مزدا MX-30 پلاگین هیبریدی کامل با ژنراتور چرخشی همچنان روشن است

2021-07-14
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

هنوز هم اتفاق می افتد.


مزدا

طرفداران دوار عرق نکنید. هنوز هم مزدا قصد دارد موتور بد بو به فرم جدیدی برگردد. روز سه شنبه مزدا با Roadshow تأیید کرد که پلاگین هیبریدی MX-30 آینده همچنان ادامه دارد و طبق وعده داده گردیده با ژنراتور دوار روانه بازار می شود. این تأیید به دنبال گزارشی در روز یکشنبه از Automotive News منتشر گردید که توضیح می دهد این خودروساز پروژه توسعه دهنده دامنه روتاری را متوقف کرده است. پلاگین هیبریدی EV به تأخیر نمی افتد. MX-30 پلاگین هیبرید به عنوان یک سری پلاگین هیبریدی با یک ژنراتور چرخشی کار خواهد کرد. “

طبق گزارش اولیه ، به نقل از رسانه های ژاپنی ، مزدا برنامه ها را لغو کرد. برای توسعه دهنده دامنه دوار به دلیل هزینه. در این گزارش آمده است که MX-30 برای کارکرد سیستم انتقال قدرت به یک باتری بزرگتر احتیاج دارد که منجر به برچسب بالاتر از حد انتظار می شود. سخنگو به طور مستقیم با این جزئیات صحبت نکرد و فقط تأیید کرد که یک طرح چرخشی همچنان برای پلاگین هیبریدی پلاستیکی مارک تجاری است.

MX-30 اولین بار در ایالات متحده با طعم الکتریکی باتری ، ابتدا در کالیفرنیا ، پاییز امسال. سپس ، این کراس اوور در سراسر کشور راه خود را باز خواهد کرد. سال آینده ، پلاگین هیبریدی راه اندازی می شود. با وجود موتور دوار موجود در آن ، هرگز به طور مستقیم چرخ ها را تغذیه نمی کند. در عوض ، برای شارژ گردیدن باتری در صورت لزوم روشن می شود. تخمین دامنه افزونه هنوز در دسترس نیست ، اما MX-30 EV در چرخه های آزمایش خارجی با باتری کامل ۱۲۴ مایل کار می کند. ممکن است در چرخه EPA کمتر باگردید ، بنابراین انتظار نداشته باشید که ماشین رکوردها را بشکند ، اما از هر نوع رنگ و بویی از ماشین انتظار داشته باشید.

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت