۲۰۲۲ هیوندای النترا N یک پانچ توربوشارژ ۲۷۶ اسب بخاری را بسته بندی می کند

2021-07-14
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 2022 هیوندای النترا N

ما دوست داریم که الانترا از رنگ آبی مخصوص N هیوندای استفاده کند.


هیوندای

ما از در مورد Elantra N جدید تمرکز کرده ایم. هیوندای اجازه داد اواخر سال گذشته در یک نمونه اولیه گم شویم. N اولین بار در بازار جهانی خود سه شنبه ظاهر گردید و همان ناهنجاری و وهله هچ بک Veloster N را با تمام سبک و پالایش طراحی مجدد هیوندای سدان الانترا .

زیر کاپوت وجود دارد موتور I4 توربوشارژ ۲٫۰ لیتری ، ۲۷۶ اسب بخار قدرت و ۲۸۹ پوند فوت گشتاور را به چرخ های جلو می فرستد. هیوندای هم یک جعبه دنده شش سرعته دستی با همسان سازی اتوماتیک دور موتور و هم یک جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه هشت سرعته ارائه می دهد. عملکرد دوم با عملکرد عجیب N Grin Shift Veloster ارائه می شود که مانند دکمه Sport Sport پاسخ است – آن را بزنید و لحظه ای ۲۸۶ اسب بخار نیرو خواهید گرفت. Elantra N بسیار مجهز است و می تواند در ۵٫۳ ثانیه سرعت خود را به ۶۲ مایل در ساعت برساند ، در حالی که به حداکثر سرعت ۱۵۵ مایل در ساعت می رسد. حتی دارای کنترل پرتاب است. عالی است.

دیفرانسیل با لغزش محدود قدرت را در محور جلو مدیریت می کند و لاستیک های تابستانی Michelin Pilot Sport 4S سری ۲۴۵/۳۵ دارای چسبندگی زیادی در هر چهار گوشه هستند. در پشت چرخ های ۱۹ اینچی N خاص ترمزهای بزرگتری پیدا خواهید کرد و همه چیز در مورد این خودرو کاملاً تقویت گردیده است. سیستم تعلیق سفت تر است ، نسبت فرمان سریعتر است و تعدادی حالت درایو قابل انتخاب وجود دارد ، از جمله تنظیمات عملکرد N کاملاً روشن که با یک دکمه بزرگ آبی روی فرمان قابل دسترسی است.

صفحه نمایش بزرگ سرگرمی اطلاعاتی و خوشه سنج دیجیتال به الانترا N جلوه ای برتر دهید.


هیوندای

از آن سکان صحبت می شود ، قطر آن با لبه ضخیم و ضخیم کم است ، با یک دکمه روشن موتور روشن در قسمت پایین سمت راست. در جای دیگر داخل کابین ، N دارای صندلی های اسپرت با سخاوت بیشتری است و شما می توانید از همان فناوری اطلاعات و سرگرمی موجود در Elantra استاندارد برخوردار شوید ، از جمله یک سیستم اطلاعات و سرگرمی صفحه نمایش لمسی ۱۰٫۳ اینچی با Apple CarPlay ، Android Auto و برخی از صفحات عملکرد ویژه N. Elantra N نیز باید از فن آوری کمک راننده زیادی برخوردار باگردید ، اگرچه باید منتظر جزئیات رسمی مشخصات ایالات متحده باشیم ، که در اواخر سال جاری مشخص خواهد گردید.

در خارج ، Elantra N قطعا به نظر می رسد بخش ، با یک جلو بزرگ به گردیدت تراشیده گردیده ، اکستنشن های طاقچه جانبی قرمز روشن و بال کوچک عقب. یک دیفیوزر برجسته لوله های خروجی بزرگتری را در خود جای داده است و یک سیستم اگزوز متغیر وجود دارد که ما انتظار داریم کاملاً مانند Veloster N. ضربه محکم و ناگهانی ایجاد کند ، شکسته و پاپ کند. برای خودروساز ، “یک صدای موتور مجازی است که نه تنها صداهای رانندگی را نشان می دهد که هیوندای موتور اسپورت را نشان می دهد ، مانند صداهای اتومبیل مسابقه ای TCR ، بلکه دارای یک عملکرد اکولایزر است که به راننده اجازه می دهد جزئیات را برای هر محدوده (ناله ، گلو ، باس ) ، با توجه به اولویت شخصی. ” هیوندای می گوید: “این به راننده اجازه می دهد صدای موتور واقعی و پویاتر را هنگام رانندگی بشنود” ، اما صدای جعلی هنوز هم صدای جعلی است. ، ارزان تر از Veloster N اما ارزان تر از رقبایی مانند هوندا سیویک تایپ R و فولکس واگن گلف R. N Line با قدرت کمتر ابتدا به فروش می رسد ، اما به دنبال ۲۰۲۲ Elantra N به در آینده ای نه چندان دور به سواحل آمریکا برخورد کند. نمی توانیم منتظر بمانیم.

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت