محدوده EV: در اینجا چیزی است که می تواند به مسافت پیموده شده خودروی برقی شما آسیب برساند

2021-08-15
به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت ...

به گزارش سرویس فناوری موتور جستجوی خبری آک تک به نقل از سی نت

بنابراین ، شما آماده خرید اولین اتومبیل برقی خود هستید . این شانس خوب است که شما به دقت به EV های مختلف و رتبه بندی برآورد گردیده آنها نگاه کنید. قبل از اینکه در خط نقطه چین برای یک EV ، نو یا دست دوم ثبت نام کنید ، مواردی وجود دارد که باید بدانید تا از محدوده دنیای واقعی خودرو متعجب نشوید. ، برآورد انرژی مصرفی یک EV می تواند با آنچه روی برچسب روی آن است ، متفاوت باگردید ، گاهی اوقات بسیار بیشتر از آنچه در خودروهای احتراق متفاوت است.


EPA

هوای سرد

هوای سرد می تواند محدوده EV شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. آزمایشگاه های ملی آیداهو دریافتند که یک EV می تواند ۲۵ of از محدوده مجاز خود را در دمای انجماد از دست بدهد. به عنوان مثال ، این می تواند نیسان لیف ۲۰۲۱ فعلی را از محدوده ۱۴۹ مایل به ۱۱۲ کاهش دهد و در اصل آن را پنج سال مدل عقب نگه دارد. برعکس ، آن مطالعه همچنین نشان داد که شارژ سریع در دمای انجماد ۳۵ درصد کمتر از بازدهی آن در ۷۷ درجه است. هرچه یک خودروی برقی جدیدتر خریداری کنید ، به دلیل بهبود فناوری مدیریت باتری ، به احتمال زیاد آب و هوای سرد را کنترل می کند ، دلیل خوبی برای ارزیابی دقیق یک EV استفاده گردیده قبل از تصمیم گیری در مورد یک معامله است.

 battery-and-temps.png [19659008] battery-and-temps.png

دما هم بر ظرفیت انرژی و هم بر سطح ولتاژ نوع سلول های منفرد که سازنده بسته های باتری EV هستند ، تأثیر می گذارد.


ریختک

گرمایش و سرمایش

گرمایش و سرمایش کابین خودروهای برقی بی اهمیت نیست. بر خلاف خودروهای موتور احتراق ، که منبع عظیمی از گرمای اضافی برای گرمایش و لوازم جانبی انگلی برای فشرده سازی مبرد برای سرمایش را دارند ، خودروهای برقی برای انجام هر دو باید از برق استفاده کنند. خودروها دریافتند که آب و هوای ۲۰ درجه می تواند محدوده رانندگی یک خودروی برقی را تا ۴۱ درصد در هنگام روشن گردیدن بخاری کوتاه کند ، ترکیبی از این کشش و چالش های دمایی که در بالا مشاهده کردیم. از سوی دیگر ، مطالعه AAA نشان داد که محدوده در روز ۹۵ درجه حدود ۱۷ dropped کاهش یافته است ، که عمدتا به دلیل استفاده از سیستم تهویه مطبوع است. راحت نیسان لیف در حال حاضر از سیستم پمپ حرارتی استفاده می کند ، همانطور که ممکن است در یک واحد تهویه مطبوع مینی اسپلیت در خانه خود پیدا کنید ، و جگوار به تازگی جایزه مهندسی را برای ترکیب چنین پمپ حرارتی با سیستمی که گرمای سیستم را خنک می کند دریافت کرده است. باتری و موتور در I-Pace.

نیسان لیف از سیستم پمپ حرارتی پیچیده ای استفاده می کند ، بر خلاف رایج ترین فن آوری های گرمایش مقاومتی که برق را از EV های اولیه کاهش می داد.


نیسان

نکته حرفه ای: قبل از حرکت در حالی که هنوز روی شارژر است ، ماشین خود را از قبل شرط بندی کنید تا شبکه حرارت یا سرمایش سنگین را انجام دهد.

بس کنید و بروید

ما در مورد توقف صحبت نمی کنیم- ترافیک و رفت و آمد اما راهی که EV خود را متوقف کرده و می کنید. خودروهای برقی دارای بازسازی هستند که موتورهای الکتریکی آنها را لحظه ای به ژنراتورهایی تبدیل می کند که باتری را شارژ کرده و خودرو را کند می کند. این به دلیل کشش الکترومغناطیسی مورد نیاز فرآیند بازسازی است. با قرار دادن اتومبیل خود در بالاترین حالت اولیه و انجام حداکثر ترمز با بلند کردن پدال گاز از این مزیت استفاده کنید. کمی طول می کگردید تا به آن عادت کنید ، اما می تواند تغییری واقعی ایجاد کند که بلافاصله در محدوده اندازه گیری داشبورد شما نشان داده می شود. اول ، فناوری باتری به سرعت در حال پیشرفت است و ظرفیت ذخیره سازی بیشتری را با قیمت های یکسان یا پایین تر در هر مدل ارائه می دهد. ثانیاً ، باتری های خودروهای برقی به تدریج با استفاده از خود ، ظرفیت خود را از دست می دهند ، برخلاف سایر دستگاه های باتری شما. این دو عامل را با هم ترکیب کنید-ظرفیت کمتر در هنگام جدید و کاهش این ظرفیت در حال استفاده-و می توانید با یک EV “مقرون به صرفه” با محدوده دنیای واقعی که تنها دو رقمی است به پایان برسید. اگر این همه محدوده مورد نیاز شما است ، مطمئناً باید خرید یک EV برقی استفاده کنید که هزینه آن کمتر از دوچرخه برقی است. در غیر این صورت ، احمقانه نباشید و با خودرویی که از آن متنفر هستید به سرانجام برسید ، زیرا دائما باید نگران برد آن باشید. .

منبع : cnet
به صفحه اخبار فناوری بروید و دیگر خبرها را مشاهده نمایید.

ساخت رزومه انگلیسی
© تمامی حقوق برای آک تک محفوظ است. نقشه سایت