی است ، گواه خوبی برای طراحی آن است.

فیلم معرفی Niner Bikes NEW RLT e9 RDO را ببینید.

جوزف کمینسکی

جریان اولویت ۳،۲۹۹ دلاری یک دوچرخه الکترونیکی عالی است که مانند و شبیه دوچرخه معمولی است. می توان با موتور حسگر گشتاور درایو ۵۰۰ وات آن استفاده کرد یا کاملاً خاموش بود. تعداد زیادی دوچرخه الکترونیکی در آنجا وجود دارد که در صورت عدم ارائه سطوح کمکی ، سواری آنها بسیار بی فایده یا غیرقابل تحمل است. این مورد در مورد جریان فعلی وجود ندارد: شما وزن کم یا مقاومت موتور را تجربه نمی کنید – یک مسئله مشترک در مورد بسیاری دیگر از دوچرخه های الکترونیکی توپی.

جریان از یک موتور اختصاصی درایو میانه استفاده می کند که به موتورسواران این امکان را می دهد تا از سیستم دنده Envolio NuVinci و Gates Carbon Drive CDX نهایت استفاده را ببرند تا سواری نرم داشته باگردید و حداقل نیاز به نگهداری دارد. با موتور درایو میانی و دنده عقب ، موتورسواران و موتور دوچرخه هنگام تعویض نیاز به کار کمتری دارند و تعویض دنده حتی روی شیب هم بی دردسر است و هم بی صدا. اگر شما هرگز سیستم Envolio را امتحان نکرده اید ، من اکیداً توصیه می کنم که به یک فروشگاه دوچرخه محلی بروید و ببینید آیا آنها دوچرخه ای مجهز به آن برای یک تست آزمایشی دارند.

هنگامی که زمان توقف فرا می رسد ، جریان مجهز به ترمز دیسک هیدرولیک دو پیستونی Tektro است و کابل ها از داخل قاب برای جلوه ای تمیز و جایی که کابل ها از قاب خارج می شوند ، یک محافظ محافظ دور آنها وجود دارد تا از آن جلوگیری کند هرگونه آسیب به مسکن.

باتری ۵۰۰ وات ۴۸ ولت درون قاب قرار گرفته و می توان آن را در مدت ۵-۶ ساعت روی دوچرخه سواری یا شارژ کرد. کشتی فعلی به عنوان یک دوچرخه الکترونیکی کلاس ۱ ارسال می شود ، به این معنی که شما تا ۲۰ مایل در ساعت از کمک پدال موتور برخوردار می شوید. از کنسول دوچرخه به راحتی می توان آن را به کلاس ۳ (کمک پدال ۲۸ مایل در ساعت) تغییر داد. بسته به حالت کمکی پدال که استفاده می کنید ، با شارژ کامل می تواند حدود ۳۰ تا ۶۰ مایل را طی کند. کنسول نمایشگر ۴ اینچی اندازه خوبی است که در تابش مستقیم خورشید و همچنین در شب قابل مشاهده است. صفحه نمایش میزان باتری و سرعت جریان را به همراه سطح کمکی نشان می دهد و این دوچرخه کمکی پدال دارای یک پورت USB برای شارژ دستگاه های تلفن همراه است.

طراحی آلومینیوم ۶۰۶۱ از طریق فریم برای مردان و زنان ایده آل است ، بنابراین سوار گردیدن و پیاده گردیدن از دوچرخه یک تجربه بدون دردسر است. دسته فرمان آن با گیره های ارگونومیک و یک ساقه قابل تنظیم ارتفاع گسترده است تا آن سطح راحتی کامل را بدست آورد. وزن کلی دوچرخه تقریباً ۴۵ پوند است.

گلگیرهای جلو و عقب خاک را در خیابان و لباس های شما حفظ می کنند و چراغ های عقب و عقب اتوماتیک استاندارد هستند تا تاریک ترین روزهای شما را روشن کنند. این دوچرخه حتی برای راحتی بیشتر یک صندلی پر از ژل دارد. اولویت واقعاً به همه چیز فکر می کرد.

جوزف کامینسکی

Biktrix ، تولید کننده دوچرخه الکترونیکی مستقر در کانادا که از سال ۲۰۱۴ وجود دارد ، جدیدترین دوچرخه خود ، Juggernaut HD Duo را در Indiegogo راه اندازی کرد و هدف ۳۰،۰۰۰ دلاری خود را کاملاً خرد کرد. دوچرخه به تازگی حمل و نقل به پشتیبانان را آغاز کرده است ، اما من فرصتی پیدا کردم تا نمونه اولیه Juggernaut HD Duo با قیمت ۳۹۹۹ دلار را امتحان کنم و مطمئناً یک سرگرمی جالب است.

مدلی که من تست کردم دارای دو ۵۲ ولت ، ۱۷٫۵-Ah بود باتری هایی که ۲۰ پوند به دوچرخه ۸۳ پوندی سنگین وزن اضافه می کنند و وزن کلی آن را به ۱۰۳ پوند می رسانند – اگر در پیاده روی زندگی می کنید عالی نیست. همچنین می توانید آن را با دو باتری ۳۹-Ah برای مسافت بیشتر بین شارژ تهیه کنید.

این دو باتری قابل جدا گردیدن هستند ، یکی در قاب قرار دارد و دیگری در بالای کانال لوله قرار دارد. شارژرها برای هر دو مورد گنجانده گردیده و باتری های روشن یا خاموش دوچرخه را می توان در مدت زمان حدود ۶ تا ۸ ساعت کاملاً شارژ کرد. دوچرخه می تواند از هر دو باتری یا فقط از یک باتری نیرو بگیرد. سیم های دوچرخه به طور منظمی از طریق قاب با برخی از بسته بندی های پر گردیده هدایت می شوند تا از قاب خارج گردیده از آن محافظت کنند.

دوچرخه مانند کامیون هیولا بر روی چرخ های ۲۶ اینچی خود سوار می شود و سیستم تعلیق جلوی آن خیابان های پر از دست انداز شهر نیویورک را هموار می کند. گلگیرهای جلو و عقب استاندارد هستند و من نمی توانم منتظر برف بمانم تا بتوانم آن را آزمایش کنم. برای هر کسی که نزدیک ساحل است ، می تواند روی شن و ماسه هم کار کند. مدل آفرود که آزمایش کردم بدون کنترل بود و اجازه می داد تا حداکثر ۳۵ مایل در ساعت (۵۶ کیلومتر در ساعت) برسد. نسخه خیابانی به مقررات محلی پایبند است.

من دوچرخه را تا ۳۲ مایل در ساعت گرفتم – با توجه به اندازه و عدم آیرودینامیک بد نیست. خلق و خوی من تعیین می کند کل مسافتی که می توانم طی کنم. این دوچرخه ای نیست که هر روز نیاز به شارژ داشته باگردید اما من اتفاقاً کمی اشکال سرعتی در من وجود دارد و این مساله باعث می شود که مسافت مورد نظر برای سفر ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش یابد. مسافت طی گردیده برآورد گردیده بیش از ۱۰۰ مایل است و بسته به وزن سوار ، زمین و مساعدت و استفاده از دریچه گاز امکان پذیر است. من شخصاً دوست دارم رکاب بزنم اما دوست دارم از آن شماره کمک بگیرم ، به خصوص که بیشتر از اینکه در لاین دوچرخه باشم ، مخصوصاً وقتی که سریع می روم با اتومبیل سواری می کنم. بیشتر اوقات من با کمک کمکی پدال ۲ یا ۳ سوار می شوم و وقتی ماشین خیلی نزدیک می شود آن را به ۵ می رسانم.

Juggernaut HD Duo با یک قفسه عقب که می تواند پشتیبانی کند ، حداکثر بار ۳۸۰ پوند را تحمل می کند. ۵۰ پوند نشسته بر روی آن احساس قدرت می کردم ، از اندازه و قدرت بسیار زیاد آن و صدایی که لاستیک های خارج از جاده روی بتن ایجاد می کردند. این یک دوچرخه الکترونیکی میدریو است که از یک موتور ۱۰۰۰ وات BBSHD بافانگ با کاست ۱۰ سرعته شیمانو استفاده می کند.

این دوچرخه را می توان با کمک یا بدون کمک رکاب زد یا فقط با موتور آن با استفاده از دریچه گاز شست می شود. شما می توانید از حالت های Eco یا Sport و پنج سطح کمک استفاده کنید. تغییر مکان قطعاً کاری است که سوارکار باید در Duo انجام دهد و تقریباً مانند رانندگی با یک تغییر چوب منهای کلاچ است. Juggernaut مجهز به ترمز هیدرولیکی دیسک ۱۸۰ میلیمتری دوتایی است تا سرعت شما را کم کند ، با چراغ ترمز عقب که هنگام ترمز روشن بودن یا نبودن چراغ های جلو روشن می شود.

صفحه نمایش تمام رنگی DPC-18 برای دوچرخه تقریبا ۴ است اینچ و در هر زمان از روز قابل مشاهده است. صفحه نمایش سرعت فعلی ، سطح باتری ، حالت (Eco یا Sport) ، سطح کمکی ، زمان ، کیلومتر شمار سفر و کل مایل های پیموده گردیده را نشان می دهد. علاوه بر این ، یک درگاه USB-A برای شارژ دستگاه های تلفن همراه وجود دارد.

سرانجام ، Juggernaut HD Duo در چهار رنگ آبی ، سیاه ، کامو و خزنده قابل سفارش است.

ویدیوی Biktrik از Juggernaut HD Duo.

جوزف کامینسکی

یکی از جذاب ترین جنبه های VanMoof S3 با قیمت ۹۹۸ دلار همین است شبیه دوچرخه الکترونیکی سنتی نیست. سیم ها و باتری در داخل قاب با چراغ های یکپارچه قرار گرفته اند تا ظاهری زیبا و بی نقص به آن بدهند. حتی بسته حمل و نقل هم یک تجربه است ، با یک برگه کشویی برای باز کردن جعبه و ابزارهای لازم برای کنار هم قرار دادن آن. تجربه کلی به من احساسی مانند افتتاح یک محصول اپل داد.

اما درخواست تجدید نظر فقط در بسته بندی و نه در ظاهر آن متوقف نمی شود. VanMoof با داشتن ویژگی های ضد سرقت ، تجربه پرمیوم خود را با انبوهی از ویژگی ها ادامه می دهد. دکمه ای که روی چرخ توسط چرخ عقب قرار دارد ، آن را قفل می کند تا از دور گردیدن آن جلوگیری شود. اگر دوچرخه برداشته شود ، زنگ خطر را ایجاد می کند و چراغ های آن چشمک می زند. اگر کسی هنوز از S3 شما دور شود ، دوچرخه دارای ردیابی سرقت GSM و بلوتوث است تا بتوانید آن را تعیین کنید.

با هزینه اضافی ، VanMoof همچنین خدمتی را برای قرار دادن دوچرخه شما در صورت مفقود گردیدن ارائه می دهد. اگر خودتان نتوانید آن را پیدا کنید ، Vanmoof تیمی از شکارچیان دوچرخه دارد – باز هم ، هزینه کمی برای خرید این سرویس وجود دارد – و اگر تیم نتواند دوچرخه شما را پیدا کند ، Vanmoof آن را با یک جایگزین می کند از ارزش برابر

یک صفحه ماتریس ظریف در لوله بالایی قرار دارد که سرعت فعلی شما را نشان می دهد ، چه دوچرخه قفل باگردید ، چه میزان باتری و پیام های هگردیدار دهنده. دیدن آن در زیر نور مستقیم آفتاب بسیار دشوار است ، اما اگر قصد سفر در مسافت های طولانی را دارید می توانید از طریق برنامه موبایل دوچرخه نیز به میزان باتری خود توجه داشته باشید.

این برنامه برای iOS و Android در دسترس است ، به شما امکان می دهد از قفل و باز کردن قفل دوچرخه گرفته تا تغییر صدای بوق و سرعت تغییر دنده ها و کنترل چراغ ها و همچنین ردیابی سواری ، همه کارها را انجام دهید. بله ، S3 یک اتوماتیک است و با زنجیره محرک کاملاً محکم خود ، دنده ها را برای شما تعویض می کند. ممکن است مدتی طول بکگردید تا به آن عادت کنید (برای من نیز این کار را کرد) ، اما یک دکمه تقویت کننده در سمت راست فرمان به دوره تنظیم کمک کرد.

به عنوان مثال ، من روی یک شیب قرار می گرفتم و با گردیدت رکاب می زدم و سپس دنده تغییر می کرد. اما با افزایش نیرو – که توسط یک موتور توپی جلوی ۳۵۰ وات امکان پذیر است – دوچرخه به سرعت تا ۳۲ مایل در ساعت (۳۲ کیلومتر در ساعت) می رسد و بلند گردیدن از هر تپه یا عبور از هر مانعی را آسان می کند. S3 توسط یک باتری ال جی با ظرفیت ۵۰۴ Wh Wh مجهز گردیده و دارای ترمزهای هیدرولیک است و ۴۶ پوند وزن دارد. این می تواند از ۵ فوت ، ۸ اینچ تا ۶ پا ، ۹ اینچ قد و تا ۲۶۴ پوند پشتیبانی کند. با شارژ کامل می تواند تقریباً ۶۰ مایل مسافت را طی کند که حدود ۴ ساعت طول می کگردید. ۵۰٪ شارژ تقریباً ۸۰ دقیقه طول می کگردید.

به طور کلی ، S3 خود یک سواری نرم و راحت و یک دوچرخه شهری عالی است. دیگر نگران از دست دادن آن یا افرادی که قصد سرقت قطعاتی از آن را دارند نگران نخواهید بود و چرخ های ۲۸ اینچی دارای قفل اختصاصی چرخ هستند. من قطعاً طرفدار رنگ تک و یکدست آن (سیاه یا آبی آسمانی) هستم – مخصوصاً برای دوچرخه های شهری که هرچه کم کلید باشید ، بهتر.

اگر در حصار باشید ، VanMoof فروشگاه های خرده فروشی واقعی دارد و قبل از خرید امکان تست سواری را فراهم می کند.

ویدئو: دوچرخه برقی Vanmoof S3 آینده تحرک شهری است.

Sarah Tew / CNET

عالی برای مسافر با فضای ذخیره سازی محدود. Swagtron EB5 Pro دوچرخه ای است که به کمک پدال تاشو و دارای یک موتور الکتریکی است و همچنین گاز مخصوص خود را دارد (بنابراین در واقع شما اصلاً نیازی به پدال زدن ندارید). با یک باتری پر ، می تواند تا ۱۵ مایل با سرعت ۱۵ مایل در ساعت حرکت کند. این دوچرخه تاشو یک سرعته است و حتی می توانید تمام ویژگی های مجهز به سیستم و حالت کمک به پدال را خاموش کرده و مانند یک دوچرخه معمولی از آن استفاده کنید. وزن آن ۳۷ پوند محکم است و صندلی از موتور سواران تا ۲۶۴ پوند پشتیبانی می کند ، اما وقتی صندلی تا می شود ، این دوچرخه رفت و آمد به طرز حیرت انگیزی کوچک است.

به گالری Swagtron EB5 Pro ما مراجعه کنید.

Sarah Tew / CNET

اگر بتوان آن را روی دوچرخه قرار داد ، Rad Power دوچرخه احتمالاً آن را ارائه می دهد. با انبوهی از لوازم جانبی ، می توانید یکی از ۹ مدل مختلف دوچرخه برقی این شرکت را برای بار ، بچه یا فقط از طریق گل و لای سوار شوید.

ما دوچرخه برقی RadRunner 1 را با نیمکت عقب و گیره های پا گرفتیم. این تنظیمات خاص برای والدینی که می خواهند با بچه های کوچک خود سوار بر دوچرخه بار الکتریکی بیرون بیایند و کارهایی را انجام دهند بسیار مناسب است. باتری ۴۸ ولت و ۱۴ آمپرساعت یک موتور ۷۵۰ وات را تأمین می کند که می تواند RadRunner را تا ۲۰ مایل در ساعت به کمک پدال یا گاز بپردازد. با چهار سطح کمک ، سواران می توانند در صورت لزوم ، برای کمک به صرفه جویی در مصرف باتری ، کم و زیاد کنند یا آن را از تپه های شیب دار تشکیل دهند

قاب پیمایشی نصب و پیاده سازی آن را حتی با سرنشین یا بسته های عقب نیز آسان می کند از دوچرخه RadRunner تا ۳۰۰ پوند پشتیبانی می کند. من می توانم به شما اطمینان دهم که این کار را انجام می دهد ، زیرا من و مسافرانم بدون هیچ مشکلی از حد مجاز عبور کردیم.

برنامه RadRunner 1 را به صورت عملی بخوانید.

Joseph Kaminski

Charge XC دوچرخه ای برقی و تمیز است كه ساخته گردیده است برای رفتن به هرجای دیگر – خاك ، شن یا جاده – با قیمت ۲۴۹۹ دلار. XC دریچه گاز ندارد ، اما دارای سه سطح کمکی (اکو ، نرمال و زیاد) است و به نظر من موتور ۲۵۰ وات middrive Shimano برای مقابله با هر تپه ای کافی بود. شوک های جلویی آن برای عبور از خیابان های پر از دست انداز نیویورک عالی بود.

موتور با باتری یکپارچه Shimano E8035 به اندازه کافی کارآمد بود که من همیشه آب کافی برای رسیدن به خانه داشتم. مسافت سفر دوچرخه تا ۵۰ مایل بسته به سطح کمکی که استفاده می کنید و مدت زمان شارژ آن تقریباً ۷ ساعت است. بدون شارژ گاز و کمک پدال که شما را با سرعت ۳۲ کیلومتر در ساعت می برد ، Charge XC یک دوچرخه الکترونیکی کلاس ۱ است. در کنار کمک پدال ، XC همچنین دارای هشت دنده دستی و ترمز هیدرولیک دوگانه ۱۸۰ میلی متری است که در هر آب و هوا و هر شیب کار می کند. و لاستیک های دکمه ای Goodyear مقاوم در برابر پنچری به خوبی در جاده یا خارج از جاده کار می کنند.

این قاب از آلومینیوم ساخته گردیده است ، ۵۵ پوند (۲۵ کیلوگرم) وزن دارد و از سوارکاران تا ۳۰۰ پوند (۱۳۶ کیلوگرم) پشتیبانی می کند. پدال ها جمع می شوند و دسته ها برای نگهداری آسان در راستای دوچرخه می چرخند. باید بگویم که این ویژگی برجسته ای برای من بود که در یک آپارتمان معمولی کوچک در منهتن زندگی می کردم. این دوچرخه جاده ای برقی در حال حاضر در یک رنگ ، ذغالی وجود دارد که به نظر من شخصاً برای دوچرخه شهری رنگ بسیار خوبی است. برای استفاده از آن نیازی به کلید نیست اما این کلید برای از بین بردن باتری یکپارچه وجود دارد – ویژگی خوشامدگویی که بیشتر و بیشتر در دوچرخه های الکترونیکی دیده ام.

صندلی راحت دوچرخه سواری لذت رانندگی را بیشتر کرده و همچنین دارای گلگیرهای جلو و عقب است که باعث خشک گردیدن شما در جاده های مرطوب می شود و همچنین دارای پوشش باتری ضد باران است. XC به هر دو چراغ جلو و چراغ های عقب همراه با قفسه ای مجهز است که می تواند تا ۵۰ پوند (۲۳ کیلوگرم) را تحمل کند ، و این امر را برای دویدن سریع به بازار عالی می کند.

سایر لمس های خوب شامل یک صفحه نمایش تمیز ، کم کلید و آسان برای خواندن است که دارای گزینه ای از شخصیت های سفید روی سیاه یا سیاه سفید است (در زیر نور خورشید به راحتی می توان دومی را دید). درپوش تایرها به شما می گوید که فشار تایر کم است بنابراین دیگر حدس نمی زنید ، و یک پمپ دستی قابل حمل به همراه ابزار مورد نیاز برای مونتاژ دوچرخه دریافت می کنید. جعبه ای که وارد آن می شود هوشمندانه برای نگه داشتن چرخ طراحی گردیده است تا به نصب کمک کند.

من Charge XC را برای هر کسی که سوارکاری می کند و کمک زیادی نمی خواهد ، توصیه نمی کند اما از یک زمان بیشتر تقویت نمی کند.

Joseph Kaminski / CNET

Camp Scrambler 2،۱۹۹ دلاری از دوچرخه های Juiced به همان اندازه سرگرم کننده است که منحصر به فرد است و به همان راحتی راحت است. صندلی موز بلند یادآور دوچرخه معمولی دهه ۷۰ است اما با پیچ و تاب مدرن. دوچرخه برقی Camp Scrambler با موتور توپی عقب بافانگ ۷۵۰ وات ارائه می شود و می تواند تا ۲۸ مایل در ساعت و دریچه گاز تا ۲۰ مایل در ساعت کمک کند. انرژی آن توسط یک باتری ۵۲ ولت تامین می شود که به سوارکاران اجازه می دهد با یک بار شارژ تا ۵۰ مایل را طی کنند. زمان شارژ تقریباً ۴ ساعت است. هفت حالت کمک پدال و یک کاست هفت سرعته Shimano چرخ دنده آزاد نیز برای تعویض دنده وجود دارد.

صندلی بلند برای سوارکاران در هر اندازه ای دنج است ، و جای یک سوارکار دوم نیز دارد (دختر شیطان سرعت من عاشق سوارکاری است) در قسمت جلوی صندلی) و دسته های بلند برای سواری طولانی خوشایند هستند. من بیش از ۵۰۰ مایل بر روی یک مسافت قرار داده ام و هنوز هم به همان اندازه که در ابتدا کار کردم از هر سواری آن لذت می برم. لاستیک های دستگیره پهن کندرا باعث می شود که بتوانید داخل و خارج از جاده را پر کنید ، اما برای کسانی که دقیقاً پیاده رو می کنند و دوچرخه جاده می خواهند ، City Scambler وجود دارد که دارای مشخصات و مشخصات مشابه لاستیک خیابانی است.

وزن دوچرخه ۷۱ پوند است و می تواند تا ۲۷۵ پوند را پشتیبانی کند. چراغ های جلو و عقب دوچرخه برقی به دید در شب کمک می کند و با یک زنگ به مردم می فهمد که از خط پایین می آیید. ترمزهای هیدرولیک دوگانه دوچرخه Scrambler را به سرعت و با اطمینان متوقف می کند. سیستم ترمز دیسکی هیدرولیک و کل بسته تجربه سواری فوق العاده ای را ایجاد می کند.

اولین بار در اینجا Juams Bikes Camp Scrambler را بخوانید.

Sarah Tew

GoCycle GS زیبا و آینده نگرانه ۲۷۹۹ دلار میانگین شما نیست دوچرخه برقی تاشو موتور آن در جلو قرار دارد و دارای یک زنجیر کاملاً محصور است که به چرخ عقب می رود. این کار به شما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد چربی گرفتن روی لباس یا لباس خود و یا مجبور گردیدن به چرب گردیدن زنجیر بعد از بیرون رفتن در یک روز مرطوب ، رفت و آمد کنید. جاده های دارای وصله های ناهموار نیز در سیستم تعلیق عقب آن کمتر مشکلی دارند.

چرخ ها با پایه های یک طرفه متصل می شوند ، که یک ویژگی برجسته در طراحی است ، و اجازه می دهد تا آنها به سرعت با دست برداشته شوند. همچنین به این معنی است که می توانید آن را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید تا فضای کمتری را اشغال کند. وزن کل این دستگاه ۳۶٫۳ پوند (۱۶٫۵ کیلوگرم) است و می توانید یک ایستگاه بارانداز قابل حمل تهیه کنید که در اصل یک چمدان نورد برای دوچرخه برای ذخیره سازی و حمل و نقل است.

تنظیمات GS در این دوچرخه برقی تاشو توسط دستگاه iOS یا Android از طریق بلوتوث از طریق برنامه GoCycleConnect کنترل می شود. در هنگام سوار گردیدن ، دو باند روی دسته به طور ایمن تلفن شما را نگه می دارند. هنگام سوار گردیدن به GoCycle می توانید حالت ها و سرعت کمک را تغییر دهید و گاز را روشن و خاموش کنید.

کمک دریچه گاز تنها در صورت حرکت حداقل ۴ مایل در ساعت می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا فشار زیادی به موتور ۵۰۰ وات وارد نشود. باتری ۳۰۰ وات GoCycle با شارژ کامل حدود ۴۰ مایل (۶۵ کیلومتر) بسته به سبک سواری و وزن شما شارژ می شود. از سوارکاران تا ۲۲۰ پوند و کمک پدال / دریچه گاز تا ۲۰ مایل در ساعت پشتیبانی خواهد کرد. شارژ کامل با شارژر سریع حدوداً ۷ ساعت یا ۳٫۵ ساعت طول می کگردید (به طور جداگانه فروخته می شود).

GS روی جزئیات کوچک ، مانند یک پایه مرکزی که به صورت محتاطانه زیر دوچرخه جمع می شود ، تمرکز می کند و آن را تقریباً نامرئی می کند. من نمی توانم به اندازه کافی تأکید کنم که این دوچرخه به زیبایی طراحی گردیده است. اینکه چطور اینقدر به این دوچرخه کوچک فشار وارد کرده اند بسیار حیرت انگیز است.

GS که من آزمایش کردم در حال حاضر در وب سایت شرکت در دسترس نیست ، اما مدل بالاتر GX با قاب آلومینیومی با قیمت ۳،۲۹۹ دلار در دسترس است. و اگر مطمئن نیستید که ارزش دیدن آن را ندارد ، ممکن است بتوانید یک خرده فروش محلی پیدا کنید که خط GoCycle را حمل کند و امکان تست سواری را داشته باگردید.

به گالری GoCycle GS ما مراجعه کنید.

Sarah Tew

۶۰۰۰ دلار Trek Allant Plus 9.9S بسیاری از یادداشت های برتر را به خود اختصاص می دهد . طراحی زیبا ، با یک باتری متحرک متحرک یا RIB ، همانطور که Trek می گوید ، درست در قاب تعبیه گردیده است. همچنین یک باتری ثانویه ۵۰۰ وات ساعته اختیاری وجود دارد که برای برد بیشتر دقیقاً بالاتر از یک باتری قرار می گیرد.

صفحه نمایش داخلی حالت سواری ، سرعت و سایر اطلاعات را نشان می دهد ، در حالی که برنامه Bosch برای iOS و Android مکان شما را برای رفتن و مدت زمان رسیدن به آنجا ثبت می کند. این قاب از فیبر کربن سبک ساخته گردیده است ، اما هنوز هم ۵۱ پوند وزن دارد.

در آزمایش عملی من ، آلانت به گونه ای رفتار می کرد که انگار از روی پیاده رو سر می خورد و این گزینه را دارد که از گشتاور ۷۵ نیوتن متر از موتور بوش با کمک پدال استفاده کند – سرعت ۲۸ مایل در ساعت – به تجربه می افزاید.

به گالری Trek Allant Plus 9.9S ما مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که دوچرخه برقی Trek Super Commuter ، که قبلا در این لیست بود ، طبق تولید کننده دیگر محصول فعلی نیست. به دلیل احتمال خطر سقوط مربوط به گلگیر جلوی دوچرخه ، این دوچرخه در دسامبر ۲۰۱۹ مورد فراخوان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید : بهترین دوچرخه برقی ارزان و اسکوتر برقی زیر ۵۰۰ دلار

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت