J.D. Power: COVID-19 باعث ایجاد وفاداری بیشتر در برندها برای رانندگان شد

2021-07-16
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

سوبارو برای سومین سال متوالی تاج می گیرد.


Craig Cole / Roadshow

بسیاری از جنبه های زندگی وجود ندارد که COVID-19 تأثیر نگذاشته است. از عادت های مسافرتی و ناهار خوری گرفته تا نحوه تعامل مردم با دیگران ، بسیار متفاوت از همین یک سال و نیم یا همین مدت قبل است. البته ، در این مدت تغییرات بزرگی در تجارت خودرو رخ داده است ، اگرچه جای تعجب است ، طبق گفته JD Power ، همه گیری باعث گردیده است كه رانندگان نسبت به تولیدكنندگان وسایل نقلیه ای كه از قبل دارند وفادارتر باشند.

روز پنجشنبه ، سازمان تأثیرگذار منتشر كرد مطالعه وفاداری به نام تجاری ۲۰۲۱ ، که به گفته JD Power ، “درصد خریداران وسیله نقلیه را که می خواهند همان مارک تجاری را که با آن معامله می کنند خریداری کنند اندازه گیری می کند.” خبر خوب برای شرکت های اتومبیل سازی این است که بیماری شیوع وفاداری را افزایش می دهد زیرا رانندگان به روابطی که از قبل با نمایندگی ها دارند اعتماد می کنند و به مارک های آشنا اعتماد بیشتری می کنند.

بنابراین ، خودروسازان بزرگ چگونه کار کردند؟ خوب ، برای سومین سال متوالی ، سوبارو با رتبه بندی ۶۱٫۸٪ در صدر جدول قرار گرفت. از دیگر مارک های اصلی که در میان پنج برند برتر قرار می گیرند می توان به Toyota (61.1٪) ، Honda (59.3٪) ، Ram (56.8٪) و اشاره کرد. فورد (۵۳٫۹٪).

لكس در این مطالعه JD Power بسیار خوب عمل كرد.


Craig Cole / Roadshow

در مورد مارک های برتر ، لکسوس با ۵۱٫۶ درصد در جایگاه نخست قرار گرفت. سپس پورشه (۵۰٫۲٪) ، مرسدس بنز (۴۷٪) ، BMW (45.6٪) و آئودی (۴۵٫۵) بود. ٪) مارک هایی که بیشترین پیشرفت را داشته اند Acura و Mazda بوده اند. اولی ۷٫۱٪ ، دومی ۵٫۹٪ افزایش یافت.

چرا وفاداری بهتر گردید؟ خوب ، گاهی اوقات بازدید از نمایندگی در ۱۸ ماه گذشته غیرممکن بود ، بنابراین مشتریان به صورت آنلاین سفارش می دادند یا از راه دور خرید می کردند. به نظر می رسد که آنها ترجیح می دهند با نمایندگی ها و مارک هایی که قبلاً با آنها آشنا گردیده اند مخالف تلاش برای کار جدیدی باشند.

این سومین سال J.D است. پاور مطالعه وفاداری خود را در زمینه برند تجاری خودرو در ایالات متحده منتشر كرده است. نتایج این تحقیق شامل کلیه وسایل نقلیه معامله گردیده توسط رانندگان نیز می باگردید. داده های معامله از ژوئن ۲۰۲۰ تا مه ۲۰۲۱ است.

 http://www.cnet.com/


در حال پخش:
این را تماشا کنید: [۱۹۶۵۹۰۱۵] ۲۰۲۲ لکسوس NX مهمترین لکسوس در مدت زمان طولانی است



۲:۵۴

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت