Rails in the Rockies: گشتی در موزه راه آهن کلرادو

2021-07-17
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 colorado-Railroad-Museum-23-of-42

جفری موریسون / CNET

البته من زنگوله را بر روی یک لوکوموتیو بخار ۱۳۰ ساله زدم. و شما هم همینطور.

بلافاصله پس از ورود به موزه راه آهن کلرادو ، توسط یک لوکوموتیو بزرگ از راه آهن وسترن دنور و ریو گراند استقبال می کنید. می توانید وارد کابین شوید و دیگ بخار را بررسی کنید ، اما زنگ مهمترین جذابیت است. کی زنگ نمیزنه؟

وقتی در موزه طلایی کلورادو در حومه غربی دنور گشت زدم ، یک روز گرم بود. . از آنجا که موزه تقریباً کاملاً بیرون از منزل است هوای مطلوبی نبود ، اما فضای کافی و قطار کافی برای ورود و کشف خارق العاده بودن آن وجود داشت.

این یک نگاه به اطراف است.

بشنو که یک مجری را تربیت می کند

ریلیارد ۱۵ هکتاری دارای بیش از ۱۰۰ لوکوموتیو بخار و دیزل ، به علاوه اتومبیل های سواری ، نامه اتومبیل ، کابین و بیشتر. با دور زدن ، خوشحال گردیدم که بسیاری از نمایشگاه ها مجموعه قطارهای کامل با لوکوموتیو ، ماشین های متعدد و کابین است. بسیاری از موزه های ریلی هر قطعه را به صورت جداگانه قرار می دهند ، که خوب است ، اما من دوست دارم همه آنها را با هم داشته باشم.

این موزه همچنین یکی از طرح های لوکوموتیو مورد علاقه من را دارد ، EMD F9 در دونور و ریو گراند وسترن. اگر به لوکوموتیو اواسط قرن ۲۰ فکر می کنید ، این همان چیزی است که شما در حال تصویربرداری آن هستید.

همانطور که از نظر بصری F9 چشمگیر است ، آنچه در کنار آن است جالب تر است: یک برف روب دوار. این دستگاه جعبه دار دارای پره های چرخشی با عرض ۹ فوت است. مرگ بر روی برف ها ، یعنی. برف روب های معمولی گوه ای شکل فقط برای برف های سنگین موجود در کوههای راکی ​​کافی نبودند. گاوآهن های این چنینی با سرعت زیادی از میان برف ها عبور می کنند ، اما آنها به قدرتی نیاز داشتند که یک موتور بخار با زغال سنگ فقط برای کار با تیغه ها وجود داشت.

بعداً ، من توانستم خانه گردی را كه تیم مرمت در محل موزه در آنجا كار می كند ، بررسی كنم. بسیاری از این قطارها هنوز کار می کنند و حفظ فرم آنها مستلزم استعداد و تلاش قابل توجهی است: اینطور نیست که بتوانید به منطقه AutoZone بروید و یک پیستون برای یک لوکوموتیو بخار ۱۸۹۰ بردارید.

یک مسیر باریک سراشیبی موزه را محاصره می کند و چندین بار در ساعت می توانید یکی از “غازهای آویزان” موزه را سوار شوید. اینها اتومبیل های اوایل قرن بیستم هستند که توسط راه آهن ریو گراند جنوبی برای انجام خدمات مسافری و حمل بار در شرایطی که توانایی نگهداری لوکوموتیو بخار را ندارند ، اصلاح گردیده اند.

موزه ، و انجمن راه آهن دنور گاردن که آن را اداره می کند ، اجازه دهید یک دوربین را روی یکی از مدل های قطار تخت قرار دهم. با هل دادن توسط یک لوکوموتیو ، من قادر به گرفتن نمای اول شخص از مسیر بیرونی بودم. در زیرزمین ساختمان اصلی موزه حتی یک راه آهن مدل HO در مقیاس فوق العاده پیچیده وجود دارد.

 colorado-Railroad-Museum-26-of-42

جفری موریسون / CNET

قبل از عزیمت من ، توانستم از نزدیک به بزرگترین لوکوموتیو موزه نگاه کنم: یک لوکوموتیو کلاس ۴-۸-۴ کلاس O-5B ، یکی از آخرین قطارهای بخار بزرگ که تاکنون ساخته گردیده است. این یکی پس از تنها ۱۶ سال خدمت در سال ۱۹۵۶ بازنشسته گردید. ظاهراً این حیوان می تواند در مسیر دنور به شیکاگو به سرعت ۱۰۰ مایل در ساعت برسد. برای چیزی که از زغال سنگ تأمین می شود و مبتنی بر فناوری از اوایل دهه ۱۸۰۰ است ، بد نیست.

گذرگاه راه آهن

موزه راه آهن کلرادو موزه ای دوست داشتنی است ، جذابیت بسیار بیشتری نسبت به بسیاری از موزه های قطار بزرگتری که بازدید کرده ام. اگر در منطقه دنور هستید ، توصیه می کنم حتماً آن را بررسی کنید. آنها نیز رویدادهای منظمی دارند.

اگر بازدید از دنور در برنامه شما نیست ، گالری بالا را ببینید.


جف و همچنین پوشش تلویزیون و سایر فن آوری های نمایش ، گشت و گذار عکس در موزه ها و مکانهای جالب در سراسر جهان ، از جمله زیردریایی های هسته ای ، ناوهای هواپیمابر عظیم ، قلعه های قرون وسطایی ، گورستان های هواپیما و بیشتر.

می توانید بهره های او را در اینستاگرام و یوتیوب دنبال کنید. او همچنین رمان علمی تخیلی پرفروشی در مورد زیردریایی های اندازه شهر به همراه دنباله ای نوشت.

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت