NFL برای تولید محتوا برای فصل ۲۰۲۱ به توئیتر اسپیس می رود

2021-07-08
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 gettyimages-1179833286

دیوید الویت / گتی ایماژ

لیگ ملی فوتبال و توییتر در سال ۲۰۱۳ با همکاری برای ارائه مطالب برجسته و سایر مطالب انحصاری NFL مستقیم به بستر رسانه های اجتماعی اقدام کردند. روز پنجشنبه ، لیگ اعلام کرد تمدید چندین ساله این مشارکت شامل تعهد برای تولید محتوا برای Twitter Spaces ، ویژگی این سیستم عامل برای تسهیل مکالمات صوتی زنده است.

به طور خاص ، طرفداران می توانند بیش از ۲۰ مکان را انتظار داشته باشند در طول هر هفته از فصل فوتبال آینده ، با بحث در مورد بازیکنان ، تحلیلگران و موارد دیگر. این حرکت باعث می شود NFL اولین لیگ ورزشی باگردید که به Twitter Spaces راه پیدا می کند.

“تعهد به توییتر اسپیس نشان دهنده گام نوآورانه دیگری به جلو در همکاری طولانی مدت بین NFL و توییتر است “. بلیک استوچین ، معاون رئیس NFL در توسعه تجارت رسانه های دیجیتال ، گفت. “ما خوشحالیم که پیش از بزرگترین رویدادهای سال و هر هفته در طول فصل NFL ، به طرفداران NFL راهی جدید برای تعامل با صدای زنده ارائه می دهیم.”

این اخبار از همکاری قبلی NFL با رقیب Twitter Spaces Clubhouse ، که لیگ را در جریان پیش نویس NFL 2021 در ماه مه ، میزبان محتوای صوتی زنده در این سیستم بود. با حرکت رو به جلو ، لیگ می گوید انتظار دارد که محتوای صوتی زنده ای از این دست را مشاهده کنید ، از جمله در پیش نویس های آینده ، به طور انحصاری در Twitter Spaces.

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت