انویدیا ردیابی اشعه RTX ، فناوری پیشرفته بازی را که بر روی Arm اجرا می شود نشان می دهد

2021-07-19
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 gettyimages-1231345685

دیوید پل موریس / بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

انویدیا در تلاش است تا فناوری RTX خود را به دستگاه های بیشتری گسترش دهد و این شرکت روز دوشنبه قدم بزرگی به جلو برد. در نسخه های نمایشی کنفرانس توسعه دهندگان بازی ، انویدیا برای اولین بار ردیابی اشعه در زمان واقعی و DLSS را در یک بستر مبتنی بر ARM به نمایش گذاشت.

این شرکت گرافیک پیشرفته در نسخه های نمایشی Wolfenstein: Youngblood و Bistro را به نمایش گذاشت ، هر دو با پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3060 و پردازنده MediaTek Kompanio 1200 Arm کار می کنند.

“ما اکنون در سیستم عامل های جدید سرمایه گذاری می کنیم برایان بورک ، سخنگوی انویدیا ، در یک پست وبلاگ نوشت: “عملکرد و بهره وری انرژی پردازنده های ARM با فناوری های NVIDIA می تواند کلاس کاملاً جدیدی از رایانه های شخصی را باز کند.”

Nvidia با گسترش پشتیبانی از کیت های توسعه نرم افزار RTX خود به Arm و Linux ، از جمله نمونه برداری فوق العاده از یادگیری عمیق (DLSS) ، این کار را انجام داد. ) ، روشنایی مستقیم RTX (RTXDI) ، روشنایی جهانی RTX (RTXGI) ، انوایزرهای real-time انویدیا (NRD) و ابزار حافظه RTX (RTXMU).

انویدیا گفت که RTXDI ، NRD و RTXMU SDK های Arm با Linux و Chromium دوشنبه در دسترس هستند ، افزود که RTXGI و DLSS “به زودی” به بازار خواهند آمد. ، عملکرد و قابلیت اطمینان بیشتری را برای دو موتور اصلی بازی فراهم می کند: Unity و Unreal Engine. همچنین شامل پشتیبانی از به روزرسانی های Toolbag و Omniverse است.

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت