دیزنی پلاس با ۱۱۶ میلیون مشترک ، ۱۲٫۴ میلیون نفر در حالی که لوکی و لوکا به زمین نشستند ، افزود

2021-08-13
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

 006-disney-disney-plus-logo-on-phone-and-ipad-cnet-2021

دیزنی پلاس به عنوان موفق ترین سرویس جدید در اصطلاح “جنگهای جریان” (۱۹۶۵۹۰۰۳) برجسته گردیده است. ] سارا تیو/CNET

دیزنی پلاس روز ۳ ژوئیه به ۱۱۶ میلیون مشترک رسید. این میزان بیش از دو برابر یک سال قبل بود ، اما این بدان معناست که دیزنی پلاس ۱۲٫۴ میلیون عضو جدید از اوایل امسال اضافه کرد در حالی که سرویس قسمت های جدیدی از نمایش های محبوب مانند سریال های مارول The Falcon و سرباز زمستانی و Loki را منتشر می کرد. و آخرین فیلم پیکسار خود Luca را پخش کرد.

در مقایسه ، Netflix ، بزرگترین سرویس تصویری اشتراک در جهان ، بیش از ۲۰۹ میلیون مشترک جهانی را در یک دهه گذشته از زمان شروع پخش خود جمع آوری کرده است. دیزنی پلاس کمتر از دو سال پیش راه اندازی گردید.

پنجشنبه ، دیزنی همچنین خاطرنشان کرد که مشترکان Hulu به ۴۲٫۸ میلیون نفر افزایش یافته و تعداد اعضای ESPN Plus به ۱۴٫۹ میلیون نفر افزایش یافته است.

Netflix و Disney Plus اخیراً برای حفظ رگردید داغ خود تلاش کرده اند ، پس از آنکه آنها و سایر گزینه های پخش در سال گذشته هنگامی که مردم سراسر جهان در خانه گیر کرده بودند و به دنبال حواس پرتی در قرنطینه بودند ، محبوبیت زیادی پیدا کردند.

علاوه بر قله ها و دره های مرتبط با بیماری همه گیر در تقاضا برای خدمات جاری ، این کاهش سرعت مشترکین همچنین تگردیدید رقابت را نشان می دهد. سیل سرویس های جدید جریان ممکن است رگردید فردی آنها را مختل کند زیرا مشتریان از منوی وسیع تری از امکانات استفاده می کنند.

به عنوان مثال ، دیزنی پلاس در طول سه ماهه اخیر ۱۲٫۴ میلیون مشترک جدید اضافه کرد. اما یک سال قبل ، تقریباً دو برابر – ۲۴ میلیون عضو جدید – در همان مدت زمانی که این سرویس از محبوبیت اولیه خود پس از راه اندازی برخوردار گردید ، استفاده کرد.

در اوایل ، دیزنی پلاس ثابت گردید که موفقیت برجسته جنگ های به اصطلاح جریان سازی است ، دوره ای که ظاهراً هر شرکت رسانه ای بزرگ (و برخی از شرکت های فناوری) خدمات پخش ویدئویی خود را ارائه کردند. رگردید دیزنی پلاس بسیار بیشتر از رقبای جدید اپل ، HBO ، NBCUniversal ، دیسکاوری و دیگران است. یکی از تحلیلگران رسانه ها دیزنی پلاس را “یکی از بزرگترین محصولات عرضه گردیده در تمام دوران نامید.”

دیزنی تخمین می زند که دیزنی پلاس تا زمان ۵ سالگی خدمات ، در اواخر سال ۲۰۲۴ ، بین ۲۳۰ تا ۲۶۰ میلیون مشترک جهانی خواهد داشت.

همه مشترکان دیزنی پلاس به یک اندازه ایجاد نمی شوند. در اروپا و هند ، دیزنی پلاس به عنوان بخشی از ارائه جریان گسترده تر همراه است. و در کشورهایی مانند هند ، قیمت اشتراک کسری از هزینه آن در سایر بازارهای جهان است.

 http://www.cnet.com/


در حال پخش:
این را تماشا کنید:

تصاحب MGM آمازون برای Prime Video بزرگ است – – اما نه…



۳:۳۴

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت