فولکس واگن برابری قیمت EV با ICE تا سال ۲۰۲۵ ، ۵۰٪ فروش EV تا سال ۲۰۳۰ را پیش بینی کرده است

2021-07-13
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

یکی از بسیاری از EV های جدید در راه.


Andrew Trahan عکاسی

در پایان این دهه ، گروه فولکس واگن پیش بینی می کند ۵۰ درصد از فروش خودروهای خود را فقط از طریق اتومبیل های برقی انجام دهد ، این خودروساز آلمانی روز سه شنبه اعلام کرد. شاید مهمتر از آن ، انتظار می رود که خودروهای الکتریکی طی دو تا سه سال آینده با خودروهایی که از موتورهای احتراق داخلی نیرو می گیرند ، به برابری قیمت برسند. ارائه New Auto 2030 این شرکت با استناد به همكاری های خود در بخشهای مختلف گروه VW ، تأكید كرد كه چرا این خودروساز معتقد است كه برای پیروزی در دوره رو به رگردید EV آماده است. در طول سخنرانی های صبح در واقع ، وی گفت که این خودروساز “تحرک” را می بیند ، واژه ای که تمام حمل و نقل شخصی را شامل می شود ، از جمله ۸۵٪ رانندگان واقعی انسان. این بدان معنا نیست که VW فکر می کند خودمختاری نقشی نخواهد داشت. در حقیقت ، VW معتقد است كه اتومبیل های كاملاً خودران تا سال ۲۰۳۰ آماده خواهند گردید و امیدوار است كه بتواند یك قطعه عظیم از سرویس های سودآور robotaxi را روزی خراب كند.

این تنها یک راه است که VW فکر می کند مدل تجاری آن در آینده تغییر می کند. چه مقدار سود داریم صحبت می کنیم؟ بر اساس برآوردهای VW ممکن است صنعت خودروسازی تا سال ۲۰۳۰ ۵ تریلیون دلار ارزش داشته باگردید.

بخشی از جهش عظیم ارزش به این دلیل است که وسایل نقلیه بیش از هر زمان دیگری شامل وسایل نقلیه هستند که VW نیز امیدوار است بتواند در این زمینه متمرکز شود. از “راننده مجازی” ultrasafe برای رانندگی خودکار ، به روزرسانی های گسترده از طریق هوا در مقیاس گسترده ، تا یک پلت فرم داخلی نرم افزار برای وسایل نقلیه – VW واقعاً می خواهد همه آنها را از ابتدا داشته باگردید. در واقع ، دیس به بینندگان گفت که تمایز نام تجاری آینده بین بخش هایی مانند فولکس واگن ، آئودی و پورشه از “نرم افزار و خدمات” ناشی خواهد گردید.

در بخش تولید فیزیکی تجارت ، VW Group به کارمندان خود قول امنیت شغلی را تا پایان این می دهد دهه که از طریق این انتقال EV کار می کند. علاوه بر این ، برای دو باتری “گیگافکتوری” برای تولید باتری برنامه ریزی گردیده است: یکی در سوئد و دیگری در آلمان. گزینه کارخانه سوم نیز در اسپانیا روی میز است. VW گفت ، این کشور همچنین ممکن است محل تولید کوچک EV باگردید ، هرچند که تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است زیرا انتظار دارد دولت یارانه های بالقوه تولید محلی را بگیرد. یک معماری جدید و یکپارچه به نام SSP تولید بین ICE و EV را برای هر وسیله نقلیه گروه VW بیشتر ساده می کند.

در هسته اصلی ، نقشه راه VW مسیری مشابه با بسیاری دیگر در صنعت را دنبال می کند. اکثر خودروسازان معتقدند که ما فقط در نقطه اوج EV قرار داریم و اواسط این دهه بزرگترین تغییر را قبل از شروع انتقال الکتریکی در سال ۲۰۳۰ ایجاد می کند. اگر VW راه خود را داشته باگردید ، این بخش را با خود مالک می کند ” احساسی “اتومبیل ها ، مانند VW Bus جدید ، فناوری و زیرساخت های هوشمند برای پشتیبانی از آن.

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت