سوپراسپرت هیبریدی پلاگین هیبریدی ۹۳۷ اسب بخاری استون مارتین در فرم تولید آغاز به کار می کند

2021-07-15
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

موتور میانه استون Valhalla زندگی می کند!


استون مارتین

استون مارتین اخیراً آشفتگی زیادی را تجربه كرده است ، از لغو موتورهای برنامه ریزی گردیده و گرفته تا تغییر ساختار تیم فرمول یک و انتصاب رئیس سابق AMG توبیاس مورس به عنوان مدیرعامل به نظر می رسید که خط تولید سوپراسپرت های موتور وسط استون در آینده قرار دارد. معلوم گردید که این چنین نیست ، زیرا آستون روز پنجشنبه از نسخه تولیدی ابرخودرو [ Valhalla رونمایی کرد و رک و پوست کنده ، ما را از بین برد.

بزرگترین معامله نیروگاه است. هنگامی که مفهوم در سال ۲۰۱۹ رونمایی گردید ، استون گفت که Valhalla از یک موتور V6 توئین توربو جدید استفاده خواهد کرد که در داخل توسعه یافته است ، اما این حالت کم ماند. در عوض ، Valhalla تولیدی دارای یک توربو توئین توربو ۴٫۰ لیتری V8 با میل لنگ صفحه تخت است. استون می گوید این موتور به صورت سفارشی ساخته گردیده است ، اما احتمالاً نسخه ای از V8 است که توسط Mercedes-AMG GT Black Series استفاده گردیده است. این پیشرانه ۷۴۰ اسب بخار نیرو تولید می کند و دارای خط قرمز ۷۲۰۰ دور در دقیقه است که قدرت آن به محور عقب ارسال می شود. استون موتور را به عنوان “پیشرفته ترین ، پاسخگوترین و با عملکردترین” V8 نام تجاری که تاکنون استفاده کرده توصیف می کند و یک سیستم اگزوز با فلپ های فعال و لوله های خروجی از بالا وعده می دهد که پوست آن با گزش آن مطابقت داشته باگردید.

تولید Valhalla همچنان باقی مانده است واقعی مفهوم ۲۰۱۹٫


استون مارتین

تقویت V8 یک سیستم ترکیبی پلاگین است که از یک موتور الکتریکی در محور جلو و دیگری در عقب تشکیل گردیده است. Valhalla می تواند با سرعت ۸۰ مایل در ساعت تنها با سرعت برق حرکت کند و برد الکتریکی آن ۹ مایل است. در حالت EV نیرو فقط به چرخ های جلو فرستاده می شود ، اما در حالت های دیگر درایو تقویت برق به طور مداوم بین محورها متفاوت است – به این معنی که Valhalla دارای چهار چرخ محرک است – با توانایی ارسال ۱۰۰٪ قدرت به عقب. کل خروجی آن ۹۳۷ اسب بخار قدرت و ۷۳۸ پوند فوت گشتاور است و آستون می گوید Valhalla در ۲٫۵ ثانیه شتاب ۶۲ مایل در ساعت خواهد داشت و به حداکثر سرعت ۲۱۷ مایل در ساعت می رسد. این شرکت می گوید که هدف او ۶ ثانیه و ۳۰ ثانیه دور Nürburgring است که می تواند یک رکورد جدید باگردید.

Valhalla از یک جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه هشت سرعته استفاده می کند که به طور خاص برای استون طراحی و ساخته گردیده است. به جای دنده عقب سنتی ، از موتورهای الکتریکی برای عقب نگه داشتن ماشین استفاده می کند – که باعث کاهش پیچیدگی و وزن می شود – و همچنین دارای یک دیفرانسیل الکترونیکی با لغزش محدود در محور عقب است. استون می گوید موتورهای الکتریکی و V8 می توانند به طور همزمان دنده های مختلفی را کار کنند ، که پاسخ بسیار سریع و شتاب را فراهم می کند.

در زیر آن عرشه فیبر کربن ، یک پیشرانه هیبریدی دیوانه وجود دارد.


استون مارتین

مانند Valkyrie ، Valhalla از یک وان فیبر کربنی جدید استفاده می کند و Aston می گوید که وزن خشک این خودرو زیر ۳۴۱۷ پوند است. این سیستم در جلو دارای سیستم تعلیق فشارگاهی به سبک F1 با تنظیمات چند لینک در عقب است. فنرهای جلو و میراگرها داخل دستگاه نصب می شوند ، که ضمن کاهش وزن و بهبود بسته بندی ، جلوی جلوی آن را جلوه ای زیبا می دهد. میراگرهای قابل تنظیم Adaptive Spool Valve از Multimatic هستند و آستون می گوید سیستم تعلیق خودرو “به طور چشمگیری” در حالت Track کاهش می یابد. (ترمز محوری نیز دارد.) ترمزها از نوع سرامیک کربنی هستند و Valhalla دارای چرخ های جلو ۲۰ اینچی و عقب ۲۱ اینچی است که در لاستیک های میشلن ساخته گردیده مخصوص این خودرو پیچیده گردیده است. گفته می شود که فرمان الکتریکی پاسخ های “فوری و بصری” را ارائه می دهد ، با استون افزود که هدف “اتصال غیر خراب” بین راننده و اتومبیل است.

وقتی صحبت از سبک دهی Valhalla می شود ، تغییرات عمده ای ایجاد گردیده است ، گرچه هنوز از نظر روح بسیار نزدیک به مفهوم است و حتی خیره کننده تر به نظر می رسد. قسمت جلوی آن تمیزتر است و دارای چراغ های جلو بزرگتر و جلوپنجره جلوتر بزرگتر است که سبک کلاسیک تر Aston است. علاوه بر این ، دریچه های کاپوت به پایه شیشه جلو منتقل گردیدند. گلخانه مخروطی دوست داشتنی قسمت بالای شیشه جلو را از دست می دهد ، اما هنوز هم به نظر می رسد ممکن است از یک ماشین مسابقه ای LMP1 زخمی گردیده باگردید. یک سری از آبشارهای جدید وجود دارد که از پنجره های جانبی تا انتهای دم عبور می کند و نوک اگزوز و اسکوپ سقف دوباره طراحی گردیده است.

نمای جانبی ماشین تولید پیچیده تر است.


استون مارتین

نمای جانبی بسیار پیچیده تر ، اما حتی بهتر به نظر می رسد ، با تولید Valhalla که یک خط نیزه مانند بسیار جذاب به دست می آورد و از یک دریچه گلگیر جدید استفاده می کند. دامن کناری کمی تمیزتر به نظر می رسد ، در حالی که داخلی در کف پهلو پیچیده تر است. اما بزرگترین تغییرات در قسمت پشت است ، جایی که Valhalla بسیار آماده تر برای تولید به نظر می رسد. هنوز هم یک پخش کننده عظیم دارد اما حتی وحشی تر است و دارای خطوط و عناصر بیشتری نسبت به قبل است. پلاک خودرو در قسمت پایین و پایین قرار دارد و قسمت فوقانی قسمت پشتی آن دارای مشبک های مشبک جدید و خط استون مارتین است. یک اسپویلر عقب فعال نیز وجود دارد. همراه با سایر عناصر فعال در جلو و زیر بدنه مجسمه سازی ، استون می گوید Valhalla 1،۳۲۲ پوند نیروی رو به پایین تولید می کند ، بدنه فیبر کربن با الهام از F1 به صورت آیرودینامیکی بهینه گردیده است.

یک مشکل عمده در تولید وجود دارد. با این حال یک ظاهر طراحی گردیده Valhalla. این اتومبیل مفهومی به طور برجسته در فیلم آینده جیمز باند No Time To Die که در ابتدا قرار بود در آوریل گذشته اکران شود ، به نمایش در می آید. به دلیل شیوع ویروس کرونا در به تأخیر افتاد ، بنابراین اکنون تا نوامبر ادامه نخواهد داشت. این بدان معناست که با پایان یافتن فیلم ، مدل مفهومی Valhalla منسوخ خواهد گردید زیرا اکنون ماشین تولید مشخص گردیده است. اما سلام ، من مطمئن هستم که استون شکایت نخواهد کرد – این بازهم تبلیغات خوبی برای ابرخودروی میانه موتور است.

قسمت عقب خیلی بهتر به نظر می رسد.


استون مارتین

استون هنوز هیچ عکسی از فضای داخلی منتشر نکرده است ، اما ما جزئیات جدیدی داریم. در دو پیکربندی درایو چپ و راست در دسترس خواهد بود و فضای داخلی بیشتری نسبت به Valkyrie راحت دارد. شما از طریق درب های پروانه ای لولای جلو وارد می شوید که دارای بریدگی در سقف هستند و وضعیت رانندگی کم مانند موقعیت یک اتومبیل F1 است. پدال ها و ستون فرمان قابل تنظیم هستند ، در حالی که صندلی ها روی شاسی ثابت هستند. یک صفحه لمسی مرکزی یک سیستم سرگرمی و سرگرمی جدید (خدا را شکر) اجرا می کند که از Apple CarPlay و Android Auto نیز پشتیبانی می کند.

ویژگی های دیگری نیز وجود دارد که باید Valhalla را روز به روز بسیار قابل زندگی تر کند. چراغ های جلو ماتریس LED انعطاف پذیر بوده و از نور بالا به صورت خودکار استفاده می کنند و یک سیستم دوربین دوربینی نیز اختیاری است. Valhalla همچنین دارای کروز کنترل تطبیقی ​​، ترمز اضطراری خودکار ، نظارت بر نقاط کور و هگردیدار برخورد به جلو است.

توسعه Valhalla توسط رانندگان Aston F1 نیکو هولکنبرگ ، لانس استرول و سباستین وتل کمک می کند. استون در مورد زمان فروش Valhalla یا تعداد ساخت آن چیزی نگفته است. (طرح اصلی فقط برای ۵۰۰ واحد بود ، اما این سالها بود.) ما نمی دانیم که هزینه آن چقدر خواهد بود ، اگرچه می توانید انتظار داشته باشید که یک برچسب قیمت در محدوده شش رقمی باگردید. همچنین هنوز هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا سوپراسپرت ارزان تر و کم جنون
منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت