۲۰۲۲ Acura NSX Type S با ۶۰۰ اسب بخار ، تغییرات شاسی و ظاهر وحشیانه برای اولین بار معرفی می شود

2021-08-13
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

نوع S آخرین NSX است.


آکورا

۲۰۲۲ آخرین سال مدل ابرخودروی هیبریدی Acura NSX خواهد بود که در سال ۲۰۱۶ پس از یک دوره بارداری طولانی به بازار آمد. به منظور پایان عمر NSX ، Acura آن را با مدل جدید با کارایی بالاتر Type S ارسال می کند که به تازگی با قدرت بیشتر ، پویایی بهتر و ظاهر جدید در هفته اتومبیل مونتری شروع به کار کرد. [۱۹۶۵۹۰۰۴] نوع S دارای سیستم ترکیبی NSX است که دارای یک موتور ۳٫۵ لیتری V6 توربو توربو با سه موتور الکتریکی است. تغییرات ویژه نوع S در V6 شامل کولرهای جدید ، انژکتورهای سوخت جدید و توربوشارژرهای جدید است که از ماشین مسابقه GT3 Evo گرفته گردیده است. قدرت موتور در حال حاضر ۵۲۰ اسب بخار و ۴۴۳ پوند فوت گشتاور است که ۲۰ اسب بخار قدرت و ۳۷ پوند فوت را افزایش می دهد. بیش از ماشین استاندارد .

Acura همچنین باتری سیستم ترکیبی را تغییر داد و ۱۰ درصد خروجی بیشتر و ۲۰ درصد ظرفیت قابل استفاده را افزایش داد ، که این امر باعث می گردید قدرت بیشتری از موتورهای الکتریکی و برد EV طولانی تری استفاده شود (اگرچه Acura مشخص نمی کند چقدر دیگر) و نسبت دنده موتورهای دوگانه در چرخ های جلو ۲۰ درصد کمتر است و گشتاور خارج از خط را افزایش می دهد. مجموع خروجی برای نوع S 600 اسب بخار و ۴۹۲ پوند فوت ، ۲۷ اسب بخار و ۱۶ پوند فوت دیگر است. بیش از NSX معمولی ، آن را قوی ترین ماشین جاده ای آکورا در تاریخ می کند. آکورا همچنین می گوید Type S سریعترین خودروی تولیدی خود است و در حالی که مشخصات عملکردی ارائه نگردیده است ، مارک می گوید که دو ثانیه سریعتر از سوزوکا در ژاپن از NSX معمولی دور می زند.

سپرهای جدید ، شکاف ها و ورودی ها خنک کننده و نیروی پایین را بهبود می بخگردید.


آکورا

گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک دو کلاچه نیز مجدداً راه اندازی گردید. یک ویژگی جدید Rapid Downshift وجود دارد که به راننده اجازه می دهد تا پاروی چپ را به مدت ۰٫۶ ثانیه نگه دارد ، در این هنگام گیربکس کمترین دنده ممکن را انتخاب می کند-دیگر نیازی به کلیک روی چرخ دنده های فردی نیست. تغییرات سریع در حالتهای اسپرت و اسپرت پلاس هنگام استفاده از پاروها ۵۰ درصد سریعتر است و در اسپورت پلاس اگر ترمزها بدون ضربه زدن اتومبیل به صورت دستی تعویض شوند ، گیربکس تقریباً بلافاصله پایین می آید. در حالت پیگیری ، نوع S را می توان زودتر پایین آورد ، به لطف آستانه دور که ۱۵۰۰ دور در دقیقه بیشتر است.

ارتقاء نوع S تنها به پیشرانه محدود نمی شود. چرخ های جعلی جدید دارای پنج پره هستند که افست منفی بالاتری دارند و مسیر را در مقایسه با NSX استاندارد ۰٫۴ اینچی در جلو و ۰٫۸ اینچی در عقب پهن می کنند و در لاستیک های مخصوص Pirelli P Zero پیچیده گردیده اند. اندازه لاستیک های جدید ۲۴۵/۳۵ZR19 در جلو و ۳۰۵/۳۰ZR20 در عقب است و Acura می گوید که آنها ۶٪ افزایش چسبندگی جانبی را ارائه می دهند. نوع S دارای کالیبراسیون تعلیق جدید برای چرخش کمتر بدن و شیرجه زدن در ترمز است ، سیستم بردار گشتاور در خروجی در پیچ و پیچ بهتر پاسخ داده است و موتورهای فعال و سیستم های صوتی ورودی برای ارائه یادداشت موتور “یکپارچه” تعمیر اساسی گردیده است. به یک بسته سبک وزن جدید ترمزهای کربن سرامیکی (که قبلاً در NSX استاندارد انتخاب گردیده بود) ، روکش موتور فیبر کربن و تزئینات داخلی کربن زیادی را اضافه می کند. هزینه آن ۱۳۰۰۰ دلار است و آکورا می گوید وزن آن را ۵۸ پوند کاهش می دهد.

چرخ های جدید دارای لاستیک های مخصوص پیرلی است.


آکورا

البته ، آکورا نمی تواند بدون تغییر ظاهر مدل S مدل خود را عرضه کند. سپر جلو کاملاً جدید است و ظاهر سبیل معمولی را از بین می برد و بینی بسیار تیزتری با ورودی هوای بزرگتر دارد. اسپلیتر جلو از فیبر کربن باعث کاهش آسانسور می شود و ورودی های بیرونی مانند پرده های هوا به طرف خودرو عمل می کنند. در عقب یک سپر بازطراحی گردیده با دیفیوزر کربن بزرگتر وجود دارد که نیروی پایین را بهبود می بخگردید ، با باله های کمی که از بیدار گردیدن لاستیک ها جلوگیری می کند. سقف فیبر کربن در حال حاضر استاندارد است و کربن در دامن های جانبی و اسپویلر نیز وجود دارد. آینه ها ، دستگیره درها و نشان ها مشکی براق هستند ، اگزوز آن دارای رنگ تیره است و سر و چراغ های عقب دارای لنزهای رنگی هستند. سرانجام ، تیپ S بر روی صفحه های یک چهارم ، پلاک شماره گذاری گردیده بر روی موتور و روکش قرمز موتور قرار می گیرد. تغییرات در فضای داخلی نسبتاً ناچیز است ، به عنوان سرفصل Alcantara ، نشان دوزی گردیده نوع S روی دستکش و نشان های NSX برجسته روی پشتی ها.

هیچ NSX 2022 معمولی وجود نخواهد داشت ، زیرا هر NSX که از روی میز برود خط تولید در کارخانه مونتاژ آکورا در مریسویل ، اوهایو از نوع S خواهد بود. فقط ۳۵۰ دستگاه در سراسر جهان ساخته می شود که ۳۰۰ مورد از آنها به ایالات متحده می آیند ، این اولین باری است که NSX Type S در خارج از ژاپن به فروش می رسد. هفتاد دستگاه از کل تولید نوع S در رنگ مات جدید گاتهام خاکستری به پایان می رسد. NSX Type S از ۱۷۱،۴۹۵ دلار با احتساب مقصد شروع می شود که فقط ۱۲۰۰۰ دلار بیشتر از NSX 2021 است. کتابهای سفارش در حال حاضر به صورت آنلاین باز هستند ، اگرچه Acura نمی گوید زمان تحویل کی شروع می شود.

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت