چه اتفاقی می افتد که هر مارکی در خانه شما صدا پیدا کند؟

2021-07-22
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 amazon-echo-show-10-6

Chris Monroe / CNET

در جریان رویداد Alexa Live Amazon در روز چهارشنبه ، ورایزون نمایشگر هوشمند جدیدی را منتشر كرد كه با نام “ Smart Display Verizon ، با قابلیت” Hey، Verizon “نامیده می شود. این توانایی توسط دستیار سفارشی آمازون ارائه می شود ، “یک راه حل جامع جدید که به سازندگان دستگاه ها و ارائه دهندگان خدمات اجازه می دهد دستیارهای هوشمند متناسب با شخصیت برند و نیازهای مشتری خود ایجاد کنند.” از جمله خودروساز جهانی Stellantis ، Qualcomm ، Garmin و همچنین Elektrobit و Continental. چند هفته پیش شاهد بودیم نمایشگر هوشمند Verizon به لطف پرونده FCC در حال آمدن است و گرچه اعلامیه امروز پیشگامانه نیست ، اما این موفقیت موفقیت استراتژی جدید آمازون در فروش الکسا به شرکت های دیگر برای شخصی سازی را نشان می دهد. .

مسلماً این کار برای شرکت ها بسیار آسان تر از ایجاد دستیار خودشان است. آمازون استخوان ها را فراهم می کند و شرکت ها دستیار را با ویژگی ها و شخصیت خاص خود پر می کنند. اما به کجا ختم می شود؟

وقتی دستیارها تکثیر می شوند

با دستیار صوتی جدید ساخت آمازون که خود شما ایجاد می کنید ، صفحه نمایش های هوشمند و بلندگوهای ما می توانند احساس هرزگی کنند. آمازون اساساً الکسا را ​​به شرکت ها می فروگردید ، به آنها این امکان را می دهد که مارک خود را روی آن بگذارند و عملکردهای خاص مارک را با سطوح مختلفی انتخاب کنند. سپس آن دستیار صوتی را گرفته و در دستگاه خود قرار داده و یا آن را در محصولات موجود با الكسا ادغام می كنند.

از طرف مصرف کننده این س becomesال مطرح می شود: آیا شما آماده صحبت با همه مارک های خانه خود هستید؟

مطمئناً روش هایی وجود دارد که می تواند زیبا و سرگرم کننده باگردید. من مخالف گفتگو با خرس های شارمین یا تونی ببر نیستم. در واقع ، من چند س questionsال واقعی دارم که می توانم از آن سفیران عزیزم بپرم. چندین دستیار صوتی را برای کارهای خاص مدیریت می کنید؟ به طور قابل توجهی کمتر سرگرم کننده است.

من مانند بسیاری از افراد ، بیش از یک دستیار صوتی در خانه خود دارم. من سبک زندگی را براساس محصولی که می خواهم استفاده کنم و همچنین اطلاعاتی که می خواهم برای برخی از شرکت ها ارائه دهم ، انتخاب کردم. اما دردناک است که از الکسا بخواهید یک کار را انجام دهد و از گوگل برای انجام یک کار دیگر. نمی توانم ببینم که چگونه افزودن آشپز بیشتر به آشپزخانه کار را آسانتر می کند.

حداقل این دستیارهای جدید نیز باید انتخاب باشند. فعل و انفعالات خاص مارک باید در مهارتی که من برای فعال کردن در نمایشگر یا بلندگو انتخاب کردم ، صرفاً برای سرگرمی باگردید. اگر من می خواهم چیزی سفارش دهم ، الکسا باید بتواند این کار را بدون انتقال من به صدای مارک انجام دهد.

پیچیدگی اضافی نیاز به گفتگو با یک دستیار خاص در دستیار من احساس طاقت فرسایی می کند. آیا آینده ای وجود دارد که برای انجام یک کار به هر نام تجاری نیاز داشته باشم؟ اگر “Hey، Spotify” فقط برای راه اندازی لیست پخش در آینده باگردید ، نحوه تعامل من با دستگاه های هوشمندم تغییر می کند. این نیروی مغزی اضافی است که باید هزینه کنم. هر وقت می خواهم کاری انجام دهم ، باید به یاد بیاورم که چه کسی را بپرسم. این مرا به یاد واسطه های آزار دهنده برخی مهارت های خانه هوشمند می اندازد که مرا مجبور می کند به یاد بیاورم که از الکسا بخواهم از شخص دیگری بخواهد کاری را انجام دهد (از جمله Spotify ، اگر آن را به عنوان پخش کننده موسیقی پیش فرض خود تنظیم نکنید).

بیشتر بخوانید : آمازون برنامه هایی را برای دستورات سفارشی الكسا در ماده زنده الكسا در كنفرانس توسعه دهندگان الكسا زنده ترسیم می كند

متفاوت همیشه بهتر نیست

حتی اگر بتوانیم خودمان را مدیریت كنیم بازیگران جدید شخصیت ها ، چه کسی می گوید که واقعا تجربه را بهبود می بخگردید؟ آیا این دستیارها می توانند چیزی به من پیشنهاد دهند که الکسا نتواند؟ تصور دلیل واقعی برای صحبت با یک مارک به جای الکسا دشوار است ، زیرا هر صدای مارکی بر روی پلتفرم الکسا ساخته گردیده است و مطمئنا الکسا می تواند خودش این وظیفه را انجام دهد.

اگر ، مارک ها به آمازون بابت قابلیت های انحصاری پرداخت می کنند ، و الکسا را ​​از اقدامات خاص با نام تجاری مانند تمدید اشتراک یا سفارش محصولات دور می کند ، به زودی می بینیم که با یک بلندگو که چندین شخصیت را دربرمی گیرد کار می کنیم.

این رویای یک بخش بازاریابی است. تبلیغات با کلیپ های بامزه و خنده دار پر می شود که هدف آنها جذابیت صحبت با طلسم غلات یا مارک غذای سگ مورد علاقه شماست. اگرچه گپ زدن با رونالد مک دونالد راهی خوب برای گذراندن بعد از ظهر به نظر می رسد ، اما می تواند ما را به سمت یک سطح ایدیوکراسی پرستش و ادغام برند در خانه سوق دهد.

 screen-shot-2021-07-05-at-6-23-13-pm.png

همانطور که برای نمایشگر هوشمند Verizon ، این دستگاه قرار است در پاییز امسال با توزیع گسترده تر در سال ۲۰۲۲ در بتا راه اندازی شود. درک واقعی عملکرد صفحه نمایش هوشمند دقیقاً دشوار است. اطلاعات جزئی در مورد مشخصات و خدمات داریم ، اما در زمان ارسال این پست چیز دیگری نیست.

مقاله طولانی کوتاه ، من شک دارم. ببینید ، من می توانم در مورد همه اینها اشتباه کنم. مهارت های ساده با صداهایی از برند که اطلاعات خاصی را ارائه می دهند می تواند مفید باگردید. ما درباره عملکرد این صداهای نام تجاری جدید در یک خانه واقعی اطلاعات زیادی نداریم. فعلاً آماده شروع مکالمه نیستم.

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت