پرواز در موزه هوای Wings Over the Rockies

2021-07-10
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت 1 از 48 جفری موریسون / CNET 2 از 48 جفری موریسون / CNET هنگر این موزه آویز بزرگی را در سایت پر می كند كه زمانی پایگاه نیروی ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 بال-بیش-از-سنگ-57-از-48

۱ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

 بال-بیش از سنگ-56-از-48

۲ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

هنگر

این موزه آویز بزرگی را در سایت پر می كند كه زمانی پایگاه نیروی هوایی Lowry بود.

 بالهای بیش از سنگ های 43-از 48

] ۳ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

کلرادو کورسایر

این A-7 Corsair II توسط گارد ملی هوایی کلرادو به پرواز درآمد.

 بالهای بیش از سنگهای 55 از 48

۴ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

 بال-بیش از سنگ-39-از-48

۵ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

فانتوم

این F-4 Phantom II به عنوان مربی در Lowry مورد استفاده قرار گرفت ، بنابراین از خانه قبلی خود فاصله زیادی نداشته است.

 بالهای بیش از سنگهای 36-از-48

۶ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

استوری هوی

این UH-1 Huey قبل از پرواز در نبراسکا ، پروازهای رزمی و سایر مأموریت ها را در ویتنام انجام داد. گارد ملی هوایی به مدت ۲۵ سال. تقریباً به عنوان یک هواپیمای بدون سرنشین هدف مورد استفاده قرار می گرفت ، اما برنامه قبل از نابودی لغو گردید. سپس توسط بومی کلرادو خریداری و بازیابی گردید.

 بال-بیش-از-سنگ-33-از 48

۷ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

Super Super Sabre

F-100 Super Sabre اولین هواپیمای جنگنده آمریکایی بود قادر به رسیدن به سرعت مافوق صوت در پرواز سطح است.

 بال-بیش از-سنگ-28-از-48

۸ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

 بال-بیش از-راکی -35 -of-48

۹ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

Starfighter

یكی از دو ستاره جنگ در موزه ، به نظر نمی رسد F-104 بتواند پرواز كند. بالهای تیغ دار و تیغ دار متصل به بدنه ای که اساساً چیزی جز موتور نیست.

 بالهای بیش از حد سنگ-37-از -48

۱۰ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

تندر

] F-105 Thunderchief که از نظر جنگنده های سری قرن به نظر نمی رسید ، تا اوایل دهه ۸۰ در طول جنگ ویتنام و در واحدهای گارد ملی هوایی خدمت می کرد.

 بال-بیش از سنگ-34-از-48 [19659005] 11 از 48 </span> <span> جفری موریسون / CNET </span></p>
</p></div>
<div class=
 بال-بیش از سنگ-25-از-48

۱۲ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

بیگ بولو

B -18 بولو برای اولین بار در سال ۱۹۳۵ پرواز کرد و اساساً از قبل منسوخ گردیده بود.

 بالهای بیش از حد سنگ 32-از-48

۱۳ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

ضد زیر

] با این وجود ، در جنگ ضد زیردریایی نسبتاً موفق بود.

 بالهای بیش از حد سنگ-23-از-48

۱۴ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

محبوب راش

این یک حمل و نقل چند منظوره UC-45 Expeditor است هواپیماهای rgo مبتنی بر Beechcraft Model 18 ، یکی از هواپیماهای پرمصرف در تاریخ.

 بال-بیش از سنگ-24-از 48

۱۵ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

قبل از پرواز بردار

بیش از ۹۰۰۰ مدل ۱۸ و انواع آن ساخته گردیده است ، و چند صد نفر هنوز پرواز می کنند.

 بال-بیش از سنگ-29-از-48

۱۶ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

حمل و نقل فضایی

این یک ماکت کامل است از Dream Chaser شرکت سیرا نوادا ، وسیله نقلیه قابل استفاده مجدد برای انتقال فضانوردان یا بار به ISS.

اینطور نیست که من اول فکر کردم ، Farscape-1 نیست.

 بال-بیش از سنگ-22-از 48

۱۷ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

Tight fit

Dream Chaser می تواند تا هفت نفر را در خود جای دهد. ] این RF-84K Thunderflash ، نسخه بسیار اصلاح گردیده شناسایی F-84F Thunderstreak است. جالب توجه است ، این یکی از انواع K است که بخشی از پروژه FICON بود و با آنها به عنوان جنگنده های انگلی که توسط B-36 حمل می گردیدند ، آزمایش کرد.

 بالهای بیش از سنگهای 27-از 48

۱۹ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

چشم در آسمان

در بینی خود ، Thunderflash می تواند حداکثر ۱۵ دوربین را حمل کند.

 بال-بیش از سنگ-30-از 48

] ۲۰ فروند از ۴۸ جفری موریسون / CNET

رستو میگ

از بین تمام هواپیماهای شوروی که موزه می تواند داشته باگردید ، مناسب است که آنها در حال بازسازی یک MiG-23 ، یکی از هواپیماهای بالدار بالدار . این قطعاً در اینجا یک مضمون چرخشی است.

 wings-over-the-rockies-31-of-48

۲۱ of 48 Geoffrey Morrison / CNET

مراقب انفجار باشید

در ارتفاع ، MiG-23 می تواند به ۲٫۳۵ ماخ برسد.

 بالهای بیش از سنگ -20-از-48

۲۲ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

هلیکوپتر خانگی

آیا پرواز می کنید؟ هلی کوپتری که در گاراژ خود ساخته اید؟ این یکی توسط شخصی به نام آرت موری ساخته گردیده و توسط هواپیمایی فدرال تأیید گردیده است.

 بال-بیش از سنگ-10-از-1

۲۳ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

 blind-over-the-rockies-21-of-48

۲۴ of 48 Geoffrey Morrison / CNET

Rescue

III می تواند دو خلبان ، دو پرستار / دکتر و دو بیمار سپاه ایرلند ایرلند این هواپیما را برای کل عمر خود پرواز داد.

 بال-بیش-از-سنگ-16-از 48

۲۵ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

Sabre نه چندان منظم

Saber F-86H نسخه اصلاح گردیده استاندارد F-86 که می تواند یک بمب هسته ای را حمل و پرتاب کند.

 بالهای فراتر از سنگ-17-از-48

۲۶ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

پایین گلدان

نگاهی به پایین (خالی) وسط بیندازید. [۱۹۶۵۹۰۰۹] blind-over-rockies-15-of-48 ” height=”614.25″ width=”1092″/>

۲۷ of 48 Geoffrey Morrison / CNET

Canyonero

مهندس افسانه ای هوافضا Burt Rutane M-309 CarbonAero را طراحی کرد. این به Adam A500 تبدیل گردیده است.

 بال-بیش از سنگ-52-از-48

۲۸ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

بمب افکن بزرگ بال

انگلیس الکتریک کانبرا ، با نام مستعار B-57 ، اولین بار در دهه ۵۰ پرواز کرد. RAF در سال ۲۰۰۶ بازنشسته گردید اما باز هم ناسا امروز سه پرواز دارد. این نسخه توسط مارتین تحت مجوز در ایالات متحده ساخته گردیده است.

 بال-بیش از سنگ-49-از 48

۲۹ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

۱۱۱

با این وجود هواپیمای بال بال دیگری در موزه F-111 است مورچه خوار. این نوع بمب افکن استراتژیک FB-111A بسیار کمتر است.

 بال-بیش از سنگ-12-از 48

۳۰ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

آن دماغ

این هواپیمای دیگری بود كه قصد داشت جای B- را بگیرد ۵۲ اما در حالی که این سرویس ، سربازان B-52 را به حال خود رها کرده است.

 بال-بیش از سنگ-48-از-48

۳۱ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

تعویض

چه زمانی B-1B در دهه ۸۰ وارد سرویس گردید و دیگر به FB-111A نیازی نبود. برخی از آنها به F-111G تبدیل گردیدند ، اما بیشتر آنها برای آموزش استفاده می گردیدند و سپس بازنشسته می گردیدند.

 بال-بیش از سنگ-47-از 48

۳۲ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

تامکت

احتمالاً مشهورترین هواپیمای بال تاب F-14 تامکت است.

 بال-بیش از سنگ-44-از-48

۳۳ از ۴۸ جفری موریسون / CNET [19659007] مربی

F-14 موزه در درجه اول یک هواپیمای آموزشی مستقر در ناو هواپیمابر USS John C. Stennis بود.

 بال-بیش از سنگ-54-از 48 [19659005] 34 از 48 </span> <span> جفری موریسون / CNET </span></p>
<div class=

پرولر

پرولر EA-6B در طول خدمت طولانی خود نقش های مختلفی را برای نیروی دریایی پر کرده است.

 بال-بیش از سنگ-45- of-48

۳۵ of 48 جفری موریسون / CNET

 بال-بیش از سنگ-46-از 48

۳۶ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

۲×۲ [۱۹۶۵۹۰۰۸] خدمه چهار نفره ۲×۲ نشستند ، که ترتیب نادر برای هواپیمای کوچک است.

 بال s-over-the-rockies-10-of-48

۳۷ of 48 Geoffrey Morrison / CNET

Jetwing

این یک هواپیمای جالب است ، هر دو به دلیل طراحی منحصر به فرد و ریشه های محلی آن این یک جت وینگ بال-بارتو است که در کلرادو طراحی ، ساخته و به پرواز درآمده است.

 بالهای بیش از سنگهای 11-از-48

۳۸ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

بال منفجر [۱۹۶۵۹۰۰۸] یکی از مواردی که Jetwing را ایجاد کرد ، بال منفجر گردیده آن است. هوای فشرده گردیده از موتور جت از طریق بال قابل ارسال است. این اجازه می دهد تا هواپیما تا سرعت ۴۰ مایل در ساعت قابل کنترل باقی بماند.

 بالهای بیش از سنگ-41-از-48

۳۹ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

جنگنده برتری فضایی

این ستاره جنگنده T-65B “X-Wing” از شرکت Incom است. این رایج ترین جنگنده اتحاد برای بازگرداندن جمهوری در جنگ داخلی کهکشانی بود. ] S-foils

T-65B 13.4 متر طول دارد و دارای دو جفت فویل ضربه متحرک (که به آن “S-foils” نیز گفته می شود) است که با باز گردیدن ، توپ های لیزری Taim & Bak KX9 را که در نوک آنها نصب گردیده است ، می دهد گسترش گسترده تر

 42-of-rockies-42-of-48

۴۱ of 48 Geoffrey Morrison / CNET

Droids

هر T-65B همچنین دارای یک سوکت برای droid ناوبری astromech است. نمونه موزه ، با وام از تولید کننده واسطه لوکاس فیلم ، دارای یک واحد سری R2 آبی رنگ بر روی سفید است.

 بالهای بیش از سنگهای -14-از-48

۴۲ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

لنسر

B-1A این موزه عظیم به نظر می رسد زیرا در بالای بسیاری از هواپیماهای دیگر قرار گرفته است.

البته ، یک هواپیمای عظیم است.

 بال-بیش از سنگ-13-از-48

۴۳ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

نمونه اولیه

B-1A ، که فقط چهار فروند از آن ساخته گردیده بود ، توانایی تولید ۲٫۲ ماخ را داشت و آن را به یکی از سریعترین هواپیماهای تولیدی در تاریخ تبدیل کرده است ، و حتی یکی از سریعترین بمب افکن ها نیست. rockies-19-of-48 ” height=”614.25″ width=”1092″/>

۴۴ of 48 جفری موریسون / CNET

۱ از ۳

B-1 دارای سه محل بمب است و در اصل برای حمل سلاح هسته ای طراحی گردیده است. B-1B فعلی سلاح های سنتی را حمل می کند.

 بالهای بیش از سنگهای 18 از 48

۴۵ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

موتورها

موتور F101 در B-1A یک طراحی موتور فوق العاده موفق بود و بسیار دور از زندگی B-1A بود. برای استفاده در B-1B اصلاح گردید. از موتورهای مختلف از F-14 ، -۱۵ و -۱۶ گرفته تا بوئینگ ۷۳۷ ، ایرباس A340 و بیشتر استفاده گردیده است.

 بالهای بیش از سنگهای 53-از-48

۴۶ ۴۸ جفری موریسون / CNET

Cruciform

B-1 دارای طراحی دم صلیبی تقریباً نادر با تثبیت کننده افقی میانه سوار گردیده است. ۴۸ ” height=”614.25″ width=”1092″/>

۴۷ of 48 جفری موریسون / CNET

اگر به این معنا نباگردید معنایی ندارید …

بالهای B-1 می توانند بین یک بازوی ۷۸ فوتی به نوسان ۱۳۸ فوت.

 بال-بیش از سنگ-38-از-48

۴۸ از ۴۸ جفری موریسون / CNET

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت