Opel Astra جدید یک هاچ بک آلمانی پلاگین هیبریدی است

2021-07-13
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

وقت آن است که میوه های ممنوعه اروپایی بیشتری تهیه کنیم.


اوپل

روز دیگر ، هاچ بک کمی عجیب اروپایی دیگر که در آمریکا فروخته نخواهد گردید – اما به هر حال ما در حال ریزش هستیم. این نسل جدید ششم اوپل آسترا است که بر روی همان پلت فرم EMP2 سوار می شود که سایر اتومبیل های متعلق به Stellantis مانند پژو ۳۰۸ و DS 4 سوار می شوند – نسل قبلی زمانی توسعه یافت اوپل تحت مالکیت جنرال موتورز بود و پایه های آن را با Chevy Cruze به اشتراک گذاشت.

در اینجا نیازی به کوچک کردن کلمات نیست ، Astra جدید عالی به نظر می رسد. قسمت جلوی آن Vizor اوپل است ، صفحه ای براق و مشکی که با ادغام چراغ های LED ، نشان جلو و دوربین و صفحات باریک جلو پنجره ، “چهره” خودرو را ایجاد می کند. سپر زیرین زاویه ای به Astra کمی چهره دوپه می بخگردید – فکر می کنم در یک روش خوب. در عقب چراغ های عقب LED بسیار باریک ، یک درب عقب مجسمه سازی گردیده زیبا و یک چراغ ترمز سوم عمودی خنک که در اسپویلر سقف تعبیه گردیده است وجود دارد.

به نظر می رسد ۲۰۲۱ بازگشت شعله ور گلگیر جعبه ای به سبک ماشین رالی ۱۹۸۰ باگردید و من همه چیز در مورد آن هستم. Astra دارای یک خط شخصیت ظریف است که درست در زیر پایه پنجره ها جریان دارد و به گلگیرهای زاویه دار شعله ور می شود و خط لگدی گردیده در پایه درها تنها قطعه واقعی دیگر روی بدنه است. ستون C زاویه دار به جلو است و چین زیبایی دارد و با سقف دو رنگ موجود به خوبی کار می کند. فاصله بین دو محور آسترا جدید نیم اینچ است ، اما به لطف اضافه گردیدن کوتاه فاصله ها در کل حتی ۰٫۲ اینچ بیشتر نیست.

فضای داخلی نیز راد است. ویژگی اصلی آن Pure Panel است ، یک جفت صفحه نمایش ۱۰ اینچی که بخشی از یک صفحه مستطیل شکل بزرگ است که دریچه هوای راننده را نیز در خود جای داده است. اوپل می گوید که “لایه شاتر مانند” از بازتاب جلوگیری می کند و به این معنی است که نمایشگرها نیازی به کاپوت بر روی آنها ندارند و صفحه نمایش ها به صورت کاملاً لعاب در دسترس هستند. کنترل های فیزیکی حداقل با یک دکمه تنظیم صدا و حدود دوازده دکمه برای کنترل آب و هوا در داشبورد بسیار کم است. کابل ها نیز به حداقل رسیده اند ، با بی سیم Apple CarPlay و Android Auto به همراه یک سیستم دستیار صوتی جدید.

فضای داخلی دارای یک جفت ۱۰ اینچی است صفحه نمایش.


اوپل

ترکیبی فوق العاده جالب از مواد وجود دارد ، با طراحی بریده بریده روی داش که تر و تمیز به نظر می رسد آلومینیوم و یک ماده با لمس نرم و خنک با یک قطعه تزئین روشن. در پانل های درب همه این عناصر و همچنین چرم Nappa خاکستری وجود دارد ، در حالی که صندلی ها از پارچه خاکستری روشن با یک الگوی زیبا ، راه راه های سفید و بیشتر از آن چرم خاکستری استفاده می کنند. تعویض دنده یک سوئیچ ضامن ساده روی کنسول مرکزی است و فرمان طراحی گردیده دارای پره های باریک و دسته ای از دکمه های مستطیل است.

اوپل Astra را با موتورهای توربوشارژر گازی و دیزلی متعدد ارائه می دهد که می توانند با هر دو جفت شوند گیربکس شش سرعته دستی یا هشت سرعته اتوماتیک اما در مدل جدید دو پیشرانه پلاگین هیبریدی وجود دارد. هر دو از یک موتور ۱٫۶ لیتری توربو چهار ، یک اتومبیل هشت سرعته و یک باتری ۱۲٫۴ کیلووات ساعتی استفاده می کنند که دارای قدرت ۲۲۵ اسب بخار قدرت بیشتری است و یک برد کاملاً الکتریکی حدود ۳۱ مایل را ارائه می دهد.

حتی در دسترس است با صندلی های ماساژ.


اوپل

Astra با هندلینگ “ضد اتوبان” طراحی گردیده است ، به این معنی که ثبات سرعت بالا اولویت است و برای این منظور دارای یک شاسی سخت تر ، قدرت توقف بهتر و سیستم تعلیق تصفیه گردیده نسبت به مدل قبلی است. مجموعه ویژگی های کمک راننده Opel's Intel-Drive 2.0 از چهار دوربین ، پنج سنسور رادار و دو حسگر اولتراسونیک برای کنترل سرعت کروز تطبیقی ​​Astra با توقف و حرکت ، تغییر مسیر نیمه اتوماتیک و نظارت بر نقاط کور دوربرد استفاده می کند. صندلی های ماساژ دهنده و تهویه گردیده ، چراغ های جلوی LED پیکسلی ، نمایشگر هد بالا و سیستم دوربین ۳۶۰ درجه همه در دسترس هستند.

اوپل آسترا جدید در اوایل سال آینده با فروش کتاب های سفارش در پاییز در اروپا آغاز می شود. در حالی که Astra هرگز در ایالات متحده فروخته نمی شود ، اما به ما فناوری ، ویژگی ها و دانش طراحی را نشان می دهد که می تواند در مدل های دیگر Stellantis که به دست خواهیم آورد استفاده شود.

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت