گروه فولکس واگن در حال توسعه معماری یکپارچه EV است

2021-07-13
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

پلت فرم جدید وسایل نقلیه الکتریکی VW پایه و اساس میلیون ها وسیله نقلیه خواهد بود.


گروه فولکس واگن

گروه فولکس واگن روز سه شنبه در ارائه استراتژی جدید خودکار معماری هیجان انگیز نسل بعدی خودرو را اعلام کرد. از برق و خودمختاری گرفته تا فناوری باتری و فروش وسایل نقلیه ، این رویداد نشان داد که این خودروساز گسترده و چند برند قصد دارد سال ۲۰۳۰ را طی کند. اما هر کجا که این شرکت آلمانی به پایان برسد ، بستر جدید سیستم های مقیاس پذیر آن سنگ بنای فعالیت های آن خواهد بود. [۱۹۶۵۹۰۰۴] SSP به منظور كاهش گردیديد پيچيدگي با جايگزين كردن سوپ الفبايي معماري هاي قبلي انتظار می رود که سیستم عامل های MQB ، MSB ، MEB ، PPE ، MLB ، NHL و NBA را جایگزین کند (من ممکن است برخی از این موارد را ساخته باشم) ، و به گروه VW برای کل نمونه کارها خود یک ساختار وسایل نقلیه الکتریکی واحد ارائه می دهد. بخشهای خودرو SSP باید از اتومبیل های مارک های تجاری انبوه مانند فولکس واگن و اسکودا و همچنین محصولاتی از مارک های برتر از جمله آئودی و احتمالاً حتی بنتلی پشتیبانی کند. هربرت دیس ، مدیرعامل گروه فولکس واگن ، در بخش ارائه خود به صورت آنلاین New Auto ، گفت: “ایجاد جامع ترین نمونه کارها EV [in the business]” ، که تا حد زیادی توسط SSP پشتیبانی می شود. [۱۹۶۵۹۰۰۵] گذشته از تطبیق پذیری گسترده صنعت ، تقریباً صفر جزئیات فنی درباره SSP به اشتراک گذاشته گردید. با این حال ، دیس اشاره کرد که ۱۰۰٪ الکتریکی خواهد بود و مجموعه ای گسترده از مدلها از ۸۵ تا ۸۵۰ کیلووات را پشتیبانی می کند ، احتمالاً همه چیز از هاچ بک فروتن گرفته تا سدان های کالیبر پرچمدار.

آیا محصولات آینده گروه VW مانند این رایانه به نظر می رسند تفسیر؟ شاید قطعی باگردید.


گروه فولکس واگن

گروه VW برای تسریع در توسعه این سیستم عامل جدید – یك معماری برای اداره همه آنها – در حال سرمایه گذاری معادل نزدیك به ۱ میلیارد دلار برای ساخت یك مركز تحقیق و توسعه جدید در زادگاه خود ولفسبورگ آلمان است. این مرکز مکانی است که SSP و اجزای مرتبط با آن ایجاد می شوند. پیش بینی می شود اولین خودروهایی که بالای این معماری سوار می شوند در سال ۲۰۲۶ تولید شوند. کارهای زیادی برای مهندسی این پلتفرم باید انجام شود ، اما پس از اتمام کار VW این امکان را برای سایر خودروسازان فراهم می کند ، همانطور که با معماری فعلی MEB انجام گردید.

گروه VW با ساده سازی نمونه کارها سیستم عامل خود باید صرفه جویی قابل توجهی در هزینه انجام دهد. پیچیدگی به گردیدت کاهش می یابد ، به شرکت کمک می کند تا نه تنها به اهداف مالی خود ، بلکه به اهداف آب و هوایی خود نیز برسد ، زیرا خودروهای SSP دارای انتشار صفر تا انتها هستند. دیس گفت: “تحرک فردی آینده درخشانی دارد.” “[Volkswagen] قصد دارد نقش مهمی در این دنیای جدید داشته باگردید.”

انتظار می رود SSP در پنج سال آینده برای اولین بار پخش شود. در طول عمر خود ، VW تخمین می زند که این معماری حدود ۴۰ میلیون وسیله نقلیه را در سطح جهانی پشتیبانی کند ، و آن را به یک بستر بسیار مهم برای کل صنعت خودرو تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید : VW برابری قیمت EV با ICE را پیش بینی می کند تا سال ۲۰۲۵ ، فروش ۵۰٪ EV تا سال ۲۰۳۰

 http://www.cnet.com/


در حال پخش:
این را تماشا کنید:

ID 4 VW آرام و با صلاحیت است ، اما کاملاً جذاب نیست



۷:۴۸

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت