Netflix هنوز در تلاش است تا مشترکانی را اضافه کند که در هنگام قفل کردن انجام داده است

2021-07-21
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 netflix-logo-1

آنجلا لنگ / CNET

Netflix در آخرین سه ماهه خود ۱٫۵ میلیون مشترک اضافه كرد ، دوره دیگری با رگردید بسیار كندتر از جهش محبوبیتی كه یك سال قبل از آن لذت می برد ، هنگامی كه مردم در سراسر جهان در خانه گیر كرده بودند و به خاطر حواس پرتی در محاصره ناامید بودند. اگرچه Netflix مشترکین خود را در بیشتر مناطق جهان اضافه کرد ، برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ در ایالات متحده و کانادا – بزرگترین بازار واحد خود – اعضای خود را از دست داد.

این شرکت همچنین تایید کرد که به بازی گسترش خواهد یافت ، در حال برنامه ریزی برای شروع بازی های ویدیویی موبایل بدون تبلیغات در سرویس موجود خود بدون هیچ هزینه اضافی برای مشترکان است.

سرویس اشتراک ویدیوی جریان غالب در جهان ، Netflix گفت ، طبق نتایج سه ماهه دوم آن که سه شنبه منتشر گردید ، مشترکان بین آوریل و ژوئن ۱٫۵۴ میلیون رگردید کردند و به ۲۰۹٫۲ میلیون نفر رسیدند. بر اساس نظرسنجی تامسون رویترز ، این امر راهنمایی ماه آوریل Netflix را برای اضافه کردن ۱ میلیون عضو جدید ، که انتظارات اجماع تحلیلگران اساساً مطابقت دارد ، کم می کند.

اما رهنمودهای Netflix برای سه ماهه سوم اینكه انتظار دارد ۳٫۵ میلیون عضو جدید اضافه كند در مقایسه با ۵/۵ میلیون كه تحلیلگران پیش بینی كرده اند ، كمتر است.

این شرکت کاملاً به تأثیرات COVID-19 برای ایجاد “مقداری کلفتی” در رگردید عضویت خود اشاره کرد. در واقع ، رگردید نتفلیکس در سال جاری تاکنون به طرز چشمگیری کاهش یافته است ، پس از آن که محبوبیت مردم گرسنه برای سرگرمی در هنگام قفل همه گیر در سال گذشته افزایش یافت.

اما نتفلیکس همچنین با موجی از رقابت از سوی رقبای جدیدی مانند دیزنی پلاس و HBO Max روبرو گردیده است ، به عنوان غول های رسانه ای و فناوری خدمات خود را برای گرفتن Netflix به عنوان تلویزیون راه اندازی كرده اند انتقال به آینده جریان. مدیران عامل تهدید رقبای جدید خود را رد کرده و گفتند که اعضا همچنان به تماشای بسیاری از Netflix ادامه می دهند.

“آیا HBO یا Disney یا [another entrant] تأثیر متفاوتی نسبت به گذشته دارد؟” رید هستینگز ، مدیر عامل شرکت نت فلیکس ، روز سه شنبه گفت. “ما چنین چیزی را نمی بینیم.”

اما از دست دادن مشترک مشترک Netflix در ایالات متحده و کانادا اشاره کرد که رقابت جدید ، که مرکز آن در ایالات متحده است ، ممکن است رگردید عضویت Netflix را در آنجا تحت فشار قرار دهد. در این دو کشور ، Netflix 430،۰۰۰ مشتری جریانی را از دست داد که در مجموع نزدیک به ۷۴ میلیون نفر بوده است. Netflix در سال ۲۰۱۹ تعداد اعضای ایالات متحده را از دست داد. پیش از آن ، این اتفاق از سال ۲۰۱۱ رخ نداده بود.

“” باید مشخص شود که بازار جریان ایالات متحده در چند سال گذشته به عنوان تازه واردان بسیار رقابتی تر گردیده است. و بازیکنان مستقر در هنگام کاهش قیمت اشتراک برای جذب کاربران جدید ، محتوای جریان را در اولویت قرار داده اند “، مایکل ناتانسون ، تحلیلگر MoffettNathanson ، در یادداشتی روز چهارشنبه گفت. “موقعیت نتفلیکس به عنوان اولین محرک به وضوح مورد چالش قرار گرفته است.”

سهام Netflix در روز چهارشنبه با ۵٫۱٪ کاهش در ۵۲۶ دلار افتتاح گردید. از زمان بسته گردیدن روز سه شنبه ، سهام Netflix در سال جاری تاکنون ۱٫۳ درصد افت کرده بود و عملکرد گسترده بازار را از دست داد.

نتفلیکس علاوه بر ذکر “تراکم” رگردید ناشی از COVID ، به برنامه سبک تری از برنامه جدید در نیمه اول سال نیز اشاره کرده است. حتی اگر برنامه بلند پروازانه تولید آن تا سال ۲۰۲۰ خدمات را با عناوین جدید حفظ کند ، تاخیرهای COVID-19 در تولید فیلم و تلویزیون سرانجام امسال با نتفلیکس روبرو گردید و مواد جدید آن در نیمه اول بسیار سبک تر از آن بود یک سال قبل بود نتفلیکس مدتها هگردیدار داده بود که برخی موج های افزایش عضویت ممکن است تقاضا را به جلو سوق دهد ، و این در حالی است که مشترکان زودتر از آنچه در غیر اینصورت به آنها ملحق می گردیدند ، حس می کردند. این پتانسیل برای جادوها را ایجاد می کند ، مانند نمونه ای که به نظر می رسد اکنون در حال پخش است.

در سایر نقاط جهان ، رگردید Netflix نیز بی صدا بود. در اروپا ، خاورمیانه و آفریقا ، این شرکت تعداد کمی عضو ۱۹۰،۰۰۰ نفر را اضافه کرد. در آمریکای لاتین ، عضویت آن ۷۶۰،۰۰۰ نفر افزایش یافت. و در منطقه آسیا و اقیانوسیه ، منطقه ای که بیشترین رگردید را دارد ، Netflix 1.02 میلیون عضو به آن اضافه کرد.

به طور کلی ، نتفلیکس گزارش سود ۱٫۳۵ میلیارد دلاری یا ۲٫۹۷ دلار برای هر سهم ، در مقایسه با ۷۲۰٫۲ میلیون دلار یا ۱٫۵۹ دلار هر سهم در سال. زودتر درآمد ۱۹ درصد افزایش یافت و به ۷٫۳۴ میلیارد دلار رسید. تحلیلگران به طور متوسط ​​درآمد ۳٫۱۶ دلار برای هر سهم و درآمد ۷٫۳۲ میلیارد دلاری را انتظار داشتند.

با انتظار به سه ماهه سوم ، نتفلیکس ۲٫۵۵ دلار برای هر سهم درآمد در سه ماهه سوم پیش بینی کرد. به طور متوسط ​​، تحلیلگران وال استریت که Netflix را ردیابی می کنند ، ۲٫۱۷ دلار انتظار دارند.

 http://www.cnet.com/


اکنون در حال بازی:


تصاحب MGM آمازون برای Prime Video بزرگ است – اما نه …



۳:۳۴

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت