آیا به اشتراک گذاری داده های امنیت خانه می تواند زمان پاسخ ۹۱۱ را کاهش دهد؟ SimpliSafe و RapidSOS چنین فکر می کنند

2021-07-15
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 thumbnail-simplisafe-cnet-calltaker.png

SimpliSafe

هیچ میانگین کشوری برای زمان پاسخگویی به خدمات اضطراری ثبت نگردیده است ، اما بیشتر شهرها گزارش می دهند که زمان آنها بین ۵ تا ۱۰ دقیقه است. این سریع به نظر می رسد – و همینطور است – اما حتی یک یا دو دقیقه می تواند بین زندگی و مرگ در برخی موارد اضطراری تفاوت ایجاد کند.

در یک همکاری جدید ، شرکت امنیت خانه DIY SimpliSafe و واکنش اضطراری سکوی داده RapidSOS قصد دارد در چند دقیقه ارزشمند قلم زنی کند. SimpliSafe ، با استفاده از دستگاه اشتراک داده RapidSOS ، اطلاعات خاصی را – که از سیستم های امنیتی و حسگرهای خانگی آنها به همراه پروفایل های کاربری آنها گرفته گردیده است – به پاسخ دهندگان ۹۱۱ ، گاهی اوقات قبل از برقراری تماس اضطراری ، ارائه می دهد.

به گفته مدیر عامل شرکت SimpliSafe ، کریستین سردا ، به سادگی کاهش زمان پاسخ است.

او چهارشنبه پیش از اعلامیه به من گفت: “مرکز نظارت بر شرکت امنیت خانه سنتی … برای نوآوری و نوآوری آماده است.” او آینده ای نزدیک را در نظر می گیرد که این نوع به اشتراک گذاری داده ها به عادی صنعت تبدیل شود ، و کل اکوسیستم واکنش سریع را کارآمدتر کند.

با بیش از ۲۰۰۰ مرکز تماس اضطراری در سراسر کشور که از قبل آنلاین هستند ، با استفاده از داده های SimpliSafe ، این دو شرکت با هم همکاری می کنند اولین قدم اول برای رسیدن به آینده.

خدمتی “تازه برای نوآوری”

هرکسی که درباره سیستم های امنیتی خانه تحقیق کرده یا خریداری کرده باگردید ، از امتیازات بی شماری که شرکت های مختلف برای تمایز خود از مارک های مخالف استفاده می کنند ، کاملاً آگاه است. آیا آنها DIY هستند یا به صورت حرفه ای نصب گردیده اند؟ آیا زنگ درهای ویدئویی تشخیص بسته دارند؟ آیا سنسورهای درب می توانند چراغ های هوشمند را تحریک کنند؟

به طور فزاینده ای ، سیستم های امنیتی خانه چند صفحه را بطور همزمان می چرخانند: آنها در صورت خرابی به مشتریان و مقامات هگردیدار می دهند ، اما همچنین نشت گاز و آب را بررسی می کنند ، صحبت های دو طرفه را ارائه می دهند از طریق دوربین های امنیتی و ارائه انواع گزینه ها برای اتوماسیون خانگی – در واقع ، دستگاه های هوشمند خانگی بدون شک بزرگترین تحول بازار امنیت خانه در دهه های گذشته است.

در صورت تحقق اهداف Cerda ، این می تواند تغییر کند. [۱۹۶۵۹۰۱۲] simplisafe-4-8.png ” height=”612″ width=”1092″/>

SimpliSafe یکی از محبوب ترین سیستم عامل های امنیت خانه DIY در بازار است.


SimpliSafe

RapidSOS حدود هشت سال است که وجود دارد ، اما از سال ۲۰۱۸ ، زمانی که شروع به کار با هر دو تلفن اپل و آندروید کرد ، بیشترین رگردید را داشته است. در دنیایی که تلفن های آن از مکان های قدیمی پیشخدمت قدیمی خلوت نیستند ، جایی که یک تلفن با هر کد منطقه ای می تواند در هر نقطه از کشور باگردید ، سرویس های اضطراری با مشکلات فزاینده ای در زمینه مکان یابی کاربران روبرو می شوند.

وقتی با مدیر عامل شرکت RapidSOS صحبت کردم مایکل مارتین ، او ساعت شنی را نشان داد تا مشکل را نشان دهد. به گفته وی ، یک انتهای ساعت شنی نمایانگر تمام فن آوری متصل گردیده ای است که در جهان با آن روبرو هستیم – پوشیدنی ها ، تلفن ها ، اتومبیل ها و غیره – و دیگری سیستم های رایانه ای که خدمات اضطراری نشان می دهند می توانند برای دسترسی به افراد نیازمند استفاده کنند. [۱۹۶۵۹۰۰۵] “بین این دو ،” گفت مارتین ، یک خط تلفن آنالوگ ، مسی است. و این گلوگاه است که یک چالش بزرگ برای رانندگی با سریعترین و موثرترین پاسخ ممکن است. “

RapidSOS تلاش کرده است که گلوگاه اطلاعات را گسترش دهد. با ارائه داده ها ، مانند موقعیت دقیق کاربر ، به پاسخ دهندگان اضطراری – و در حقیقت ، این شرکت اکنون با حدود ۴،۹۰۰ مرکز پاسخ اضطراری کار می کند ، که حدود ۹۴٪ از جمعیت ایالات متحده را پوشش می دهد.

مشارکت تازه استخراج گردیده ” هرچند فقط دستگاه تحویل داده RapidSOS را به SimpliSafe بیاورید. این شرکت امنیتی در حال گسترش داده های از نوع است که RapidSOS هنگام برقراری ارتباط با مراکز ۹۱۱ می تواند به اشتراک بگذارد. این بدان معناست که اپراتورها نه تنها می توانند نام و آدرس مشتری SimpliSafe را دریافت کنند ، بلکه داده های مشخص تری را نیز در مورد سنسورها ایجاد می کنند که زنگ هگردیدار را ایجاد می کند ، و حتی ممکن است قطعه هایی از تصاویر دوربین امنیتی مربوط به تماس اضطراری باگردید.

بهتر ، سریع تر ، قوی تر

در اوایل همکاری ، دقیقاً اندازه گیری اینکه RapidSOS با چه زودی پاسخ های اضطراری به آلارم های SimpliSafe را می دهد دشوار است – اما دلیلی وجود دارد که باور داشته باشیم این پیشرفت ها قابل توجه خواهد بود.

“ما انواع تجزیه و تحلیل ها را انجام خواهیم داد و ما مارتین گفت: “من یک مجموعه داده قوی در این زمینه دارم.” “[But anecdotally,] ما از یكی از ۹۱۱ آژانس خود شنیدیم كه آنها اطلاعات [SimpliSafe customer] را حداكثر ۲ یا ۳ دقیقه قبل از رسیدن تماس تلفنی دریافت می كردند.”

مارتین گفت كه مدت زمان صرفه جویی گردیده به طور غیرمعمول زیاد است ، اما نشان می دهد پتانسیل پیشرفته این فناوری.

راه دوم فناوری RapidSOS برای گسترش گلوگاه ارتباطی ، تسریع در پردازش اطلاعات تماس گیرنده است. به طور سنتی ، مکان و سایر اطلاعات باید در یک روند سه گانه کلامی و پاسخ به اپراتورها منتقل شود – که می تواند منجر به مشکلات رونویسی شود (فکر کنید: یک نام اشتباه املایی در خیابان باگردید) ، یا به سادگی درک و عملکرد اطلاعات ارائه گردیده را به تأخیر می اندازد. [۱۹۶۵۹۰۲۶] ویژگی های تلفن-اضطراری apple-mcquade-061818-big-jpg-large ” height=”615″ width=”1092″/>

بیشتر تلفن های اپل و Google از RapidSOS استفاده می کنند به محض اینکه کسی شماره ۹۱۱ را روی آنها شماره گیری کند ، داده ها را برای پلیس ارسال کند.


Apple

من با میشل پاتس ، مدیر ارتباطات در اداره پلیس چندلر ، آریزونا ، صحبت کردم که به مدت ۲۵ سال در مرکز تماس ۹۱۱ کار کرده است. Chandler PD حدود شش هفته است كه آزمايش يكپارچه سازي SimpliSafe-RapidSOS را انجام داده است.

پاتس گفت: “جايي كه من فكر مي كنم اين [save time] خواهد بود” در همان فرآيند فراخواني است … آنچه ما ديده ايم چه زماني است اطلاعات وارد می شود ، ما تماس را برای خدمات [emergency] شروع خواهیم کرد. “

همه اینها ممکن است قبل از تماس ۹۱۱ اتفاق بیفتد. وقتی پاتس گفت ، اپراتورها فقط باید اطلاعاتی را که تأیید می کنند تأیید کنند”

سرانجام ، مارتین و پاتس هر دو در مورد اثرات صرفه جویی در وقت ادغام خدمات صحبت کردند.

پاتس گفت: “در یک مرکز ۹۱۱” [operators] اغلب پنج ، شش ، هفت مانیتور رایانه ای مختلف در مقابل خود دارند. “

هر یک از این مانیتورها اطلاعات مختلفی را ارائه می دهند ، سپس اپراتور باید آنها را تلفیق کرده و به اولین پاسخ دهندگان تحویل دهد. پاتس به من گفت ، قرار دادن داده ها از منابع مختلف بر روی یک صفحه واحد ، در چنین زمینه ای بسیار ارزشمند است.

صدای آلارم برای آینده

RapidSOS سابقه انحصار تجاری ندارد. در واقع ، این معاملات گسترده خود را با اپل و گوگل طی چند ماه از یکدیگر انجام داد. و این مشارکت هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

مارتین گفت: “چشم انداز ما این است که هر وسیله ای باید در هماهنگی با یکدیگر کار کند تا زندگی شما را در صورت نیاز بیشتر نجات دهد.” این چشم انداز محدود به بخشها یا مارک های خاصی نیست.

Cerda از این ایده که سیستم های امنیتی دیگر ممکن است از SimpliSafe – یا حتی شریک RapidSOS نیز پیروی کنند – ناراحت بود.

“[I] انتظار می رود SimpliSafe اولین مورد باگردید” گفت “وقتی به تأثیر روی جامعه و اثربخشی سیستم های پاسخ سریع فکر می کنیم ، وقتی این امر عادی شود ، این بهتر کار خواهد کرد … مطمئناً ما در این امر پیش قدم می شویم ، اما با گذشت زمان ، این تمایز را از دست خواهیم داد.” [۱۹۶۵۹۰۰۵] همکاری با RapidSOS ممکن است فقط یک آغاز موقت باگردید و به نظر می رسد SimpliSafe آماده است تا از آن استفاده کند. سروا و مارتین هر دو در مورد امکان ادغام بیشتر ، بهبود نرم افزار و بهینه سازی روند اشتراک داده ها در طول زمان ، به طور مفصل صحبت کردند.

سردا گفت: “فناوری همیشه در حال پیشرفت است.” “شما برای حفظ تمایز خود در فردا هرگز نمی توانید به نفع امروز خود استراحت کنید. شما فقط باید یک یا دو قدم جلوتر از رقبا باشید.”

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت