تسلا در حال باز کردن سوپرشارژرها به سایر خودروهای الکترونیکی ، توییت های ماسک است

2021-07-21
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 تسلا سوپرشارژر

مارک های بیش از تسلا ممکن است به زودی در ایستگاه Supercharger محلی شما استقبال کنند.


تسلا

در پاسخ به یک توییت در ستایش اتصال شارژ اختصاصی تسلا برای پیشرفت زیرساخت های وسایل نقلیه الکتریکی ، مدیر عامل تسلا ، ایلان ماسک روز سه شنبه با اعلام این خبر که این خودروساز الکتریکی “شبکه Supercharger ما را به سایر خودروهای برقی باز خواهد کرد” پاسخ داد امسال.” این خبر کوچک می تواند برای همه رانندگان EV یک معامله بزرگ باگردید.

بیشتر EV ها از استاندارد J1772 استاندارد پذیرفته گردیده صنعت استفاده می کنند اتصال برای شارژ سطح ۱ و ۲ یا اتصال سیستم شارژ ترکیبی سازگار با عقب برای قابلیت شارژ سریع DC. همچنین یک اتصال شارژ سریع CHAdeMO DC وجود دارد که در درجه اول توسط نیسان و میتسوبیشی پشتیبانی می شود و به نظر می رسد به زودی به سود انتقال به CCS منصرف خواهد گردید.

اما درگاه ها و اتصالات تسلا متفاوت است. اتصال باریک قادر به مدیریت اتصالات کم شارژ و شارژ سریع است و جای پای کمتری دارد که پنهان کردن آن برای طراحان راحت تر است. تسلا همچنین دارای زیرساخت های بزرگی است که در روزهای آغازین فرزندخواندگی در شبکه Supercharger خود پیشگام است و به سرعت در سراسر کشور رگردید می کند.

 پورت شارژ

پورت تناسب تسلا از اتصال CCS یا ChaDeMo كوچكتر است و قادر به شارژ كم و زیاد است.


جیمز مارتین / CNET

درایورهای تسلا در حال حاضر این امکان را دارند که خارج از شبکه Supercharger را با یک آداپتور نسبتاً ارزان قیمت J1772 برای ایستگاه های سطح ۲ شارژ کنند. حتی یک آداپتور CHAdeMO نسبتاً بزرگ نیز موجود است. (آداپتور شارژ CCS تسلا اعلام گردیده است ، اما هنوز در ایالات متحده موجود نیست.) با این حال ، این سازگاری یک خیابان یک طرفه است. فقط اتومبیل های تسلا می توانند از شبکه Supercharger این شرکت استفاده کنند. در حال حاضر.

توئیت ماسک به ما یک جدول زمانی برای چیزی می دهد که سالها به آن اشاره گردیده است : باز گردیدن شبکه Supercharger به سایر مدل ها و مدل های الکتریکی. و گرچه این بیانیه جزئیات را نشان می دهد – ما نمی دانیم که مثلاً آیا وسایل نقلیه غیر تسلا قادر به شارژ سریع DC هستند یا فقط به سرعت سطح ۲ محدود می شوند – این برای کاربران و پیامدهای زیادی همراه است صنعت.

 2021 Ford Mustang Mach-E

وسایل نقلیه غیر تسلا احتمالاً برای اتصال به شبکه Supercharger باید از آداپتور استفاده کنند.


Andrew Krok / Roadshow

برای رانندگان ، این به معنای گزینه های بیشتر برای شارژ در سطح شهر و یک گزینه شارژ با برد طولانی در طول سفرهای طولانی است. برای تسلا ، این احتمالاً جریان درآمد جدیدی ایجاد می کند. به هر حال ، شارژ Bolt EUV یا Volkswagen ID 4 خود در Supercharger احتمالاً رایگان نخواهد بود. وسایل نقلیه شخص ثالث نیز به احتمال زیاد به یک آداپتور برای اتصال فیزیکی به Supercharger احتیاج دارند ، که مطمئن هستیم تسلا از فروش آن خوشحال خواهد گردید. زیرساخت یکی از بزرگترین چالشهای پذیرش EV است و در حالی که به لطف شبکه های بزرگی مانند EVgo ، Electrify America و Tesla در پارکینگ ها و ایستگاه های کنار جاده با هزاران نقطه شارژ ، اوضاع آرام آرام بهبود می یابد ، رانندگان EV فقط می توانند از دسترسی بیشتر و انتخاب بیشتری از جایی که می توانند به برق متصل شوند.

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت