توییتر رشد قوی کاربر و درآمد در سه ماهه دوم را نشان می دهد

2021-07-23
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 twitter-logo-1

آنجلا لنگ / CNET

تعداد کاربران روزانه ای که به توییتر وارد می شوند در سه ماهه دوم ۱۱٪ افزایش یافته است ، این نشان می دهد که مردم هنوز هم به سرویس پیام کوتاه روی می آورند حتی اگر برخی از کشورها پس از قفل گردیدن [ویروس کرونا] مجدداً شروع به کار کنند.

] این شرکت روز پنجشنبه گفت که کاربران روزانه که می توانند تبلیغات را ببینند ، شاخص اصلی توییتر برای بازدیدکنندگان ، در سه ماهه منتهی به ژوئن به ۲۰۶ میلیون نفر رسید. توییتر رگردید چشمگیر سال به سال را ناشی از بهبود محصولات و علاقه به وقایع فعلی دانست.

افزایش کاربران کمک کرد سایت رسانه های اجتماعی که بیشترین درآمد خود را از طریق تبلیغات کسب می کند ، ۷۴٪ افزایش درآمد سه ماهه به ۱٫۱۹ میلیارد دلار رسیده است. طبق تحلیلگران نظرسنجی گردیده توسط تامسون رویترز ، عملکرد عملکرد انتظارات وال استریت ۱٫۰۶۵ میلیارد دلار را پشت سر گذاشت.

توییتر برای هر سهم ۸ سنت درآمد کسب کرد ، این بهتر از تخمین از دست دادن ۱۳ سنت برای هر سهم است. به استثنای هزینه های خاص ، توییتر ۲۰ سنت برای هر سهم درآمد کسب کرد ، و تخمین زد که ۷ سنت برای هر سهم تخمین زده گردیده است. و ناظران سال کرده بودند که آیا افراد مانند زمانی که به خانه خود محدود نمی شوند به طور منظم توییت می کنند یا نه. این رگردید حاکی از آن است که توئیتر با کاهش همه گیر در برخی از نقاط جهان ، قسمت مهمی از زندگی مردم است. موج ها و گزینه های جدید همچنین کاربران را بر آن داشت تا به این خدمات روی آورند.

“با شروع موج دوم COVID-19 در هند ، توییتر به عنوان یک حلقه نجات در زمان واقعی ظاهر گردید زیرا مردم به این سرویس متوسل می گردیدند و به آنها کمک می کردند تا توییتر در بیانیه ای گفت: “از امکانات نجات جان ، داروها ، غذا و اطلاعات معتبر برخوردار باشید.” شیوه ارتباط سیاستمداران ، مشاهیر و دیگران را با جهان تغییر داد. این شرکت با استفاده از صوت زنده ، محتوای اختصاصی و خبرنامه ها به کاربران خود کمک کرده است تا افکار خود را به طور گسترده به اشتراک بگذارند.

به عنوان مثال ، توییتر در حال آزمایش روشی برای کاربران برای گرفتن پول بابت بلیط چت های صوتی انحصاری زنده ، بخشی از یک محصول صوتی زنده به نام Spaces است. توییتر همچنین در حال آزمایش Super Follows است که به کاربران امکان می دهد بابت محتوای اضافی ماهیانه هزینه اشتراک بپردازند. این شرکت بر اساس میزان درآمد کاربر کاهش خواهد یافت.

توییتر گفت تا زمانی که کاربر در مجموع ۵۰،۰۰۰ دلار از هر دو محصول کسب نکند ، بیش از ۳٪ کاهش نخواهد داشت. پس از آن ، کاهش Twitter تا ۲۰٪ افزایش می یابد.

این شرکت با استفاده از تبلیغات برای کسب درآمد از Fleets ، قالبی را تقلید از محصول پرچمدار Snap کرده و به کاربران امکان می دهد فیلم ، عکس و متنی ارسال کنند که ظرف ۲۴ ساعت ناپدید می شوند. با این حال ، این محصول زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد و در ماه آگوست بسته خواهد گردید.

اسنپ روز پنجشنبه نیز درآمد خود را گزارش داد ، انتظارات وال استریت را شکست داد. این شرکت گفت که درآمد در سه ماهه دوم به ۹۸۲ میلیون دلار افزایش یافته است که ۱۱۶ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است. سود با ۱۵۸٪ افزایش به ۱۰ سنت در هر سهم رسید. سهام اسنپ در معاملات بعد از ساعت بیش از ۱۳ درصد جهش کرد و به ۷۱٫۰۷ دلار برای هر سهم رسید.

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت